اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

شفتوا الرجاله عملوا ايه

Recommended Posts

http://www.almasry-alyoum.com/article2.aspx?ArticleID=293484

تحيه لهؤلاء الرجال الذين يخافون على مصر

وَإِذَا سَمِعُوا اللَّغْوَ أَعْرَضُوا عَنْهُ وَقَالُوا لَنَا أَعْمَالُنَا وَلَكُمْ أَعْمَالُكُمْ سَلامٌ عَلَيْكُمْ لا نَبْتَغِي الْجَاهِلِينَ

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 17
      نائبان مصطفى النجار وعمرو حمزاوي أعلنا موافقتهما على التعديل وسعيهما لإقراره البرلمان يناقش عصر اليوم عزل فلول الرئاسة.. والوسط: إقراره يحتاج 48 ساعة تعليقات: 5 شارك بتعليقك آخر تحديث يوم الأحد 8 أبريل 2012 - 2:08 م ا بتوقيت القاهرة محمد شوشةأكد الدكتور محمد محسوب، عضو الهيئة العليا لحزب الوسط، أن النائب عصام سلطان، قدم صباح اليوم الأحد، للدكتور محمد سعد الكتاتني، رئيس مجلس الشعب، بمشروع بتعديل أحكام قانون انتخابات الرئاسة؛ لعزل رموز النظام السابق سياسيًا، ومنعهم من الترشح لانتخابا
    • 11
      مساء الخيرات . هيا بنا نتحدث فى موضوع مختلف بعض الشئ عن مواضيعنا المعتادة .. اليوم سوف نتحدث عن معرض اقيم فى متحف العلوم بلندن للصناعات الضرورية التى نستخدمها فى حياتنا يوميا ...ولا نتذكر ولا نعلم من اخترعها ولا حتى نعطيها اى اهمية . مثلا.....مشابك الغسيل. اخترعت عام 1903 بواسطة الاميركى ........ Albert J. Parkhouse. http://www.bbc.co.uk...iencia_en.shtml لنا عودة ان شاء الله .. :clappingrose:
    • 6
      [ img] http://maybegetmarried.files.wordpress.com/2010/10/58f0dba6fff539a4fb17f5f2476f031662df6dcf.jpeg هما كده الرجاله .. .. .. .. ........ .. .. • يتجوز واحده عقليه و مثقفه .. يقولها العلم عمره ما كان مهم للبنت.. اهم حاجه انها تكون ست بيت .. !! • يتجوز واحده ست بيت .. يقولها خليكي انتي بس في الطبيخ بتاعك ياختى.. !! • اشتغلتي .. يقولك مش مشكلتي انك بتشتغلي محدش طلب منك .. أنا اللي اعرفه اني جاي من بره تعبان وعايز كل حاجه تكون جاهزه • قعدتيله في البيت .. هيجي من بره يقولك ..
    • 31
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته هناك تساؤلات كثيره تدور فى عقول الرجال :lol: ومنها هو انا ازاى وقعت في حبها :lol: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب امتى مبقتش قادر استغنى عنها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :lol: ياترى هى عملت ايه علشان تجذبنى اليها بهذا الشكل هل كان صوتها ام نظرات عينيها ام باهتمامها بي ام بثقافتها واسلوبها فى الحديث هل هو ذكائها وفكرها هل هو ............................ اشياء كثيره ولكن ما لم تعرفوه ايها الرجال ان هناك اسرار خفيه لتوقيع الرجاله الشقيه واليكم بعضها مين قال هيشاركنا ويساع
    • 13
      عايز تعرف ليه كل الرجاله بتحب الشغل أكتر من المدام ... دايما الست تتهم الراجل أنو بيحب الشغل أكتر منها ، و ده صح و الرجاله كلهم كده بيحبوا شغلهم اكتر ... عارفين ليه ؟ أقولكم أنا ليه : • الشغل بيصرف عليك ... بس أنت بتصرف على مراتك . • في الشغل ممكن تزعق براحتك و زعيقك يجيب نتيجة ... مع مراتك صعب أنك تزعق اصلا و مهما زعقت مش هايجيب نتيجة . • ممكن تزوع من الشغل في أى وقت و ماحدش ياخد باله أو تلاقى حد يغطيك ... أنما تزوغ من مراتك هههههه هيهات . • في الشغل عندك مدير ممكن ترضيه لو أشتغلت كويس ..
  • أضف...