اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 8
      لو سمحتم انا عملت لزوجتي استقدام بس طلع اسمي الرباعي مختلف عن اسمي في جواز سفرها لان في التاشيرة عندي كانو لاغيين الاسم الرابع وحاطين اسم العائلة لكن في جواز سفرها والقسيمة في الاسم الرابع ومفيش اسم العائلة ياريت لو حد قابلته نفس المشكلة ياريت يقول الحل الله يكرمكم علطول
    • 10
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا جالى تاشيره من السعوديه راعى غنم مع انى حاصل على ليسانس اداب علم نفس هو لازم يكون مكتوب فى جواز السفر راعى غنم وكيف احصل عليها من مصر هل من مزرعه ولا منين وهل يوجد مهنه فى مصر امسماها راعى غنم ولو مافيش ما يوازيها فى جواز السفر عشان التاشيره تقبل ارجو الرد والحل
    • 13
      سلام عليكم دلوقتى ياجماعة مراتى راحت عملت التحاليل من اسبوعين والمكتب طلع رقم النت لكن بيقولى التحاليل متاخخرة فى وزارة الصحة ولسة ما بعتهوش واحتمال يكون فيه مشكلة وادانا رقم وهانروح الوزارة بكرة نسال هل ممكن فعلا المعامل تكون اتاخرت فى ارسال التحاليل ياترى اعمل ايه عشان انا مستعجل والسفارة هتئفل الاسبوع الجاى شكرا
    • 0
      سلام عليكم  زوجي مهنه مدير مطعم والمؤهل بكالريوس خدمه اجتماعيه  ممكن نقدم شهاده خبره بالمهنه مع تعريف الراتب متوثق من الغرفه التجاريه  خد مر بحاجه زي كده واتقبل الاستقدام  ؟؟؟؟ وازاي نعمل شهاده خبره من مصر متوثقه   
    • 3
      عايز اعرف التفاصيل واعمل ايه ومكتب يكون موثوق فيه عشان استقبل التاشيره بتاعت السعوديه وياريت اعرف ازاى اغير فى الباسبور مكتوب معهد فنى صناعى والتاشيره عامل تتغير ازاى بصراحه محتار مش عارف عاعمل ايه محتاج حد يفيدنىانا من اسكندريه
  • أضف...