اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

رجيم للسيدات

Mohammad Abouzied

Recommended Posts

مش مشكلة يا فيروز

خليني بس اجرب مع منمان وبعدين لما انشا الله تنجح معه التجربة

نبقى نشوف حل وممكن نجيب النادي لغاية عندك  wlch::

تشكر يا استاذ محمد أد القول :angry:

بس اصل فعلا انا امبارح كنت هابعت لحضرتك نفس الاسئله اللى سالها منمان فى الموضوع و عشان كده انشكحت خالص اما لقيتها اتسألت :blink: .. بس رجعت اتكبست تانى hpc:!: اما لقيتك بتقول له تعالى النادى :angry: طيب نحن فى انتظار النتيجه بس على الله ماتطولش :blink:

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

على فكرة هذا هو جهاز الابدمنلكرانش والخاص بتخسيس البطن من اعلى واسفل مع تقوية الظهر كمان

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

طيب نحن فى انتظار النتيجه بس على الله ماتطولش 

دة انا بقيت حقل تجارب وانا مش عارف!! خلاص انا حسلم نفسي للاستاذ محمد !! و ان شاء الله هيا 15 قول 18 سنة و ابقي ارنولد!!!

بجد يا استاذ محمد هيا تاخد قد اية علي ما عضلات البطن مترجع لوضعها الاصلي وتروح الدهون؟؟

كمان اية راي حضرتك في البروتينات و الكرياتين و الفات بيرنر (حارق الدهون) من ناحية استخدامهم و النتائج و الاضرار!!

حتعب حضرتك معايا معلش!!

منمان فار سابق!! ;) ;)

تم تعديل بواسطة mnman

إلي كل المصريين:

لا يستطيع أحدٌ ركوب ظهرك .. إلا إذا كنتَ منحنياً.

رابط هذا التعليق

لا أنصح بهم في الوقت الحالي وان كان لابد

ممكن تتجوز واحدة نكدية ;) تسمم عيشتك وتقفل نفسك عن الاكل ;) فترجع زي زمان في اقل من شهر وبعدين اديها ورقتها بعد ما تظهر النتائج على طول وانت وشطارتك قصدي هي وشطارتها معاك fsh::

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

على فكرة هذا هو جهاز الابدمنلكرانش والخاص بتخسيس البطن من اعلى واسفل مع تقوية الظهر كمان

الصوره مش باينه يا استاذ محمد :D

المهم اهو يوم الخميس خلص :P .. ايه الاخبار يا منمان؟ رحت النادى؟ :o الاستاذ محمد عمل الواجب معاك؟ التمارين كويسه؟ :o انت دلوقت مندوبنا فى النادى يا عم :D وبعد كده تمضى "منمان ابو العافيه .. من امام العجله الثابته"

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

سوف احاول تنزيله على برنامج ثاني ونشوف

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...