اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

المنتـظرين الفايـل نمبـر - كيبـــك 2010-2011

Recommended Posts

يا احلى منتدى وفعلا الواحد استفاد منة كتيررر جدا واللة انا بعت الملف بتاعى يوم 10/5 من مصر وصل لسوريايوم 14/5 وتسليمة الى Ms.,Lojen بس انا بعت على سوريا ومكنتش اعرف ان السفارة قفلت الا بعت ما بعت ومش عارف اعمل اية انا بعت كذا اميل لسفارة سورياوكيبك واتبعتلى الميل الاتوماتيك الا بيتبعت انةتم ارسال كل المفات الى كيبك و يتم مراجعة كل الملفات فى كيبك ومن ساعتها انا مش عارف اعمل اية بس انا صابر شوية اكيد فى ناس زى كتير مستنية رقم الملف وادينا بنصلى علشان الموضوع يعدى على خير وربنا يكرم الناس كلها مع تحياتى ( ابو جوجو )

Ahlan wasahlan Abou Joujou.

Try to call them by phone in Syria or even in Montreal

Best luck man

رابط هذا التعليق

• الردود 1.5k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

الصور المنشورة

سوال على الطاير كدة

انا مبعتش الاقرار المالى او الشهادة

بتاعت البنك الى بتقولى انى راجل معايا فلوس

هل ممكن يطلبوها دلوقتى

و لا فى المقابلة على طول

الاقرار المالى مش مهم ممكن توقع علية مع الانترفيو الا هتعملة وانشاء الله تنجح فية وكشف البنك فى المرحلة الثانية مش الاولى وربنا يوفقك وتكمل مشوارك على خير يارب

رابط هذا التعليق

يا احلى منتدى وفعلا الواحد استفاد منة كتيررر جدا واللة انا بعت الملف بتاعى يوم 10/5 من مصر وصل لسوريايوم 14/5 وتسليمة الى Ms.,Lojen بس انا بعت على سوريا ومكنتش اعرف ان السفارة قفلت الا بعت ما بعت ومش عارف اعمل اية انا بعت كذا اميل لسفارة سورياوكيبك واتبعتلى الميل الاتوماتيك الا بيتبعت انةتم ارسال كل المفات الى كيبك و يتم مراجعة كل الملفات فى كيبك ومن ساعتها انا مش عارف اعمل اية بس انا صابر شوية اكيد فى ناس زى كتير مستنية رقم الملف وادينا بنصلى علشان الموضوع يعدى على خير وربنا يكرم الناس كلها مع تحياتى ( ابو جوجو )

Ahlan wasahlan Abou Joujou.

Try to call them by phone in Syria or even in Montreal

Best luck man

شكرا وانا هتصل بيهم ويارب يكون فى رد يطمن الواحد

رابط هذا التعليق

الفيش مطلوب دلوقتى ولا بعدين عند التقديم للفيدرال

وحضرتك تقصدان شهادة البنك مطلوبة فى المرحلة التانية الهى الانترفيو ولا الفيدرال؟

رابط هذا التعليق

وحضرتك تقصدان شهادة البنك مطلوبة فى المرحلة التانية الهى الانترفيو ولا الفيدرال؟

الفيش و انت بتقدم فيدرال

شهادة البنك خدها ماعاك الانترفيو و هاتمضى علية

رابط هذا التعليق

الفيش و انت بتقدم فيدرال

شهادة البنك خدها ماعاك الانترفيو و هاتمضى علية

تمام كدة

رابط هذا التعليق

شكرا على مجهوداتكم ربنا يوفقكم بس عندى سؤال انا جالى الفايل نمبر 16\09\2010 عايز اعرف المقابلة ممكن تكون امتى وحد زىى جاتلة المقابلة

هو انتى قدمتى ملفك امتى

رابط هذا التعليق

انا قدمت المللف فى شهر مارس 2010

غريبة انا اللى اعرفة ان الناس اللى قدمت ملفاتها فى مارس 2010 عملوا مقابلاتهم فى بداية ميشن الاسكندرية اللى شغال دلوقتى ولا انتى جالك الميعاد وطلبتى التاجيل

رابط هذا التعليق

لا لم اطلب تاجيل انا قدمت مع المسيو عصام وقالى التاخير فى فتح الملف حصل لانة مابعتشى شيك تحويل الفلوس

هل بالإمكان تسألى مسيو عصام عن الناس اللى قدمت ملفاتها شهر ديسبر 2010 و إستلموا القايل نمبر أول أبريل 2011, متى ستكون مقابلاتهم خاصة بعد تغيير مكتب كيبك؟

رابط هذا التعليق

لا لم اطلب تاجيل انا قدمت مع المسيو عصام وقالى التاخير فى فتح الملف حصل لانة مابعتشى شيك تحويل الفلوس

هل بالإمكان تسألى مسيو عصام عن الناس اللى قدمت ملفاتها شهر ديسبر 2010 و إستلموا القايل نمبر أول أبريل 2011, متى ستكون مقابلاتهم خاصة بعد تغيير مكتب كيبك؟

اعتقد انها هتبقى فى ميشن مصر بعد القادم

رابط هذا التعليق

لو انتى جاهزة للمقابلة خلى مسيو عصام يكتبلك ميل يطلب فية معرفة سبب التأخير و ممكن يجيلك مقابلة امتى و ابعتى من الميل الخص بتاعك

بس خلى بالك ان ممكن يجيلك انترفيو فى الميشن الى جاى

يعنى لو لسة مابدأتيش الاعداد لازم تبدأى فوراا

وخلية يدخلك الاعداد مع مجموعة افضل ما تكونى لوحدك انا جربت كدة و كدة

رابط هذا التعليق

هو المشن ده هايبقي في شهر كام تقريبا وهيبقي السنة دى ولا السنة الجاية عشان انا لغاية دلوقتي معرفش حاجة في الفرنساوي

أنتظر الرب.ليتشددوليتشجع قلبك,وانتظر الرب.(مز:127)

رابط هذا التعليق

هو المشن ده هايبقي في شهر كام تقريبا وهيبقي السنة دى ولا السنة الجاية عشان انا لغاية دلوقتي معرفش حاجة في الفرنساوي

ميشن مصر القادم هيبدا 12/9 وينتهى 21/10 يتبقى شهرى نوفمبر وديسمبر وباذن اللة يكون فيهم مقابلات بس امتى وفين القاهرة ولا الاسكندرية اللة اعلم

رابط هذا التعليق

ميشن مصر القادم هيبدا 12/9 وينتهى 21/10 يتبقى شهرى نوفمبر وديسمبر وباذن اللة يكون فيهم مقابلات بس امتى وفين القاهرة ولا الاسكندرية اللة اعلم

من أين عرفت هذه المعلومات؟ و ماذا عن شهرى 7 و 8

رابط هذا التعليق

PROGRAMMATION DES MISSIONS DE SÉLECTION

POUR LES TRAVAILLEURS QUALIFIÉS

JUILLET – AOÛT – SEPTEMBRE 2011

مواعيد الميشن الشرق الأوسط شهور 7و8و9

http://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/publications/fr/divers/Programmation-missions-travailleurs-lieu.pdf

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...