اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

شعنونة اتخطبت يا جدعان

Scorpion

Recommended Posts

مبارك ان شاء الله

وبالرفاء والبنين ...

وعقبال باقي العزاب والآنسات ... اللي في المنتدي

mf-:

رابط هذا التعليق

بارك الله لك به وبارك له بك ..

شعنونة تستاهل الخير كله ..

الخطوبة .. وعدت ..

بس اوعي تطنشينا في الفرح .. خلينا نقوم بالواجب ..

دا انتي وراكي رجالة تسد الفضاء ..

يا حيف ع اللي جرحهم جرحي وفوق الجرح داسوا

صاروا عساكر للعدى وكندرة العدو باسوا

حسبنا الله ونعم الوكيل

رابط هذا التعليق

اللي يصبر ينول

الف الف مبروك للإبنة الغالية شعنونة

وربنا يتمم بخير

ونعزمك مع عريسك تقضوا شهر العسل هنا في حنوب أسبانيا.. وتاكلوا معانا الملوخية بالأنارب (بالعند في سي السيد)

مرة اخرى مبروك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 17
      امبارح وانا قاعد اضرب اخماس في اسداس واحنا اخر الشهر والحاله مقشفره علي الاخر وناشفه نشفان ريق واحد في الصحرا بقاله يومين رن حرس التليفون وجت لي رساله من شركه (مبروك ) ونصها مبروك انت ربحت شيك رقم 586454 الرجاء الاتصال علي 00359881540038 لقيت الدنيا لفت بيا وريقي بقي عامل زي بحيره قارون لما فاضت وغرقت ال8 قري اللي حواليها وطبعا النصاب لازمه طماع وانا كنت ابو الطمع كله المهم مطولش عليكم رحت فارد دراعاتي الاتنين ومتصل رد علي صوت اخر حنيه والبدايه كانت اخر تنويم اسمك طلع من بحث عشوائي وحظك من السما
    • 11
      كل سنة و حضراتكم طيبين و عمر مديد مليء بالطاعات ناش بنت شعنونة الفاضل طه الباشمهندس ياسر و ابننا بودا ( عبد الرحمن) أصغر محاوراتي
    • 23
      ما عرفتش اكتب الموضوع دا فين فقلت اكتبه هنا وخلالالالالالاص بقىىى هتلاقوه جد على هزار :) نبتدي الحكاية كنت قاعدا لا بيه ولا عليه عندي نص نبطشية استقبال وكان قبلي زميله ليا المهم انا رحت استلم النبطشية لفقيتها في منتهى السعادة وطلعت تجري؟! :blink: قلت ماعلينا البنت فرحانا وخلاص بقى اتاااري كان فيه جثة واحد مشنووووووووووووووق جايا وهيا لازم تعاينها وتقول انه ميت عشان يروح المشرحة واذ بي فجأة الاقي الممرضات كلهم جايين عليا جري ويالله يا دكتورة الحالة جت؟؟ حالة ايه يا ولاد؟؟ المشنووووووق ي
    • 47
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته طبعا انا الدمعه هتفر من عينى وانا بقولكم الخبر ده بس يلا وكلنا لها لقد نمى الى علمنا انه قدتم بحمد الله وتوفيقه خطوبة اخونا العزيز الغالى المحترم البكر الودود حوسام عبد الفتاح حينما كان يقضى اجازته السنويه بمصر العزيزه الغاليه الحبيبه على قلوبنا جميعا ايوه شايفك ياليى بتشوح بايدك من الخلف ياعم وانا هعمله ايه ياما نصحته وقولته ياحوسام تنزل مصر اه تخطب لاء بس خلاص بقى ده قضاء ربنا هنعترض على قضاء ربنا يعنى ايه الكلام اليى انا بقوله ده اسكت انت احنا فى فرح بعدين
    • 0
      الكاتبة الهام شرشر اللى أصبحت على حين غرة لها صفحة دينية كاملة فى جريدة اهرام الجمعة بجلالة قدرها( و الحقيقة عمرى مكنت اقدر اكمل المقالات بتاعتها كانت بتنفخنى) و دى عينه من مقالاتها الايمانية الجبارة بعنوان(القيام يا أمة الإسلام الحب الودود‏..‏ وسر الوجود) الرباط الخاص بي فوجئت بخبر القبض عليها و التحقيق معها و اكتشفت ان الشيخة دى الزوجة الثانية للعادلى باشا و ان ثورتها شوية كلام فارغ 40 مليون جنية و مجموعة عقارات و حسب كلامها واخداهم من عملها كصحفية فى الاهرام!! و من جوزها السابق مييييين؟
  • أضف...