اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

بتشوف ايه دلوقتي ؟؟

Simba

Recommended Posts

حاسس ان الاغلبية فينا ممكن تكون فاتحة النت وفاتحة المحاورات وهي مشغلة التلفزيون

ولم يخفي عليكم فنوات التلفزيون اللي بالمئات فصعب ان الواحد يعرف كل البرامج والافلام الكويسة

فتحت التوبيك ده مخصوص علشان اقولكم ان فرقة طنطا للموسيقي العربية عاملة شغل عالي اوي علي النيل الثقافية

فياريت اللي يدخل هنا برجله اليمين يقولنا هو بيشوف ايه دلوقتي وعلي اي قناة

رابط هذا التعليق

قناه براعم للاطفال...

مجبر اخاك لا بطل ...ماهو يا براعم..يا اما بنتى تعمل حجر على اللابتوب و تتفرج على توم اند جيرى على اليوتيوب غصب عنى و انا رجلى فوق رقبتى..فقناه براعم ارحم .

سألني

احدهم ما أكبر دولة في العالم.. قلت له وبكل فخر (مصر).. قالي انت ملكش في

الجغرافيا.. قولتله انت اللي ملكش في التاريخ

رابط هذا التعليق

قناة السعودية الرياضية ... كانت تنقل مباراة الاتحاد والشباب السعودي .. وقاعد مرزوع بانتظار مباراة ريال مدريد

،، مع اجمــل تحيـــاتي

الســــاري

رابط هذا التعليق

انا شاكر اوي تجاوبكم :give_rose:

بس توب موفي يا تامر افلامها بجد تكرهك في التلفزيون كله افلام الرعب بتاعتها من نوعية التقطيع والدم والحاجات دي انما مفيش دراما بمعني دراما

case 39

super movies

ده علي قمر ده !!

رابط هذا التعليق

قناه براعم للاطفال...

مجبر اخاك لا بطل ...ماهو يا براعم..يا اما بنتى تعمل حجر على اللابتوب و تتفرج على توم اند جيرى على اليوتيوب غصب عنى و انا رجلى فوق رقبتى..فقناه براعم ارحم

أنا احب ديكتاتورية الاطفال بنتي كانت بتصحيني 6 الصبح علشان اشغلها اسبيس تون

يا ساري سيبك من الكورة دي حاجة تحرق الدم شوف فوكس فيها فيلم كوميدي

رابط هذا التعليق

national geographic abu dhabi

معاها طول اليوم

اللهم يــامن أجــاب نوحــــــــــــا حين ناداه

ويامن كشف الضر عن أيوب في بلــــــواه

ويامن سمع يعقوب في شكــــــــــــــــــــواه

ورد إليه يوسف وأخـــــــــــــــــــــــــــــــــاه

وبرحمته أرتد بصيرا وعادت النور عيناه

اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار

رابط هذا التعليق

العاشرة مساءًا

منى الشاذلي ستستضيف عالم جيولوجي مصري .. عمل خريطة مستقبلية تصور مصر بعد غرق الدلتا

و ما هي المناطق المتوقع أن تغرق و الأماكن التي قد تكون أكثر أمانًا

و هي أول دراسة لهذا الموضوع تخرج من مصر

ربنا آتنا في الدنيا حسنة .. و في الآخرة حسنة .. و قنا عذاب النار

.. يا رب ..

احفظ مصر و المصريين

رابط هذا التعليق

العاشرة مساءًا

منى الشاذلي ستستضيف عالم جيولوجي مصري .. عمل خريطة مستقبلية تصور مصر بعد غرق الدلتا

و ما هي المناطق المتوقع أن تغرق و الأماكن التي قد تكون أكثر أمانًا

و هي أول دراسة لهذا الموضوع تخرج من مصر

الموضوع ده فعلا خطيييير جدا

والاطلس اللى عمله ده بصراحه انجاز كبير جدا يسجل لصالح مصر كلها

بالمناسبه الدكتور خالد عوده هو ابن عبد القادر عوده رحمه الله عليه اللى اعدمه جمال عبد الناصر

واخو جوز صاحبتى :)))

رابط هذا التعليق

كراميش مع التبادل بطبور الجنه ياكده يا فيلم نيمو اللى بسمعه كل يوم علشان خاطر عمر بيحبه

}فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا * يرسل السماء عليكم مدرارا * ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا * {

"(الحمد لله الذي تواضع كل شئ لعظمته الحمد لله الذي استسلم كل شئ لقدرته)"

"سبحان الله يا فارج الهم ويا كاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفي وقلة حيلتى وارزقني من حيث لا احتسب يارب العالمين"

رابط هذا التعليق

الفرق بين عقل الرجل وعقل المرأه

http://www.youtube.com/watch?v=lMxd7WGJhzk

المجد لولادك المخلصين ...

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 11
      "وثائق بنما" تكشف أسماء رموز نظام مبارك بعد تجميد الاتحاد الأوروبى لأموالهم   الحرامية طلعوا حرامية  و الثوار مش بيفتروا عليهم  فساد و غسيل أموال وتهريب فلوس  و منغير وثائق بنما الشعب كان عارف اللي بيحصل   الوثائق دي زيادة تأكيد    بس ليه يا ترى التسريبات دي ظهرت دلوقتي مع انها قديمة  ؟!!   على أي حال يبدو ان الحرامية الصغيرين الغلابة  هما بس اللي بيتسجنوا أما اللصوص الكبار بيتصالحوا مع الدولة و بيدفعوا فدية  و  ناس تقولك( هنعمل ايه بحبس
    • 14
      بصراحة بعد رؤية هذه الصورة احسست بالفرح لوجود رئيس دولة اسلامية رزقهم الله بمثل هذا الرجل واحساس بالحسرة ان الابواق الاعلامية لا تريد ان يظهر مثل هذا الرجل عندنا فى مصر كأن ال90 مليون مصرى لا يوجد فيهم رجال مثل رجب طيب اردوغان واحساس بالامل انى اشوف رئيس مصر زوجته محجبة مثل 90% من سيدات الشعب المصرى يا ترى انت ايه احساسك ؟ شوفوا الصورة
    • 5
      ايه اللي حصل النهاردة .. أخبار وحشة جدا من الصبح .. تحرش بالبنات في التحرير وواحدة قال ايه عايزة تعمل مليونية المرأة ... مظاهرات قدام ماسبيرو ... خناقات في اماكن كتير مرة يتقال بين مسلمين ومسيحين ومرة يتقال دول بلطجية وأخبار عن اتجاه الجيش لإعلان الأحكام العرفية يعني اللي هيموت مالوش دية .. وأخبار عن بلطجية بيضربوا اللي في التحرير وبيكسروا الخيام دلوقتي ... مفيش حاجة في التلفزيون بس الشباب علي تويتر بيقولوا حاجات كتير .... عليه العوض ومنه العوض في الثورة اللي خلاص هتروح
    • 14
      بما أن خلاص بقينا في اواخر رمضان والناس اللي بتنوي كل سنة انها مش هتشوف مسلسلات برضه بتشوفها :) ايه اكتر مسلسل عجبك وبتابعه والمسلسل اللي حسيت انه سخيف أنا بحب اشوف مسلسل العار وبستناه مسلسل عايزة اتجوز حسيت انه معمول لناس عبيطة ممكن تضحك علي اي حاج استخفاف علي استهبال كده
    • 29
      اخواني الأعزاء كنت عايز اعترفلكم من زمان اني زملكاوي وماكنتش قادر دلوقتي بس اقدر اعترف تخيلوا بقالي اكتر من عشر سنين مابتفرجش علي كوره بسبب الهزائم المتواليه ومن يوم السته واحد فعلا انا مش مصدق نفسي بعد مالناس كانت بتتناقش اذا كنا فعلا هاننزل لدوري الدرجه التانيه ولا لأ دلوقتي الزمالك في المركز التالت وممكن قوي ينافس علي الدوري مبروك لكل الزمالكاويه والي الامام
  • أضف...