اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

دعواتنا بالشفاء العاجل

عادل أبوزيد

Recommended Posts

الف سلامة....لك و للصغيرة....استاذ/هشام

شفاكما الله....واذهب البأس عنكما... gt: rs:

لا

==================================

كل شيىء لابد ان يكون بسيط ولكن ليس ابسط....من اقوال اينشتين

رابط هذا التعليق

الف مليون شكر على كلماتكم الرائعة ..

الحمد لله ،، كله تمام ،، الموضوع مش مستاهل تعبكم .

المشكلة انى كل ما اروح لدكتور يقوللى ،، انت تمام تقف قدام المراية 3 مرات قبل الاكل وبعده وتقول ... انا كويس انا تمام انا زى البمب ... اقوله انا مش انا يقوللى انت زى البمب ...

تحاليل واشعات واشى بالمجهود ومن غير مجهود و زرى اطباق طائرة واقمار صناعية وف الآخر يقوللى اقف قدام المراية وقول انا كويس انا زى البمب .

----------------

استاذ عادل .. متشكر جدا

سيفوود .. بارك الله لك .

كليو ... تشكرات كليو هانم افنظم (برضه)

كفاية ... وزارة ايه ياراجل ، مش اقل من رئيس .. ... (نادى)

لايت .. الف شكر

تلميذ .. بارك الله لك .

محبط .. متشنكر جدا يا مدرسة.

بن نيل .. الله يكرمك .. انما ايه العلاج بالصدقة ده.

سكوربين .. الف شكر .. انما عرفت ازاى ان العملية تشيل معاها واحد علاج مجانى ..

د صابر.. بارك الله لك .

الأفوكاتو .. الف شكر يا احسن افوكاتو .

أسد ... الف شكر يا وحش.

فيروز .. شكرا يا فيروزة المحاورات.

هاندى.. متشكر جدا جدا ،، انما ايه عمة الشفاء دى ..

فريدة ... الف شكر ..ربنا يخليكى.

مودست .. لينكس .. Hassan .. sos .. متشكر جدا جدا جدا.

سلوى ... الف شكر .. الله يكرمك .

فرح .. شكرا على الكارت الجميل وعلى ذوقك .

--------

سى السيد .

الله يسلمك يا س س ،، ممتلكات عمر قليلة شوية على العروسة ..يعنى مافيش غير دول عموما الولد لسه بيبنى نفسه .

وبعدين صغير شوية ،، ممكن ياخد الصغيرة خالص بس هاتطلع عينه اصلها طالعالى وبتسجل كل المخالفات اللى بتحصل فى البيت واول ماادخل ،خد عندك واحد راديو .. مامى عملت واختى سوت واخويا والجيران والبواب والشغالة والعروسة والعجلة و.....الخ

رابط هذا التعليق

حمدا لله على السلامة يا ريس...ماتخليش الدكاترة تقلقك....

وسلامة الأمورة الصغيرة...

يا لجنة الحكام ... الاهلى بيدفع كام ? ...(من اقوال جماهير الدراويش الماثورة)

رابط هذا التعليق

بن نيل .. الله يكرمك .. انما ايه العلاج بالصدقة ده.

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم " داوو مرضاكم بالصدقة " صدق رسول الله .

وعن تجربة أكيدة .. خلي كده أي حد مريض أو عنده مريض ويحرص على التصدق بنية الشفاء من المرض وهايشوف النتيجة المبهرة .

اللهم إشفي مرضانا وأرحم موتانا .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

هذا وقد صرح الطبيب العالمي الدكتور / فان هاوزن ليخنشتاين

بإن ما أصاب الخديوي هشام هو عبارة عن حالة تُقل بالجسم نتيجة إبتعادة عن إمبراطورية المحاورات لفترة طويلة والأعراض التي ظهرت عليه الآن هي نتيجة طبيعية لفترة التليين التي يمر بها .

والجدير بالذكر بإنه قام بزيارة جناح فخامته بمستشفى أبو الريش كلا من :

- السلطان عبد الحميد الثاني

- السلطان قنصوة الغوري

- السلطان سليم الأول

- الأمبراطور الياباني هاري بوتر

- الملكة فيكتوريا ملكة إنجلترا ودول الكومنولث ..

وقد قاموا جميعاً بوضع اكاليل الغار بجانب سرير فخامته ووضع كلاً منهم مظروف يحتوي على مبلغ من المال تحت مخدة فخامته ... متشكرين يا رجالة ونردها لكم في الأفراح .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

الف سلامه يا أستاذ هشام ولو انها جات متأخره حبتين.

وعلى فكره ، موضوع المرايه واقف قدمها وقول انا بمب اوافق عليه لانه صح ( من وجهة نظري).

سقراط

<span style='font-family: Arial'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color: blue'><strong class='bbc'><br />زوجتي الحبيبه ، امي الغاليه ، حماتي الطيبه<br /><br />برجاء تجهيز مايلي يوم وصولي لأرض المحروسه :<br /><br />باميه باللحم الضاني ، محشي ورق عنب ، كباب حله ، قلقاس باللحمه ،نص دستة زغاليل محشيه ، بطه راقده على صينية بطاطس ، وزه متشوحه كفتح شهيه ، صينيه رقاق ، موزه مشويه على الفحم ، سلطة طحينه بالليمون ، مية "دقه" ، ملوخيه بالارانب ، شربة فرخه بلدي بالحبهان والمستكه، برميل تمرهندي............... وكفايه كده عشان انام خفيف.<br /><br />سقراط المصري<br /></strong></span></span></span>

رابط هذا التعليق

ألف مليون سلامه يا أفندينا

وسلامة الكتكوته الصغيره

أعتذر عن التأخير لظروف إنشغال ياملك

القسوة أن ألقاك غريبا ... في وطن ناء عن وطنك

والأقسى غربة أنفاس ... بين الخلان وفي أهلك

رابط هذا التعليق

س.س \ شكرا على الحديث الشريف ..

اما عن الزيارة ( والله انت زى العسل) بينى وبينك المبلغ مش ولابد يادوب كفى بالعافية واشتريت جزيرة .

افيونة \ ابن مصر\ داروين .... مليون شكرا ...

سقراط .... :rolleyes: ماشى يادوك .

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      الفاضل أحمد زايد مسئول الدعم الفني  لموقعنا  موجود في العناية المركزة منذ يوم الأربعاء نسألكم الدعاء
    • 7
      فوجئت اليوم بخبر على صفحة الأستاذ طارق على الفيس بوك فقد نشر أحمد - إبن الأستاذ طارق - خبرا يفيد مرض والده ووجوده بالعناية المركزة اللهم اشفه شفاء لا يغادر سقما .. وألبسه لباس الصحة والعافية وأعده إلى أهله سالما غانما يارب العالمين . اللهمّ اشفه .. اللهمّ اشفه .. اللهمّ اشفه نسألكم الدعاء له بالشفاء
    • 2
      قداسة البابا يعاني في صمت من آلام غير محتملة في الظهر ، و لا يعرف قسوة هذه الآلام إلا من عانى منها. أنا شخصيا عانيت من آلام الظهر مدة طويلة و لكن من أنا و ما الأعباء التي علي مقارنة بقداسة البابا ، أنا كانت عندي الرفاهة أن أستلقي على السرير بلا مسئوليات ، قداسة البابا يعاني و يتألم و يجوب البلاد بل العالم كله قائما بواجباته الكنسية بلا كلل. اللهم إشف البابا تواضروس و ألبسه رداء الصحة و العافية ، إدعوا له جميعا و لكل المرضي  إدعوا له و لكل المرضي بظهر الغيب  لعل فينا من لو أقسم على الله
    • 4
      نسأل الله لها الصحة العامرة والعافية والسلامة وطول العمر وحسن العمل ونقها والأستاذ  : عادل من كل كدر وارزقهما انفراج الهموم والقلوب المبتهجة والدعوات المتقبلة والسعادة الغامرة 
    • 9
      المرض تجربة مريرة سواء للمريض أو لأهل المريض أسألكم الدعاء بالشفاء لكل المرضى ..... أكرر كل المرضى ليس بالضرورة الدعاء كمداخلة هنا و لكني أستحلفكم بالدعاء للمرضي بالشفاء بظهر الغيب لعل فينا من لو أقسم على الله لأبره
  • أضف...