اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اسفه للازعاج بس ممكن تيجوا معايا شويه

pocy

Recommended Posts

اخوكم مزنوق يا جماعه هههههههههههههههههه

بدون لف ودوران انا بكتب حلقات من اللى بكتبها دى فى موقع اخر وجالى رساله خاصه من واحده قرأت قصصى وطلبت منى الاتى انى اكتب قصص للاطفال وانها هى تعمل ديزين ليها ونحاول نطبعها وننشرها والموضوع من يجي كام اسبوع كده والممول للموضوع ده انا وهى يعنى انا ادفع جزء وهى جزء وبما انها فى مصر طلبت انى هى تكون الموزعه بس هتاخد نسبه من الموضوع يعنى الربح هيبقي تلت لى وتلتين ليها لو طلع يعنى ربح للموضوع بس من ساعه ما قلتلى كده وانا مش عارفه اعملى اى حاجه للاطفال نهائي مع انى كنت بحكى ولازلت بحكى لعمر قصص بالفها كل يوم عليه اه والله وعن اللى عمله النهارده وازاى انه غلط طبعا هو مش فاهم كل ما عمر يرد يقلي اومر ده اسمه ولما اقوله ماما يقلي ماما بس كده المهم انا مش عارف هل الموضوع ده مجدى فعلا وهل انا اقنع نفسي انى بعرف اللف اساسا ولالا بصراحه انا مش عارفه ومحتاجه افاده منكم وياريت بصراحه علشان انتم اخوانى ومش هتجاملونى وانا هتحمل الكلام مش تقلقوا وبشكركم مقدما على النصيحه

هل القصص اللى بكتبها تنفع تتعمل قصص ولو للاطفال ينفع اكتب برضه باسلوب عامى كده وان شاء الله هاخد بالى من اخطاء الكتابه اللى ورايا ورايا وطبعا الكل عارف انى قاعده فى البيت لا شغله ولا مشغله غير النت والكمبيوتر وقبليهم كلهم عمر وابو عمر

ايه الطريق الصحيح اللى امشي فيه وهل ممكن اعمل الموضوع ده او المشروع ده لوحدى وهل انا اساسا انفع من الاساس ولا لا

وجزاكم الله خيرا على الرد ورمضان كريم

اختكم المحبه لكم فى الله

بوسي

أم عمر اللى هيكمل سنتين يوم 24/8 واياكم حد ينسي الهديه والعديه بتاعته

}فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا * يرسل السماء عليكم مدرارا * ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا * {

"(الحمد لله الذي تواضع كل شئ لعظمته الحمد لله الذي استسلم كل شئ لقدرته)"

"سبحان الله يا فارج الهم ويا كاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفي وقلة حيلتى وارزقني من حيث لا احتسب يارب العالمين"

رابط هذا التعليق

فين طيب القصص دي يا ست بوسي عشان نقول رأينا ؟

والمكسب تيفتي تيفتي ... لإن المحاورات هي اللي أكتشفتك

اللهم صلي عالنبي

كل البنات أتجوزوا ..

قصدي كل الناس عماله تقلب عيشها .... وأنا قاعد زي خيبتها ..

شهد ربنا فتح عليها وبقت نجم من نجوم اليمن ومش ملاحقه طلبات ..

وبوسي بقت تنطلب بالأسم في الكويت والمجلات بتتهافت على اعمالها وبكره هاتركب الهامر وتبقى ولا أبله فضيلة ..

وحضرتك يا سين سين مقضيها سياسة وبتعرض حياتك للخطر من أجل حفنه ملاليم ....

ما تقوم أعمل لك برنامج إن شالله عن الطبخ حتى وأهي كلها طواجن وقب على وش الدنيا واركب الموجه ..

بلد شهادات صحيح

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

اقبلي بلا تردد ..

بس اكتبي قصة واحده او اثنين بالكتير وارسليهم لها وشوفي لما ينطبعوا هيطلعوا شكلهم ايه ..

منصحكيش تعملي الموضوع لوحدك جربي الاول في قصة او اثنين زي ماقلت لك ولما تعرفي الطريقة مفيش مانع انك تشتغلي لوحدك خاصة والرسومات عليها عامل مهم جدا ولو البنت الي عرضت عليكي موهوبة في الرسم فده شيء هيضيف لك بكل تاكيد ..

متحطيش في بالك مكسب مادي دلوقت ابدا لانه امر قد يكون مستبعد لكن لو حصل فخير وبركه ..

وطبعا استخيري وربنا هيقدر لك الي فيه الخير ..

..إذا دعتك قدرتك على ظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك ..

رابط هذا التعليق

الفكرة كويسة جدا بس خلى بالك ان معظم قصص الاطفال بتعتمد على شئ من الخيال وصنع الشخصيات الخيالية

امثال بات مان وسبيدر وسوبر مان وكذلك تقمص اشكال الحيوانات زى تيمون وبمبة فى mbc3 وحكايات

كليلة ودمنة بالاضافة لعامل الالوان والصور ده بيبقى مصدر جذب اساسى قبل مضمون القصة

وربنا يوفقك ان شاء الله

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...