اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

2000 مبروك يا كليو

kfaya

Recommended Posts

مبروك يا كليو وصولك للمداخلة رقم 2000

وعقبال الملينيوم الثالث و الرابع .....

:o

f((:

أنا بالصدفة لقيت اسمى على شريط المواضيع مقترن بكلمة "مبروك" .... اتخضيت...

قلت خير؟؟؟؟ جوزونى ماحدش قاللى ؟؟؟ mfb:

لاقيت الحكاية على عدد مداخلاتى...... :blink:

طيب تصدق أنا ماخدتش بالى من الحكاية دى إلا لما انت قلتلى؟؟؟!!!!! rs:

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

بالرغم من انى زعلان منك ومخاصمك وقعدت اتف على صباعى (علامةالخصام) لحد ما اتملى تفافة ...الا انى حقول لك مبروك :blink: rs:

حشيش الاصيل mfb:

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

بالرغم من انى زعلان منك ومخاصمك وقعدت اتف على صباعى (علامةالخصام) لحد ما اتملى تفافة ...الا انى حقول لك مبروك  :blink:  rs:

حشيش الاصيل  mfb:

rs: :o f((: f((: f((:

ما عاش ولا كان اللى يزعلك يا حشيش..!!!!

عملت إيه أستاهل عليه؟؟

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

حشيش....

كرتونة هاندى بحالها هابعتهالك على عنوان محاورات المصريين عشان تنشف صباعم من الـ... كحكححححكحححححح... :blink:

و معاها كرتونة مياه معدنية تعويضا عن جفاف الفم اللى أصابك من جراء هذه العملية....

rs: mfb:

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

عملت إيه أستاهل عليه؟؟

علشان اشتكيتينى للادارة وقلتى ان مواضيعى مش هادفة بالرغم من ان كل مواضيعى قد وضعت فيها معاناتى ورموشى (قصدى دموعى) :unsure:

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

عملت إيه أستاهل عليه؟؟

علشان اشتكيتينى للادارة وقلتى ان مواضيعى مش هادفة بالرغم من ان كل مواضيعى قد وضعت فيها معاناتى ورموشى (قصدى دموعى) :blink:

إنت متأكد إن النمرة مش غلط ؟؟

طيب امتى ؟؟؟ و قلت إيه ؟؟؟!!!!!!!!

mf-:

بص بأة، تعالالى على الرسائل الخاصة عشان شكلك كدة هتاكل حتة علقة.... بدل ما حاجة تطير كدة ولا كدة و تيجى فى أحد الزملاء و هو بيطالع الموضوع.... :unsure:

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

حراااااااااام.....

كفاية له عندى حق عرب...

عقلى الباطن بيقول "إنت السبب يا حشيش...  :unsure:

خليتنا ننسى نشكر الراجل الكبارة اللى فتحلنا موضوع مخصوص يجبر فيه بخاطر الفقيرة إلى الله تعالى...

كفاية... بجد بجد أشكرك و فعلا ماعندكش فكرة الموضوع ده قد إيه رفع من معنوياتى (بجد جزاك الله خيرا)

و برضه أشكر للأخ حشيش :blink: سمو أخلاقه... (حشيش... بجد و من غير هزار يا ريت كل الناس قلبها أبيض زيك)

أختكم كليو

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

.... بدل ما حاجة تطير كدة ولا كدة و تيجى فى أحد الزملاء و هو بيطالع الموضوع....  :huh:

آه يا عيني .. في مداخله طرفت حاجبي اليمين ... فاكراها يا كليو ..

على العموم أنا جاي أصلح ذات البين .. وأقسم بالله كنت متأكد إن حشيش هايتأثر بكلامك يا كليو في موضوع إنذار من الاعضاء إلى الإدارة على وحاولتي تقومي فيه بإنقلاب عسكري لكن تم وؤد المحاولة في مهدها ...

وده لسبب واحد وهو إن حشيش فنان صادق وحشاش قصدي حساس .. فممكن يفتكر إنك تقصدية ...

لكن هاقولها بالفم المليان أن كليو لم تقصدك البته يا شيشو لن كليو قلبها أبيض من البفته بتاعت الدعاية الإنتخابية ... وأنا بأعترف إن مداخلات حشيش هي حتة الطرشي اللي بتفتح نفس الواحد للحياة ومابتخليش نفس الواحد تموع ....

وعشان كده محتجب عننا بقى لك ييجي أسبوع !!!

يالا إغزي الشيطان يا كليو وقومي حبي على دماغ اخوكي حشيش ومتخليش س س قصدي الشيطان يدخل بناتكم .

ح حشيش ح حشيش يعيش يعيش .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

eey::  عقلى الباطن بيقوللى حشيش بقى عنده حشاشية... عفوا حساسية مزمنة من ساعة الكام إنذار إياهم اللى أخدهم من عشر سنين و ماحرمش برضه، لدرجة إن الإدارة رمت طوبته أصلا و مبقاش حد يكلمه ولا يديله إنذارت...!!!

ماشى يا حشيش... وكانش العشم إن الكلام ده يكون بجد... أنا فعلا افتكرتك بتهزر لكن كلام س س أكدلى إنه بجد...

(أنا اللى هاغرق إيدى كلها مش بس صباعى الصغير )

فممكن يفتكر إنك تقصدية ...

تصدق يا س س... أنا كمان لوهلة جالى إحساس إن من بين كل الأعضاء، حشيش بالذات ممكن ياخدها على نفسه... بس رجعت كذبت نفسى...

و أنا ولله ما كنت أقصد حشيش خالص خالص... لأن حشيش بالذات، حتى الإدارة عجزت عن إنها تزعل منه من قت طويل جدا...

الله يسامحك يا حشيش يا وحش :huh:

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

مبروك يا كليو

و عقبال المداخلة رقم 4000و دايماً ممتعانا كده بمداخلاتك القيمة(مش مجاملة و الله).

أنا كنت شىء وصبحت شىء ثم شىء

شوف ربنا .. قادر على كل شىء

هز الشجر شواشيه ووشوشنى قال :

لابد ما يموت شىء عشان يحيا شىء

عجبى !!

رابط هذا التعليق

مبروك يا كليو

و عقبال المداخلة رقم 4000و دايماً ممتعانا كده بمداخلاتك القيمة(مش مجاملة و الله).

يا كروس خللى حد غيرك يقول الكلام ده... إنتى بالذات أنا ممتعاكى بخروج و تليفونات و مقابلات و تشات... يعنى مش "هنخفرع على بعض" lo::

تم تعديل بواسطة Cleo

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

.. وأقسم بالله كنت متأكد إن حشيش هايتأثر بكلامك يا كليو في موضوع إنذار من الاعضاء إلى الإدارة على وحاولتي تقومي فيه بإنقلاب عسكري لكن تم وؤد المحاولة في مهدها ...

وده لسبب واحد وهو إن حشيش فنان صادق وحشاش قصدي حساس .. فممكن يفتكر إنك تقصدية ...

طيب.... حيث بأة إن العملية طلعت بجد...

أنا أعلن للجميع أننى لم أكن أقصد حشيش و لم أكن حتى أفكر فى حشيش و أنا أقوم بال"إنقلاب"... لأن حشيش فعلا زى انت ما بتقول يا س س حتت الطرشي اللى بتفتح النفس...

فعلا شىء مؤسف إنك تخسر شخص بتعزه بسبب سوء تفاهم..

عموما "إن بعض الظن إثم"

المائدة - 51

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...