اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

موضوع جديييد جداااااا؟؟

بنت شعنونة

Recommended Posts

فاكرين الموضوع اللي كنا عاملينه زمااااااااااااان

بتاع في ايه في المحفظة؟؟ :o

المرة دي بقى عاوزين نعرف في اييييييه جنب الكمبيوتر بتاعك

يعني من الأخر ترابيزة الكمبيوتر بتاعتك عليها ايه... yaw: :D

ابتدي انا ;)

علبة كرتون "دي جديدة عليا" مش عارفا بتاعت ايه ومن ساعة ما جيت وانا مكسلة افتحها!! mc:

سماعة كبيييييييرة بتاعت الكاسيت عشان اخواتي يقرفوني ب الألعاب بتاعتهم زي ما اكون في سينماااااا

ورق

ورق

ورق

ورق

ورق

ورق

ورق

كتييييييييييير اوي

سي دي

قلم

كباية الشاي بتاع الريجيم بتاعتي

عدد 2 ريميوت واحد بتاع التلفزيون والتاني بتاع الدش "دول في ايدي في ايييييييي حتة" jmb-)

لعبة على شكل بوبي امووووور خالص

دا جنب الكمبيوتر

اما على الشاااااااشة بقى

ف كلابالا اخويا النونو رااااااااسم خريطة العالم على الشاشة امبارح lo::

انتوا بقى جنبكم ايييه؟

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

نتيجة السنه اللى فاتت yaw:

قلم زينه لونه موف X اصفر على شكل بطه ونايم على ضهره دلوقت :o

الموبيل ملقى كالجثه الهامده ;)

كلينكس nosb:

لوحه ازاز عليها شهادة تقدير "بس دى مش ليا انا شخصيا دى موجوده على كل المكاتب من ساعة ما بدانا النظام الجديد" lo::

عدة تليفون دايما سلكها ملعبك و كل ما حد ييجى يناقش اى حاجه معايا و يقعد لا اراديا ابص الاقيه بدا يفك السلك من اللعبكه jmb-)

ورق ورق ورق ورق ورق ورق من هنا للسنه الجايه خاص بالشغل mc:

تم تعديل بواسطة فــيــروز

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

-----------------------------------

قال الصمت:

الحقائق الأكيده لا تحتاج إلى البلاغه

الحصان العائد بعد مصرع فارسه

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

آه ...تصدقوا وتآمنوا بالله ؟؟؟

الاسبوع اللى فات ولادى ...عجبهم قوى ...حاجة عملتها فجأة ...كنت اتناول القهوة فى الكافتريا وكتبت وطبعا قرأت لهم اللى كتبته ...وعجبتهم قوى كالعادة اقوالى...اقول لكم شوية منه .

.

دائما نتناول القهوة فى الصباح فى كافيتريا معينة ..واحيانا كثيرة نقرأ الجريدة او اسجل اى شئ مفروض اعمله ......انا نظرت للقهوة ونظرت للجريدة وبدأت اكتب بطريقة غريبة ....وكلمات لن يفهمها الا من عاش هنا ....ليه انا بشرب القهوة دلوقت وهنا ؟؟

اشمعنى هنا ؟؟ هل هو تعود ؟؟ ام احساس بالامان فى هذا المكان بالذات ؟؟ ام كسل وعدم رغبة للتغيير ؟؟وليه مصممة اتناول القهوة مع ان اوقات كتير بيكون مليش نفس اشرب قهوة.

ليه دايما اعمل نفس الطقوس .....اخلع الجاكت ...البس النظارة ...افرد الجريدة وابدأ اقرأ نفس الاخبار البايتة اللى سبق لى سمعتها فى التلفزيون ....طيب ليه مجربش اقلب السكر من الشمال لليمين بدل من اليمين للشمال ؟؟؟ ليه كل يوم اسأل البنت الجرسونة عن اخبارها وانا ببتسم ...واذهب واجلس فى مكانى حتى بدون ان اسمع باقى الرد منها .....هى بتتكلم وانا بمشى ...

طقوس طقوس طقوس .....غير ذات قيمة .....برضه ساعات بسال نفسى ليه بصمم ان تكون القهوة من كاراكاس .؟؟....طيب

ماهو البن البرازيلى رائع ايضا ....؟؟....ليه حتى لما بتكلم مع اصحابى او حتى لما بتكلم مع الاولاد بقول ...نتناقش ونحن نتناول القهوة ؟؟...طيب يحصل ايه لو بطلت القهوة ؟؟.طيب انا لا ادخن ....عمرى ما حبيت التدخين ...حتى عمرى ما حاولت ادخن ...طيب ماهو ممكن ابطل اشرب قهوة .....؟؟ يعنى معنى كدة انى حبطل آجى الكافتريا ؟؟؟ والا حاجى الكافتريا واطلب شاى ...؟؟؟ طيب هل سأبدأ فى قراءة كتاب ؟اى كتاب ؟؟ ام كتاب يصلح للقراءة ..مع الدوشة .....ام يجب ان اغير عادة شرب القهوة واغير الكافتريا .....؟؟ سوف اذهب لركن المكتبة مع الكافتريا ...؟؟

ده جزء كبير من اللى كتبته ......هو نفس التفكير ونفس طريقة ..فيه ايه جنبك ؟؟ او على مكتبك ؟؟؟ بس انا كنت فى الكافتريا ....هواية تسجيل كل شئ ...ومش مهم ايه ؟؟؟

على مكتبى فيه الكمبيوتر طبعا والاسكانر..ماكينة تصوير .. وتليفون ثابت وتليفون متحرك ...نتيجة جميلة جدا للشهور ال12 عبارة عن رسومات رسمها المعاقين بالفم والأرجل ....كل عام اشترى منتجاتهم فى كل الفصول وسوف ارسل لكم الرسومات بالاسكانر ..آه....يوجد كوب به بقايا قهوة ...يوجد حامل خشبى عليه مصحف ..يوجد ملحق للمكتب به السيديهات ....توجد عدة سماعات صغيرة ...مناديل ورق....سيارة حمراء مرسيدس صغيرة ..كنت قد احضرتها لأبنى من السوق الحرة فى فرانكفورت منذ اكثر من 12 عام ..كل قطعة فيها متحركة ....قد الكف مرة ونصف تقريبا .

ادوات مكتبية ./ دباسة ..كلبسات ..اقلام ..اقلام كثيرة ..جاف.حبر

خط رفيع ..سميك ..الوان ..مغناطيس..عدسة ../..تحت الزجاج توجد اوراق مزخرفة بها احاديث قدسية ....

يوجد برواز به صور اولادى الأربعة عند صخرة عجيبة فى مرسى مطروح وهم يتحسسون الصخرة بحب ....برواز به صورة لزوجى ولى فى قصر الحمراء فى جرانادا ......

يوجد دوسيه اوراق مهمة....كنت اتصفحها.

كفاية كدة ...

هو احنا خرجنا برة الموضوع ؟؟؟.....

تحياتى ....

(وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِداً فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَاباً عَظِيماً)

[النساء : 93]

رابط هذا التعليق

لا انا حالتي صعبه خالص ، يوجد الاتي:

نص علبه بسكويت، بقسماط، كوب فارغ به بقايا شاي واخر به بقايا قهوه.

ورق و ورق واوراق yaw:

سجاير وطفايه وكبشه ولاعات نصفها فارغ.

شمعتين (اصل باليل لا اولع النور وبقيد شمع مش توفير بس رومانسيه ولرفع التركيز وتعب العيون).

الريموت كنترول بتاع التليفزيون، مناديل ورق، تحت الترابيزه توجد زجاجه عصير. علي الترابيزه سلسله مفاتيح ، فوقها نتيجه خاصه بشهر ابريل jmb-)

علي فكره الحاجات اللي انا ذكرتها دي الحاجات اللي موجوده بعد لما نظفت ترابيزه الكمبيوتر، ولكم ان تتخيلو شكلها قبل التنظيف ، اعتقد كان فيه صفوف من الكتب ، وطفايتين سجائر مملوئين على الاخر ، وبقايا بيتزا.

<span style='font-family: Arial'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color: blue'><strong class='bbc'><br />زوجتي الحبيبه ، امي الغاليه ، حماتي الطيبه<br /><br />برجاء تجهيز مايلي يوم وصولي لأرض المحروسه :<br /><br />باميه باللحم الضاني ، محشي ورق عنب ، كباب حله ، قلقاس باللحمه ،نص دستة زغاليل محشيه ، بطه راقده على صينية بطاطس ، وزه متشوحه كفتح شهيه ، صينيه رقاق ، موزه مشويه على الفحم ، سلطة طحينه بالليمون ، مية "دقه" ، ملوخيه بالارانب ، شربة فرخه بلدي بالحبهان والمستكه، برميل تمرهندي............... وكفايه كده عشان انام خفيف.<br /><br />سقراط المصري<br /></strong></span></span></span>

رابط هذا التعليق

جنبي واحد قاعد على جهاز على اليمين ، و موظف السايبر على الشمال بيقول ان وقتي خلص jmb-) yaw: ;) mc: lo::

خلص الكلام

Sherief El Ghandour<br /><br />a furious Egyptian

رابط هذا التعليق

هههههههههههههههههههههه

سقراط وشريف

انتوا عسسسسسسل

انا مت من الضحك والله fty:: stnd::

ماما سلوى

كل ديييييييييي قهوة :) clp::

فيروز

فكي السلك يا ماما wlch:: wst::

وانا من البلد ديييييييييييي

رابط هذا التعليق

أولا ً .... إزيك يا شنشن ...

وحشتينا والله .... طمنينا على أخبارك في المنفى ..

أنا مقصر جامد في الكتابة والدخول على محاورات المصريين بسبب إنشغالات عملية ونفسية مرتبطة بالتحولات السياسية الإقتصادية المصرية ومشاكل المشروع القومي للشرق الأوسط الكبير أوي ...

شوية حاجات ملخبطة كياني منشأها من واقع الانهيار الذي يحدث في أغلى مكان على قلوبنا ..

أما أنا بقى ياستي فبالرغم من أني مصنف على أني منظم ( مش بتاع البوتاجاز طبعاً ) ... إلا أن مكتب الكمبيوتر الخاص بالإنترنت له وضعية خاصة عندي .. غير الأجهزة الأخرى ( ماكنتوش ) والخاصة بالعمل ...

المهم ... أرى أمامي الآن على يمين المنظر ... جهاز فاكس ... جنبه برنتر .. ومبعثر حولهما شوية أوراق صغير مدون عليها ملاحظات وأرقام هواتف .... ونظارة طبية إحتياطية للقراءة .. وكام قلم ملونين ... وشوية كروت فيزت .. على كام ديسكس فنتولين وسيريتايد ( لزوم علاج أزمات الربو ربنا يكفيكم الشر ) ... وعلبة اسبراي لتنظيف النظارة ..... و2 هدفون .. واحد السماعة بتاعته بايظة .. والماوس ... قابع فوق الماوس باد بتاعته .... وفوق السي بي يو ... دفتر كبير ورزنامة صغيرة ... وعلبة سلاكات ودان لزوم تسليك المسائل .. وعلبة النظارة ... وإنت ماشي باتجاه يسار المكتب هاتلاقي جنب السي بي يو .. الشاشة وفوقها ملزوق كاميرا جنبها مراية صغير متسلطة على وشي بالظبط عشان أظبط الصورة لما آجي أكلم الولاد في مصر ...

وعلى اليسار أيضا تجد عدة سيديهات على فلوبيات متنطورة هنا وهنا .... وفي خلف الكمبيوتر يوجد سماعتين ... وفي أقصى اليسار يوجد بخاخ لإزالة البقع المستعصية .. بجانبة بتاعة قطرة للعيون .. على زجاجة مياه معدنية ... على نص شريط بانادول إكسترا لوم الصداع .. بس ..... كفاية كده .

طمنينا عليكي يا شانا .

ممنوع الرجوع للوراء

رابط هذا التعليق

أنا بقى حالة نفسية نادرة وأحتاج إلى جلسات كهربا 220 فولت ، فانا فوضوي ولو المكتب كان متنظم ما اعرفش أشتغل ولو عامل المكتب جيت في يوم لقيته مرتب الاوراق يبقى نهاره كحل لأني مرتب الأوراق في منظومة فوضوية لو إتعدلت يبقى روحت في داهية وإليكم فرش المتاع عندي ( الجرد يعني ) :-

1- يوجد فوق الجاهز عدد 7 او 8 فلوبي ديسك بقى لهم اكثر من 3 سنين مش عارف فيهم إيه وكل ما أغير الجاهز احطهم بنفس الطريقة .

2- البتاعة المغناطيس اللي بناخد منها الدبابيس .

3- عدد لا بأس به من فناجين القهوة والمياة .

4- القاعدة اللي بأشحن فيها الموبيل .

5- عدد 2 تليفون واحد للشغل والتاني ماحدش يعرف نمرته غير هاندي كرافت وقلة من الشخصيات التى اتعامل معها في شغلي .

6- كمية أقلام وحركات تكفي فصل مدرسي .

7- أوراق ومستندات عمل تملى شوال .

8- طابعة + بيسموها إيه بالعربي البيبر تراي أيوه صواني للأوراق h): .

9- طقم مكتب سارقه من رئيس قسم هنا .

10 - نتيجة .

11- مفرمة بتاعت إقلام رصاص علشان أبري الأقلام فيها ... الماكنه دي باحبها قوي وبأقعد اخلص الأقلام الرصاص في حركات عصبية بتريحني .

12- أما الجهاز اللي في البيت فهو جثة هامد ويلعوه التراب ولا أستخدمه على الإطلاق .

هذا وقد قررنا نحن رفعت الزنانيري وكيل نيابة شرق القاهرة إيداع المدعو س س عبد الباسط مستشفى الامراض العقلية لمدة 3 سنوات تحت الملاحظة .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

اهى صورة الكمبيوتر بتاعى شوف انتم فيها اية..بس تصورة قديمة شوية ايام ما كنت بدخن (الحمد لله بطلت) العلبة السوداء الجلد هى علبة كاميرة التصوير الرقمية اللى اخذت بها هذة الصورة (كنت بأتسلى)

الكيبورد علية بلاستيك لانى كاتب الحروف العربى و خايف لاحسن تتمسح

قال الله تعالى

(وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ

لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ )

سورة الأنفال (60)

رابط هذا التعليق

على مكتبي في العمل :

تليفون .. طقم مكتب .. أقلام كثيرة كل الألوان .. دباسة .. خرامة .. لاصق ,, دبابيس كل الألوان ... تقويم السنة الحالية مفتوح على تاريخ اليوم ... بتاعة بتفكالدبابيس (عمري ما عرفت إسمها إيه) ... عدد 3 سي دي .. آلة حاسبة .. أوراق كثيرة جداً مصنفة وموضوعة في ملفات و paper tray .. ساعة مكتب ... سلسلة مفاتيحي .. تليفون محمول .. علبة مناديل ... بالم بايلوت ... كروت شخصية ... كوب به قهوة ... على ملحق المكتب ... طابعة واسكانر ..

مكتبي منظم جداً ...

في المنزل .. أستخدم كمبيوتر محمول ... في أي مكان ...

أحياناً على الأرض ..

في القصص الرومانسية القديمة .. يكتب المحب رسالة حب .. ويضعها في زجاجة .. ويرمي الزجاجة في البحر .. لا يهم من سيقرأها .. لا يهم هل ستصل إلي حبيبته أم لا .. بل كل المهم .. أنه يحبها ..
وتاني .. تاني .. تاني ..
بنحبك يامصر .. ...

‎"إعلم أنك إذا أنزلت نفسك دون المنزلة التي تستحقها ، لن يرفعك الناس إليها ، بل أغلب الظن أنهم يدفعونك عما هو دونها أيضا ويزحزحونك إلى ماهو وراءها لأن التزاحم على طيبات الحياة شديد"

(من أقوال المازني في كتب حصاد الهشيم)

رابط هذا التعليق

اهى صورة الكمبيوتر بتاعى شوف انتم فيها اية

إيه ده يابو علي .. ده انا ممكن أقوم أكسر الجهاز لو كان مكتبي منظم بالشكل ده ... جرب ثقافة الفوضى وإدعي لي .

رابط هذا التعليق

اكره أى حاجة على المكتب ....

حتى جهاز الكمبيوتر نفسه !!!!

تليفون (اخو تليفون فيروز ) بسلك ملعبك برضو

فنجان قهوة فاضى .. (لانه ما بيلحقش)

قلم واحد ! (علشان كل ما حد ييجى ينسى القلم فى ايده)

ورقة شغل يتيمة ! كلها شخبطة باللغة السنسكريتية !

صورة للحاج يوسف !

وطبعاً الماوس و الكى بورد

آه نسيت ...

الحمد لله انى افتكرتها احسن تزعل !

فيه دباسة مستخبية ورا التليفون !!

أحاول إحراقَ كلِ النصوصِ التي أرتديها.

فبعضُ القصائدِ قبْرٌ،

وبعضُ اللغاتِ كَفَنْ.

وواعدتُ آخِرَ أنْثى...

ولكنني جئتُ بعد مرورِ الزمنْ...

...

! !

من قصيدة " متى يعلنون وفاة العرب؟؟"

لنزار قبانى

رابط هذا التعليق

إيه ده يابو علي .. ده انا ممكن أقوم أكسر الجهاز لو كان مكتبي منظم بالشكل ده ... جرب ثقافة الفوضى وإدعي لي .

;)

والله يا سى السيد ما انا اللى بنظم

طب اختبار بقى لدقة الملاحظة..

هل لاحظت شئ ما فى الصورة المنعكسة على شاشة الكمبيوتر؟؟...نافذة تطل على الخارج؟؟؟ ..آة...طب و اية كمان؟.... برضة فى النافذة.. :P

قال الله تعالى

(وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ

لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُونَ )

سورة الأنفال (60)

رابط هذا التعليق

دش؟ :P

هى الاوضه دى كانت فوق السطوح؟ :D اصل فى مصر الناس بيحطوا الدش فوق السطوح ;)

تم تعديل بواسطة فــيــروز

"أَمْ مَنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَا تَذَكَّرُونٌَ"

صدق الله العظيم

قال الصمت:

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

لا أريد أن أتفرع ...

بس كنت أعرف مهندس عبقرى ..

مكتبه كومة من الزبالة !!

سيديهات فى كل مكان

كتب ملقاة على المكتب و على الارض و على الكراسى .... و على الحيطة كمان !!

اوراق لو رصت فوق بعضها لصنعت برج أعلى من ايفل !!

اجهزة الكترونية عجيبة متصلة ببعضها البعض بغابة من الاسلاك .. !!!

الغريب أنه لو سألته على ورقة واحدة أو سى دى بها موضوع عن الادب الشكسبيرى مثلاً ... أو كتاب من عشر سنوات ... لمد يده و أحضره فى لحظة !!!!

هل يوجد حقاً ما يسمى بالفوضى المنظمة !!! ؟؟؟

أحاول إحراقَ كلِ النصوصِ التي أرتديها.

فبعضُ القصائدِ قبْرٌ،

وبعضُ اللغاتِ كَفَنْ.

وواعدتُ آخِرَ أنْثى...

ولكنني جئتُ بعد مرورِ الزمنْ...

...

! !

من قصيدة " متى يعلنون وفاة العرب؟؟"

لنزار قبانى

رابط هذا التعليق

دش؟  :blink:

هى الاوضه دى كانت فوق السطوح؟  rs: اصل فى مصر الناس بيحطوا الدش فوق السطوح  mfb:

عمرك اطول من عمري كنت هأقول نفس التعليق !!!!!

رابط هذا التعليق

هل يوجد حقاً ما يسمى بالفوضى المنظمة

ايوه اهو هو ده المصطلح اللي كنت بدور عليه لوصف حالتي.

:unsure:

<span style='font-family: Arial'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color: blue'><strong class='bbc'><br />زوجتي الحبيبه ، امي الغاليه ، حماتي الطيبه<br /><br />برجاء تجهيز مايلي يوم وصولي لأرض المحروسه :<br /><br />باميه باللحم الضاني ، محشي ورق عنب ، كباب حله ، قلقاس باللحمه ،نص دستة زغاليل محشيه ، بطه راقده على صينية بطاطس ، وزه متشوحه كفتح شهيه ، صينيه رقاق ، موزه مشويه على الفحم ، سلطة طحينه بالليمون ، مية "دقه" ، ملوخيه بالارانب ، شربة فرخه بلدي بالحبهان والمستكه، برميل تمرهندي............... وكفايه كده عشان انام خفيف.<br /><br />سقراط المصري<br /></strong></span></span></span>

رابط هذا التعليق

عمرك اطول من عمري كنت هأقول نفس التعليق !!!!!

بس...بس..يا سي السيد...راحت عليك ..فيروز قاعدا لك بالمرصاد و عكشت الدش قبل منك..اللى سبق اكل النبق...(دلوقت فيروز حتقول فين النبق دة).. و نحن شعب المحاورات نطالب بتعينها مشرف عام بدبورتين.

و بعدين مين اللى قال ان الدش لازم يكون فوق السطوح زى مصر ..الدش ممكن يكون في اى مكان انت و مزاجك (طبعا اذا لم يكن هناك قانون يمنع ذلك)

ممكن يكون

فى خيمة

فى حديقة

فى البلكونة

فى النافذة

على عربية

اما اذا كان فوق السطوح زى مصر فهو غالبا ما يكون مركزى يعنى لكل العمارة

ؤبعدين الشباك يسهل لية ان اتنقل من قمر الى قمر بدون استعمال الماتور و وجع دماغ(هو لسة مصفرشى؟؟.....لسسسسة) بلفة بسيطة... :unsure:

تحياتى

قال الله تعالى

سورة الأنفال (60)

رابط هذا التعليق

معنديش مانع آخد اى نبق من الانباق اللى فى الصور دى

طبعا مفيش حاجه اسمها انباق بس اى حاجه تمشى و السلام

ؤبعدين الشباك يسهل لية ان اتنقل من قمر الى قمر بدون استعمال الماتور و وجع دماغ(هو لسة مصفرشى؟؟.....لسسسسة) بلفة بسيطة... 

بتتكلم بجد؟ mf-: لا اكيد بتهزر صح؟ :blink: :unsure:

صدق الله العظيم

قال الصمت:

يقول لنا كل شئ

دون أن يقول أى شئ

مريد البرغوثى

رابط هذا التعليق

باتكلم من البيت

أمامى شاشة الكمبيوتر

على شمالها اباجورة نيون و اسطوانات مليانه و اسطوانات فاضيه و آله حاسبه ماعرفش ايه اللى جابها و راديو صغير ماركة اكاى .

امامى تحت الشاشه عروستين على شكل كلب و حرامى و شوب كولا مشبر من الثلج و السجاير و ولاعتين واحده عاديه و الثانيه بتاعة مكتب على شكل موتوسيكل و الطقطوقه مليانه

على يمين الشاشه علبة اسطوانات و مقلمة و ترمومتر و ريموت الدش و تليفون خاص و فوطة و باكو شوكولاته كادبرى و نتيجة سنوية و بطاريات قلم جديده و اقراص للصداع و قلم و سلاكات سنان و معلقة بتاعة الشاى نسيتها من فتره

كفايه كده

:unsure:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...