اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      السلام عليكم  أنا احتمال اسافر للمدينة المنورة بس كنت خايفة من الحياة هناك خاصة الحياة الجتماعية مقارنة بالقاهرة خاصة اني اتربيت و اتولدت في جدة و رجعت مصر في اعدادي و دلوقتي متجوزة و مخلفة بنت بس مليش حياة اجتماعية معرفش اعمل علاقات مليش اصدقاء مليش هوايات مليش رياضة مفضلة ولا حتي بعرف اسبح و مش عاوزة بنتي تتعرض للحياة دي خاصة ......انا عارفة ان هناك اطهر مكان علي وجه الارض و لما كنت بسافر للمدينة من جدة وانا طفلة     بس محدش ينكر فهلوة و خفة دم المصريين فاكرة اني كنت بكون مرتاحة و مبسوطة نفس
    • 12
      السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة اذا حد عندة معلومات جديدة او اي اخبار حول موضوع الاراضي اللي بتتقسم هناك وهل مسموح البناء فيها - وهل في هناك حد ابتدى يبني -- وكم وصل سعر المتر في هذة المناطق -كذلك يرجى الافادة عن اسعار الاراضي الزراعية في منطقة القادسية - كام وصل سعر الفدان في الوقت الحالي - وهل هناك امكانية لامتداد البناء والتقسيم لهذة الاراضي وهل يوجد مستقبل لهذة المنطقة - او هل حصل هناك اي تطوير -- مع العلم بانها قريبة جدا من العاشر من رمضان - وهي تقع ما بين العاشر واراضي العبور وجمعية الام
    • 62
      زوجتى الان فى مصر وهى فى الشهر الثامن وماحستشى حركة الجنين من امس هى الان فى عيادة طبيب النساء انتم اكتر ناس باقضى وقت معاهم الله يكرمك ادعولى الدعاء بظهر الغيب مستجاب يارب يارب
    • 3
      اين اماكن حملات الحج بجدة؟ هل هناك مكان لتجمع حملات الحج بجدة حتى اسأل عن الاسعار وامكانية قبول الزيارات؟؟ وما هو اخر موعد للتسجيل بالحملات لكم خالص شكرى,
    • 2
      مصر بلد تاريخها زاخر فلقد تعافبت عليها احقاب تاريخية عدة بدءا من الدولة العئمانية و رجوعا الى الفراعنة مرورا بعدة انماط للحكم تعالوا نستعرض كل حقبة من خلال القصور التى بنيت فى كل عصر تلك الاماكن يجب علينا زيارتها و تعريف اولادنا بها ليعرفوا مدى عظمة اجدادنا و يستزيدوا زادا يعينهم على تحمل الصعاب التى تقابلهم الان و من تلك الاماكن قصر الامير طاز من العصر المملوكى و ستجدون معلومات عنه على الرابط التالى http://www.tazpalace.gov.eg/
  • أضف...