اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مبرووك عليك الكأس يا حرس..و هارد لك يا أهلى

fatfouta

Recommended Posts

ماهو لو الزملكاوية فرحو للاسماعيلي أو لبتروجيت أو لاي نادي تاني ماهو برده يبقوا فرحانين للاهلي ماهو لاعيبة الاهلي منين مش اسماعيلاوية أصلا . و برده انا فرحان في حسام البدري. الاهلي كان ايام جوزيه. gra:- :Zamalek::Zamalek::Zamalek:

الابيض ق_____________________________________________________ادم

طب لما هوه العيبه من الاسماعيلى اصلا ماكانوش بيخدوا بطولات مع الاسماعيلى ليه

الالماس لازم الى يثقله عشان يلمع

الاهلى مؤسسه يروح جوزيه يجى بطيخ الشام هيفضل اهلى فى اسوء حالاته بيكسب الدورى و فى نهائى الكاس

هو الزمالك قادم فعلا بس( وش عم ايوب فى مسرحية الجوكر ) بيمشى جوه الجزمه الاول

ما تلم التعابين يا شوكت

I shall be telling this with a sigh

Somewhere ages and ages hence:

Two roads diverged in a wood, and I—

I took the one less traveled by,

And that has made all the difference

رابط هذا التعليق

لما الزمالكاوية يشمتوا في الأهلي لازم نقول

مين قال كده؟؟؟ طب وربنا كنت بشجع الاهلى لأسباب صخصية(شخصية) يعنى لغايت اخر ضربة جزاء بتاعة الحرس وكنت عاوزاها تضيع

انا واحدة روحى رياضية والحمد لله وبحب الخير لكل الناس ومش حئودة (حقودة يعنى) ولما بتغلب بقول احنا اتغلبنا وماله يعنى؟؟

كونسالتانت وعنبو كفاية كده يا جماعة الموضوع ده احنا عاملينه عشان نهنى الحرس مش نضايق الاهلاوية وفى النهاية احنا اخوات برضو وياللا بقى نتفرج على كأس العالم وشوفوا مارادونا وهو مدرب هيعمل ايه

ألا صحيح ماينفعش طارق العشرى ده يدرب الزمالك :Zamalek:

ودلوقتى اقدر احطلكم الاغنية دى

يا أهلاوية قصدى يا حرس الحدود يعنى عشان مصدقين نفسهم من الفوز مع انهم اخدوا الكاس السنة اللى فاتت

وكله سلف ودين حتى المشى عالرجلين.......

تم تعديل بواسطة fatfouta
رابط هذا التعليق

قال على رأى المثل: القرعة بتتباهى بشعر بنت أختها.

وياريتها بنت أختها... دى قبل كده شالت منها خمسات وأربعات وكانت فضايح.

بدون مبالغة، اللي ناقص عشان نفهم، إن المشير يطلع في بيان على الهوا وفي ايده السلاح ويقول: أيوة يا شعب احنا الطرف التالت، واحنا اللي ورا موقعة الجمل وماسبيرو والعباسية (1) والسفارة الإسرائيلية ومسرح البالون ومحمد محمود ومجلس الوزراء وبورسعيد والعباسية (2)، عايزين حاجة يا شعب؟

shawshank

رابط هذا التعليق

بكره هتلاقوا ادارة النادى الاهلى بتعقد صفقات من تحت لتحت مع لاعبى حرس الحدود

اصل دى عقده

يلا هى جت على الكووووووووره

اما نادى احمد شوبير بصحيح

لما الدنيا تقسى عليك اوعى تخاف منها وتكش تربس عترس فيها ياولدى هى كده متجش غير وش

دوس فيها وجمد قلبك بس اياك على ضعيف تفش توصل فيها لاعلى مناصب بس اياك فى يوم تغش

رابط هذا التعليق

ان الاهلوية يزعلوا لينا حق فالاهلي خسر الماتش والصراحة ان العشري بالبلدي كده معلم علي البدري

وانا كنت خايف من الماتش لان الحرس فريق مش سهل وكانت نقطة الضعف للحرس قبل الماتش هي الجون علي فرج

بس الواد صراحه ابدع لان لعيبة الاهلي كانوا متسرعين

والجون ده الشفرة بتعته بتتحل بجون زي بتاع بركات اتلعب بالمخ مش بالسربعة

والحرس خد الكاس بضربات الترجيح مش بجون زي مش الاسماعيلي مثلا

الحضري الكورة عدت من بين رجلية المفروض انه يلبس جيبة فوق البنطلون علشان الكورة لما تعدي من ايده تتصد في الجيبه

بس فرحة الزملكاوية مفهومة لانهم مش هيقبلوا الاهلي في السوبر واكيد هما فرحنين لانهم مش هيتغلبوا تاني

الاهلي وحرس الحدود مباراه جميلة للكبار فقط

يا قدس يا سيدتي معذرة فليس لي يدان ،

وليس لي أسلحة وليس لي ميدان ،

كل الذي أملكه لسان ،

والنطق يا سيدتي أسعاره باهظة ، والموت بالمجان ،

سيدتي أحرجتني، فالعمر سعر كلمة واحدة وليس لي عمران ،

أقول نصف كلمة ، ولعنة الله على وسوسة الشيطان ،

جاءت إليك لجنة، تبيض لجنتين ،

تفقسان بعد جولتين عن ثمان ،

وبالرفاء و ا لبنين تكثر اللجان ،

ويسحق الصبر على أعصابه ،

ويرتدي قميصه عثمان ،

سيدتي ، حي على اللجان ،

حي على اللجان !

رابط هذا التعليق

اخوانى المحاوراتية الافاضــــل

ومن هــــذا المكــــان اعــــلن :D

وبمـــا انى اهلاوية صميــــمة ابا عن جد :wub: وعندى روح رياضية عاليه :blink: بس مش عالية اوى :lol:

بضم صوتى لصوت اخوانا - والف الف مبروك لحرس الحدود - لاء كفاية الف واحدة بس مش اتنين mfb:

انتم برضوه اصحابنا ومش فارقة اوى انكم اخدتوه الكاس - لاننا بنحبكم . .

بس اهم اهم شيء ان الزمالك :P والاسماعيلي هما اللى ما اخدهوش :lol:

والا كنا حنبقى زعلانين جدا اوى خالص ويمكن ننسي الروح الرياضية اصلا :P md2:

اغابي

:roseop:

تم تعديل بواسطة اغابي

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

من زملكاوي ،، أقول برافو الحرس

واقول الأهلي يظل هو الفريق المحترم الوحيد في الدوري ، رغم اني زملكاوي ، وكان صراحة حظه سيء ، خاصة ابو تريكة ،،،

بس نفسي اعرف ، ازاي الحرس هيقاببل الزمالك في السوبر ، مش مفروض اول الدوري يقابل بطل الكاس ، ومتى موعد المباراة ( معلش علشان انا مش مهتم اوي بمتابعة الدوري لانه السناريو بتاع الدوري بتاعنا عامل زي الفيلم الهندي ،، ضرب وخناق ـ وقتل ومغامرات وفي الاخر تلاقي البطل هوه اللي بينتصر )

المهم...اجابة على تساؤل هو مش ممكن العشري ، يدرب الزمالك ،، اقول ان المشكلة في الزمالك لا تكون من المدرب عادة المشكلة في الإدارة ،،، ولذلك أقول مينفعش إدارة الاهلي تمسك نادي الزمالك....

وهارد لك للأهلي

مشكلتهم ليست في الدستور اولا ..ولا في نسبة اعضاء اللجنة التأسيسية ولا في كفاءة المرشح الرئاسي.!!!! كل مشكلتهم هي لا...لكل ما هو اسلامي أولا ، وثانيا ، وثالثا ً، فهم لا يرضون الا بأن يروا كل الاحزاب الاسلامية خلف اسوار السجون..!!

رابط هذا التعليق

خلاص بأة الاهلاوية كلهم يقوموا يغسلوا وشهم و كفايه عياط كدة عشان نتفرج بقه على كاس العالم و الكورة اللي بجد :rolleyes:

مش هما الى بيعيطو الى بيعيطو هما الى مقدروش يوصلو للنهائى وخرجو بفضل الاهلى يا ذوات اللون الابيض الهلة يكفيهم شرف المحاولة وهارد لك لذوات اللون الابيض :happy: انا مش قصدى ازعل حد بس هو دة الى حصل والى حصل وصل واقدم تحياتى الى كل الشمتانين وان غدا لناظرية قريب

عفا اللة عما سلف

رابط هذا التعليق

مبارة جميلة فعلا من الفريقين

الف مبروك لحرس الحدود اللى ادى مباراة ممتازة.....ومبروك عليكم الكأس لتانى مرة على التوالى

هارد لك يا اهلاوية.......الاهلى طول عمره كبير بس معلش بقى المرة دى وخيرها فى غيرها

فعلا كان فيه روح رياضية عالية جدااا فى المباراة من الفرقتين والجهازين الفنيين

وعاوزة اقول كلمة أخيرة.....الزمالك قادم :happy:

متهيالك يا فتفوتة يا اختى ميتهياليش انة هيبقى قادم اصل الموكوس موكوس لوحتى حطة على راسة فانوس :rolleyes:

عفا اللة عما سلف

رابط هذا التعليق

فعلا الزملكاوية دول ينطبق عليهم المثل اللى بيقول

القرعة بتتباهى بشعر بنت اختها

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...