اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

يـــوتـــيوب المحـــاورات

fatfouta

Recommended Posts

فكرة شوفتها وعجبتنى وبصراحة قولت نعملها هنا فى المحاورات

اننا نضع كل اليوتيوب اللى بتعجبنا واللى بتحتوى على حاجة هادفة ومفيدة وكمان عشان يبقى لينا مرجع لو عاوزين اى يوتيوب نرجع له هنا

ياريت بلاش نضع اغانى لان الاغانى ليها موضوع خاص بيها وكلنا عارفينه

لكن انا قصدى نضع يوتيوب مثلا لحدث معين او بيتكلم عن حاجة مفيدة وعاوزين نفيد الاخرين بيه

انا هبدأ

انا شوفت يوتيوب عن الحضارة الاسلامية تحفةةة عجبنى جدااا واحب انكم تشوفوه معايا

رابط هذا التعليق

فتاه براسين سبحان الله

http://www.youtube.com/watch?v=cT6HpgYOAeQ...feature=related

l'important dans la vie

c'est de quelle maniére tu te perçois

انااااااااااااااااااااااااااا انا مش هرد

لالالا

وانا بعرف اصد

ده انا وانا رافع ايدي بكتب علي الكيبورد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

بصراحة يا فتفوتة

الفيديو داه عجبنى من زمان وحبيت ان انزله لكن ما لقتش الموضوع المناسب وفعلا جه وقته

انا جبتلك فيديو لسوزان بويل - واكيد كلنا عارفينها

ممكن النجاح يجي بعد عمرك ما يوصل 47 سنة – ليه لاءة – نبدأ حياتنا صح – والافضل نتمسك بحلمنا - ولسه فيه وقت للكفاح

- مين عارف – النجاح منتظرك في اى محطة ؟؟

انا اللى اتعلمته فى قصة سوزان كمان ان الحياه مش بالمظاهر

دى مطربة قدمت فى مسابقة الاصوات – كل اللى بيقدمو فيها شباب صغيرين فى عمر ( 18 – 22 ) سنة لاختيار افضل الاصوات

قدمت سوزان فى المسابقة وهى عمرها 47 سنة - قروية من اسكتلندا - فقيرة – طيبة – ساذجة جدا – مسكينة - كانت بتراعى امها المريضة ولم تتزوج –

اد ايه استقبلوها لجنة التحكيم - بالاستهزاء لمنظرها ولغتها الانجليزية الركيكة - وشكلها الغير مرتب – حتى هى استقبلت كل داه وجواها امل متمسكة بيه

انها لازم حتنجح - وحدثت المفـــــــاجأه

بس اوعى دموعكم تنزل - مع سوزان بويل اليكم الفيديو

http://www.youtube.com/watch?v=LVlMeiK4ygw

اتمسكو بحلمكم لغاية ما يتحقق - وما تتنازلوش عنه ابدا - وما تحكموش بالمظاهر

اغابي

:roseop:

تم تعديل بواسطة اغابي

نـحن البلـــــدان الحقيقـيــة فى هــذا العـــالم . . . وليـــــس مــا يرســــم فـــوق الخرائــط

نـحن الرمـــوز الحقيقيــــة فى هــــذا العــالم . . . وليــــــس اسمـــــاء القـــــادة العظمــاء . . . لاننـا نحـن من صنعـناهـم

فرسـان العالـم الحقيقيـون . . هــم شعــوب الارض

رابط هذا التعليق

{ لَّقَدْ كُنتَ فِي غَفْلَةٍ مِّنْ هَـٰذَا فَكَشَفْنَا عَنكَ غِطَآءَكَ فَبَصَرُكَ ٱلْيَوْمَ حَدِيدٌ }

رابط هذا التعليق

• بعد 9 شهور...

شون ريدموند ... مواطن ايرلندي .. تعلم اللغة العربية واتقن اللهجات السعودية المختلفة ببراعة منقطعة النظير .. تحديدا لهجة اهل الرياض بشكل يفوق الوصف .. لدرجة تكاد تقسم معها انه عاش وترعرع طيلة عمره هنا بالسعودية علما انه لم يأتي للسعودية قبل انهاء تعليمه في ايرلندا

ليس هذا فقط

اعتنق شون ريدموند الاسلام .. واطلق على نفسه اسم يحيى .. و تزوج ايضا من اسرة سعودية

وهو يجيد ارتداء اللباس السعودي بشكل يفوق قدرة الكثير من السعوديين انفسهم .. وله خبرة كبيرة بعلم اللغات و اللهجات العربية المتنوعة

باختصار انه كنز من المواهب

و قد استضافه تركي الدخيل في برنامج اضاءات بقناة العربية .. وهنا سأعرض الجزء الاول من مقابلته ,, ويمكن الحصول على باقي الاجزاء لمن يرغب من اليوتيوب

ما تيجوا نشوف ؟

http://www.youtube.com/watch?v=X0aHRjwUQmc&feature=related

،، مع اجمــل تحيـــاتي

الســــاري

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 52
      السـلا م عليكم ورحمـة الله وبـركـاته صباح الخيـــر عليكم جميعاً .. =================================== عندما يتحد الساري مع لماضة مصرية جداً فماذا تتوقعون ؟؟ بهذا الصباح تكتمل ثلاثية ( حرب المحاورات ) ..افلام الثورة المجيدة الخاصة بمنتدى محاورات المصريين .. كرنفال التشويق .. فانتازيا الاثارة ابطالها .. انتم .. قصتها .. اسقاط من الواقع على الخيال .. واسقاط للخيال على الواقع ... وبينهم امور خلطة غريبة .. حرب .. قصف .. اسرار .. الغاز .. معركة خفية تدور رحاها هنا بمنتدى محاورات المصريين
  • أضف...