اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 22
      النهائي بين مرسي او ابو الفتوح (ايهما اكثر شعبيه) و بين الفريق شفيق و في النهائي ينجح شفيق هيعملوا اللعبة دي لإقناع الاسلاميين بنزاهة الانتخابات و هوب يفوز رجل القوات المسلحة ايه رأيكم ؟
    • 3
      على حسب وداد بلدي يا بوي راح اقول لشهيدي سلامات ضيعتي علينا العمر يا بوي...دانا ليا معاكي حكايات على حسب وداد بلدي يا بوي موال..موال الثوره اهو مال من يوم الحكم مازال و لا عمره يا عين يا ليل ماتغير لينا احوال و انا صابر ع المقسوم و هغيره انا م اليوم و يكون لي معاكي تاني يابلدي ايام حلوه و حكايات على حسب وداد بلدي يا بوي على حسب الريح ما يودي ا
    • 20
      أغنية جددت حبك ليه للست أم كلثوم و الراحلين رامي و السنباطي الكوبليه الأخير بتقول فيه الست: و ازاي اقولك كنا زمان و الماضي كان في الغيب بكره و اللي احنا فيه دلوقتي كمان حيفوت علينا ولا ندرى حد فيكم يقدر يفهمني ايه المقصود من السطر الأولاني عشان مش قادر افهمه شكرا
    • 1
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا عاوز اقول نصيحه للناس اللي جايلهم عقود عمل زي حالاتي بعد اذن الاخوه المشرفين 1- ما تستعجلش في قراءه العقد واقراه بند بند بتمهل 2- ياريت كمان قبل العقد ما يجيلك تنزل قانون العمل السعودي من المنتدي وتفهمه لانه حيفتح عيونك علي حاجات كتير 3- دقق قوي في بند حالات انهاء العقد لو موجوده في العقد لان القانون السعودي يوجد به ماده خاصه بكده واي بند يتحط في العقد وغير موجود في القانون اسال فيه الناس اللي عندهم خبره لانه ممكن يكون باطل زي ما حصل معايا 4- ما تتسرعش
    • 31
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اولا كل عام وانتم بالف خير بمناسبة هذا الشهر الفضيل اعاده الله علينا وعليكم باليمن والبركات ارجو من جميع من يعرف عن مرضى هذا ان يمدنى بالنصيحة والاستشارة فانا اصبحت متشائم جدا من مرضى هذا ولا ادرى ماذا اعمل والله فانا فى حيرة من امرى واصبحت لا اكل ولا اشرب ونومى قل لدرجة لا تصدق دائم السرحان والتفكير فيما اصابنى ولكن مع ذلك احمد الله سبحانه وتعالى على ذلك قصتى:- انا رجل عمرى 42 سنة اصبت بنشاط فى الغدة الدرقية قبل حوالى 13 عاما وسببت لى جحوظ وبروز فى ا
  • أضف...