اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      http://www.youtube.com/watch?v=YwWWowWXd1Q انا اعرف ان المدارس تفتح للانتخابات او الانشطة الصيفية للطلاب او كنادى صيفى لابناء الحى انما تتحول لصالة افراح بما فيها من تجاوزات خصوصا الافراح الشعبية التى نادرا ماتخلوا من المخدرات او الخمور او .....او ...... اى اهانة تحدث الان ومن المسئول عن تأجير او السماح باقامة الفرح داخل المدرسة واين وزير التعليم او حتى وكلاء المنطقة التعليمية التابع لها المدرسة مما يحدث وبعد كده عاوزين الطلاب يحترموا المدرسة والمدرسين
    • 25
      قرات هذا المقال فى جريدة الدستور امس ولا اخفى مدى حزنى وتفريبا كانت ستفر الدمعة من عينى وانا اقراه هل هذا حزاء من يضحى بحياته ونفسه وعائلته من اجل الوطن ؟ ده لو كان جاسوس وافرجوا عنه كان زمانه عايش عيشه افضل من هذه شوفوا ايه اللى بيحصل للبطل جمعه الشوان جمعة الشوان للدستور الأصلي: ألوم الموساد لأنه لم يقتلني ويريحني مما يحدث لي في مصر
    • 16
      أقسم بالله ما صدقت نفسي وأنا أقرا الخبر .... هي وصلت للدرجة دي يا حكومة الفساد ؟؟؟؟؟؟؟؟ جريدة المساء الحكومية .. واخدين بالكو .. يعني لا صحافة صفر ولا صحافة تهييجية أنا ساكن حالياً بيني وبين نادي الشمس حوالي محطتين اتوبيس ... أتاريني كل ما أتصل على أخواتي من كام يوم مش لاقي حد في البيت وماما كل شوية تقولي دول راحوا يرتاحوا ويشتروا ريحة اللهي يريح قلوبهم والله هم يبكي وهم يضحك عيد الحب ده باين يوم 13 فبراير ؟ دي هاتبقى معجنه في نادي الشمس والشركة بتاعت الريحة ممكن تستعين بقوات إضافي
    • 4
      الاخوة الكرام لم أتخيل أن اشاهد هذا الكم من (السماجة) وهذا الكم من (القرع) في .. ورقة امتحان !!! أي والله ورقة امتحان امتحان (رسم) تربية فنية ولننظر بأنفسنا .. ونقرأ بهدوء لنعرف الى أين وصلنا في المحروسة حتى الاطفال سنرضعهم نفاق و دجل !! الى أين نذهب .. أفيدونا يا أهل الـ (تربية) و الـ (تعليم)
  • أضف...