اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      السلام عليكم يا جماعه .... معلش الواحد جاب اخرو من البلد المقرفه اللي عماله تطفش فينا دي بعد معاناه كتير جوزي عدل مهنته من عامل لا ختصاصي تسويق جينا نعمل استقدام من سنه اترفض بحجه تعديل المهنه عملي زياره وقعدت ونزلت اولد فمصر طبعا ودلواتي عايزين نعمل استقدام عشان العلاج والتامين هناك غالي وكمان استقرار عملنا وخلصنا الورق وجوزي مهنته اختصاصي تسويق دلواتي وهو شهادته طبيب بيطري رحنا الاستقدام قالو ورقك مفيهوش مشكله روح وثقلنا الشهادات من الخارجيه وبكره الصباح بيخلص كل شيء ان شاء الله رحنا الخارجيه
    • 6
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته طفشت .. زهقت ..مليت .. هذا حال كثير من شبابنا وفتياتنا ينطقون بهذه الكلمات ولكن لحظة.......... لحظه........... لو تكرمت هل تعلم لماذا هذه الآهـات والحسـرات ؟ _ إيمانك بالله ضعيف ( من عمل صالحاً من ذكر وأنثى فلنحيينه حياة طيبه ولنجزينهم بأحسن ما كانوا يعملون ). _الخوف على الحياة فلو اجتمعت البشرية على أن يقدموا أجلنا أو يوخروه لحظه واحده ما استطاعوا. _وقوع المصيبة ....وهو قدر من الله ( ما أصابك من مصيبة في الأرض ولا في أنفسكم إلا في كتاب من قبل أن ن
    • 14
      ياجماعة بجد انا زهقت من السيارات بجد اعمل ايه عايز اجيب سيارة اوتوماتيك ب 20 الف ومش لاقى اعمل ايه نزلت لفيت كل الحراجات ومش لاقى كل ما الاقى عربية اروح ادفعلها 250 ريال فحص غير مصاريف رايحة ومصاريف جاية ممكن تساعدونى وتدلونى على سيارة كويسة يفضل النترا
    • 17
      كل ما ادخل المنتدى تطلع لي زي اللزقة الانجليزي وكل ما افتح اي موضوع تابي الا ان تشاركه وتستولي عليه ومع زلك مفيش مرة فكرت العبها ولا حتى اشوفها عبارة عن ايه ربنا يسامح اللي ربطها الربطة دي بمنتدانا الحبيب
    • 2
      الى السادة المحاورين...الى الساده عباقره وجهابزة النت تحيه طيبه من خمس سنين كنت باحلم بالنت وكان ممكن اقعد على سايبر بالساعات وكنت بالاقى موضوعات افتحها واقراها وكان حلمى يكون عندى نت فى البت الان النت فى البيت بس خلاص زهقت بافتح النت ادخل على المحاورات ثم الاهرام اشوف اخبار الرياضه وسعر الريال وبعد كده اقفل ياترى ايه اللى بيحصل وليه انا زهدت فى النت؟ وهل فيه ناس مثلى؟ طيب ايه الحل وهل هناك مواقع مفيده تشدنى ام خلاص مافيش حل؟ شكرا
  • أضف...