اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      قال نيد برايس، المتحدث باسم الخارجية الأمريكية، إن إطلاق سراح الناشطة السعودية لجين الهذلول تطور مرحب به، وذلك أثناء إحاطة إعلامية للخارجية الأمريكية. View the full article
    • 24
      اجدد ترحيبى بعودة حضرتك افتقدنا وجودك بيننا مدة طويلة جل ماارجوه ان تكون واسرتك الكريمة بالف خير كل سنة وحضرتك طيب
    • 0
      عـــــــــــــودة بعد غيــــــــــاب طويـــــــــــــل ! مش فاكر سنة و كام شهر .. بس هيا فترة طويلة أوي .. شايف ناس جديدة ، و مش شايف الناس القديمة " رحتوا فين سبب تركي للمنتدي .. سوء تفاهم بيني و بين الإدارة .. bsh:) بس واضح أني كبرّت الموضوع شوية .. :sad: لما رحلّت عرفت مين اللي بيعزنّي بجد ، و مين الـ ...! أعتــــــذر .. لكل أعضاء المنتدي اللي يعرفوني شخصيا ً واللي ميعرفونيش .. أعتذر لطاقم الإدارة كاملاً وبالذات الراجل دا .. عمو / أحمد
    • 20
      بدون كلام كتير غبت شويه غصب عنى لكن اشتقت جدا جدا للمحاورات و سلام مخصوص ليكم كلا باسمه كنت بشد الرحال من الامارات لقطر و استقرت الراحله هناك و لله الحمد لسه جديده هناك و مخبيش عليكم فى صدمه حضاريه شويه ههههههههه لكن ان شاء الله نتاقلم انا معرفش الاعضاء الموجودين فى قطر و عندى استفسارات من هنا للسما لكن متاكده انكم مش هتبخلوا عليا بالنصيحه لسه الامور مش متظبطه ميه فى الميه علشان كده اعذرونى لو غبت تانى شويه او دخلت قليل عن الاول لكن بجد مقدرتش استنى اكتر من كدا ان انا ادخل اسلم
    • 15
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: من كذب علي متعمدا فليتبوأ مقعده من النار الراوي: أبو هريرة المحدث: مسلم - المصدر: مقدمة الصحيح - الصفحة أو الرقم: 3 خلاصة الدرجة: صحيح الإخوة الكرام والأخوات الفضليات لأني أريد بكم وبهذا المنتدى الخير فقد جئتكم بالدرر السَنية فإذا عَرض عليك حديث أو قرأته أو تعلم منه كلمة وتريد أن تعرف نص الحديث وهل هو موضوع أو ضعيف أو صحيح إبحث في الدرر السنية يأتيك تخريجه من الآن أحرص على التأكد من صحة الحديث قبل كتابته و
  • أضف...