اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تعالوا نصوت كلنا بنعم لمنع نشر الرسوم المسيئة لرسول صلي الله عليه وسلم

Nassarlink

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

دعوه لكل المسلمين بالتصويت بنعم لمنع نشر الرسوم المسيئه للرسول عليه الصلاة والسلام في استفتاء لقناة استرالية

الرجاء اختيار نعم لأن السؤال يقول هل تؤيد المنع بالتالي نعم هي الاجابة

وهذه ايضا دعوه لكل المخلصين من المسيحين

بالمشاركه الفعاله لاحترام الاديان السماويه

شكرا للجميع

تم تعديل بواسطة Nassarlink

l'important dans la vie

c'est de quelle maniére tu te perçois

انااااااااااااااااااااااااااا انا مش هرد

لالالا

وانا بعرف اصد

ده انا وانا رافع ايدي بكتب علي الكيبورد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

في خلال ال 5 ساعات الاللي فاتت

ارتفع عدد اللي قالوا نعم اكثر من 4000 صوت

والل قالو لا 400 بس

الحمد الله

l'important dans la vie

لالالا

وانا بعرف اصد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

مش شغال الرابط

[(من أجل ذلك كتبنا على بني إسرائيل أنه من قتل نفسا بغير نفس أو فساد في الأرض فكأنما قتل الناس جميعا ومن أحياها فكأنما أحيا الناس جميعا ولقد جاءتهم رسلنا بالبينات ثم إن كثيرا منهم بعد ذلك في الأرض لمسرفون) سورة المائدة (32)

{وَكَذَلِكَ نُوَلِّي بَعْضَ الظَّالِمِينَ بَعْضًا بِمَا كَانُواْ يَكْسِبُونَ} [الأنعام:129]

( وَكَذَلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ)سورة الأنعام 123

( أفرأيت من اتخذ إلهه هواه وأضله الله على علم وختم على سمعه وقلبه وجعل على بصره غشاوة فمن يهديه من بعد الله أفلا تذكرون (الجاثية 23 )

{ وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُواْ وَاتَّقَواْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالأَرْضِ }[ سورة الأعراف ]

رابط هذا التعليق

مش شغال الرابط

هو دلوقتي فعلا الرابط مش شغال

احتمال يكون انتهي وقت التصويت

l'important dans la vie

لالالا

وانا بعرف اصد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

يا جماعه ايلي عايز ينشر اي شيء مش مستني يعمل تصويت يشتمك ولا لا.....بالذمة دة منطق....

كل المواقع دي هدفها حاجة واحدة وهي زيادة الترافيك عليها من خلال الناس ايلي بتدخل وتعمل فوتينج...وبالتالي يبقي الرانك بتاعها عالي وبالتالي ينهال عليها سيل من المعلنين ايلي عايزين يعملوا اعلانات عن اي منتج عليها....ويلموا فلوس قد كدة....من وراكوا....وبعدين يشتمونا برضة في الاخر .....لان ايلي عايز يشتم او يضرب او يعمل اي حاجة مش هاياخد اذن منك انة يهزأك ولا لا .....بالزمة دة كلام....تفتكر ممكن واحد يوقفك في الشارع ويقولك تسمحلي اشتمك....لو قلت لا مش هاشتمك...!!!!؟؟؟؟

...ههههههههههههه

ياريت ايلي يشوف ايميلات بالشكل دة يعتبرها سكام...او سبام......ويطنشها....بدل ما يساعدهم...ويزود عدد زوار الموقع زائر...

تم تعديل بواسطة مهندس تحكم
رابط هذا التعليق

يا جماعه ايلي عايز ينشر اي شيء مش مستني يعمل تصويت يشتمك ولا لا.....بالذمة دة منطق....

كل المواقع دي هدفها حاجة واحدة وهي زيادة الترافيك عليها من خلال الناس ايلي بتدخل وتعمل فوتينج...وبالتالي يبقي الرانك بتاعها عالي وبالتالي ينهال عليها سيل من المعلنين ايلي عايزين يعملوا اعلانات عن اي منتج عليها....ويلموا فلوس قد كدة....من وراكوا....وبعدين يشتمونا برضة في الاخر .....لان ايلي عايز يشتم او يضرب او يعمل اي حاجة مش هاياخد اذن منك انة يهزأك ولا لا .....بالزمة دة كلام....تفتكر ممكن واحد يوقفك في الشارع ويقولك تسمحلي اشتمك....لو قلت لا مش هاشتمك...!!!!؟؟؟؟

...ههههههههههههه

ياريت ايلي يشوف ايميلات بالشكل دة يعتبرها سكام...او سبام......ويطنشها....بدل ما يساعدهم...ويزود عدد زوار الموقع زائر...

أؤيد هذا الكلام ومتفق معاه 100%

بالإضافة إلى ذلك الإيميلات الدوارة, اللى الهدف منها هو تجميع أكبر قدر ممكن من عناوين البريد الإلكترونى لاستخدامها فى حملات التسويق والإعلانات.

والإيميلات دى منها مثلاً الإيميلات اللى بتقولك فى فيروس خطير ممكن يدمر جهاز الكمبيوتر, ودايماً تلاقى فى آخرها يقسم عليك ويحلفك بالله إنك ترسلها لكل معارفك, ومعارفك يرسلوها لمعارفك, وفى الآخر يقعدوا يجمعوا العناوين من الرسالة الدوارة دى ويعلموا بيها قوائم بريدية ويبيعوها لمن يريد أن يعلن عن شئ ما.

بدون مبالغة، اللي ناقص عشان نفهم، إن المشير يطلع في بيان على الهوا وفي ايده السلاح ويقول: أيوة يا شعب احنا الطرف التالت، واحنا اللي ورا موقعة الجمل وماسبيرو والعباسية (1) والسفارة الإسرائيلية ومسرح البالون ومحمد محمود ومجلس الوزراء وبورسعيد والعباسية (2)، عايزين حاجة يا شعب؟

shawshank

رابط هذا التعليق

و ياريت ايلي يشوف ايميلات بالشكل دة يقوم بتوعيه الآخرين في موضوع مدام هو فاهم كده

l'important dans la vie

لالالا

وانا بعرف اصد

نصار ابو اللينك

عاوز تهاجر الي امريكا

مينا ممكن يساعدك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...