اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest خايف
      0
      انا خايف اعمل التحاليل والكشف ويطلع عندى حاجه بالرغم من انى عامل تحليل البى سى ار والحمدلله مفيش حاجه بس خايف من المكان اللى هعمل فى التحاليل والكشف هل فى حل وسمت عن حاجه اسمها الاجسام المضاضه هل ليها حل ؟ ارجو الافاده 
    • 2
      دلوقتي لما يتم بناء جدار عازل يقفل انفاق غزه تماما يبقى حسب وجهة النظر السائده....هيفضل فقط السلاح اللي دخل قبل كده بعد شويه هيخلص السلاح ده طالما المصدر اتقطع لو ظهر بعد كده ممكن يكون دخل مصر منين؟ غزه مقفوله يبقى فاضل حدود اسرائيل و حدود ليبيا و حدود السودان و البحر الاحمر و المتوسط هل المنفذ الوحيد لدخول السلاح المهرب هو غزه فقط؟ ماعتقدش
    • 25
      يتزفلط علينا بعض الكاريوكيين الاسلاميين كل شويه و يقولوا الانقلاب الفاشل و الذي سينتهي حتما و لعمري و كلام كده كنا عايزين نعرف امتى سينتهي تقريبا يعني ايام ولا اسابيع ولا سنين؟ اصلهم دوشونا ايام جرابيع رابعه ماكانوا بيطلعوا كل نص ساعه يقولولنا مرسي راجع...مره في 10 رمضان و مره في ليلة القدر و بعدها في العيد و بعدها في العيد الكبير ووووووو و من كتر التوقعات الفاشله من حقنا ناخد منهم مواعيد محدده بقى متى سينتهي الانقلاب؟
    • 9
      السلام عليكم ازيكوا يا شباب ؟؟ انا حاليا بشتغل فى السعوديه .. بس بصراحه مش مرتاح فى شغلى و عاوز اعرف لو سيبت الشغل هل هينفع اجى السعوديه تانى .. انا قدمت فى اكتر من شركه و اتقبلت و بمرتب اعلى من هنا بكتير بس اللى قالقنى موضوع الكفاله .. لان انا على كفالة مدير الشركه اللى انا فيها و وظيفتى نفس الوظيفه فى الاقامه ... هل هينفع اجى تانى ؟؟؟ و الاهم من كده انه ممكن ما يدنيش نهائى السنه دى انا طلبت منه اخد نهائى .. فهل لو انا على كفالته ممكن يتبعتلى تاشيره تانيه و اجى عليها ولا هتحصلى مشكله سواء هنا
    • 6
      عواطف .. أم أشرف السيدة التى امتدت يد "البغل" الأخوانى لتصفعها استمعت إليها فى برنامج "الشعب يريد" على قناة التحرير سيدة بسيطة .. تخطئ فى نطق بعض الكلمات اتصلت الكاتبة الصحفية فاطمة ناعوت بعد أن انتهت المقابلة معها عبرت عن رأيها فى السيدة البسيطة بقولها مصر .. بسطاؤها نخبة بمنتهى البساطة والتلقائية والأدب والأخطاء اللغوية ردت صفعة "البغل" الأخوانى مئات من الصفعات على وجوه كل "الأخوان المذنبين" هذا مقطع فيديو لبعض صفعاتها وسيقودك المقطع إلى المزيد من المقاطع وإلى المق
  • أضف...