اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      اصبح لمصر درع وسيف … كان خطيبا مفوها و سياسيا محنكا
    • Guest عبد الرحمن
      0
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  انا جالى وظيفة بالسعودية فى مجال عملى وشهادتى والشركة كلمتنى وعملت انترفيو وبجهز ورق طلبوه منى والشركة دي طلبت مني مبلغ مالى متوسط لعمل النت ومبلغ اخر لعمل الكشف الطبي  وانا غير متاكد من جدية هذه الشركة مع العلم انهم ارسلو لي عقد العمل وبه الشروط والمميزات للعمل ومضيت العقد وارسلته ليهم وكان بتوقيع صاحب العمل وهو ليس مصرى الجنسية ومدير المبيعات ولم يكن موثق  ارجو بالله عليكم رد مناسب وقاطع على ما سوف يتم معي واذا كانت هذه الشركة غير نصابه وازاى اتاكد انها م
    • 1
      يحق لكل مصري ان يشعر بالفخر اتفضلوا شاهدوا .... http://www.youtube.com/watch?v=gbU0VhHjhdA
    • 2
      السلام عليكم انتهت الفيزا يوم 28 اكتوبر 2012 منذ يومان هل في امكانية لتجديدها اسبوعين كمان ولا خلاص كدة راحة ولكم جزيل الشكر
    • 34
      يا عناوينك الجامدة يا ريمو بس فعلا العنوان مظبوط احنا فعلا م نعرفش 6 اكتوبر عن نفسي اول ما وعيت كده وعيت على مقتل السادات و مواليد التمانينات و انتوا طالعين عاشوا وهم اول طلعة جوية فتحت باب الحرية و لا نعرف اي حاجه ابطال و معارك الحرب العظيمة دي بصوا بقى انا فتحت التوبيك و عاوزاكم انتوا تضيفوا بقى الفيديوهات و المقالات اللي بتتكلم عن اكتوبر و ابطاله الحقيقين و رجاء خاص للفاضل عمو ابو محمد و الفاضل محمد و كل من شارك ف الحرب المجيدة دي يكتبلنا هنا ذكرياته و يحكيلنا بالتفصيل ابتداءا من
  • أضف...