اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      على غرار حكايات رواد المقاهى الشعبية يقولون إن أحد الصحفيين سأل الرئيس الروسى بوتين: ماذا ستفعل لو قامت أمريكاعرض المقال كاملاً
    • 0
      مصر معقل وبلد الحضارة الإنسانية عبر الزمان ومنذ فجر التاريخ البشرى وبكل ما يحويه من كنوز فرعونية نادرة لا مثيلعرض الصفحة
    • Guest بسيوني
      9
      انا حبيت اعمل الموضوع ده علشان اتعرف على المصريين في المانيا وفي الشرق تحديدا. انا معنديش معلومات للدكاترة والصيادلة والكلام ده بس لو عندك سؤال عن حاجة تانية، إسأل يمكن اعرف اجاوبك. انا اسمي بسيوني. طبعا ده اللقب، بس بحبه 🙂   من المواضيع اللي بتناقش دائماً موضوع المصريين في الغربة وهل هم بيساعدوا بعض ولا لا. انا هتكلم عن نفسي. انا بحاول اساعد اي حد بس لما بحس ان الشخص ده بيستغلني طبعا بابعد عنه او انه بيحاول يعرفني علشان مصلحة. الامور دي بتبقي باينة من الأول. ايه أراءكم في الموضوع ده في الب
    • 0
      هذه أغنية من الستينيات تأليف صلاح جاهين و فيها عناوين جرانين المستقبل كانت مملوءة بالأمل و فيها تخيل عناوين جرانين المستقبل و لم  أتذكر منها إلا  أوبرا على كل ترعة و معرض لزهور السوسن. تخيلو معي شاعرية الخبر "معرض لزهور السوسن" رغم أني لا أعرف زهور السوسن معرفة شخصية. سألت زوجتي نشوة الخبيرة الفنية و الكروية فلم تتذكرها ، إستعنت بمحرك البحث جوجول و توصلت لكلمات الأغنية  و الغريب أن "معرض لزهور السوسن لم تأتي إلا في شطرة من بيت في أواخر الأغنية !  ترى هل فقدنا الأغنية ؟  
    • 21
      http://www.almasry-alyoum.com/article2.aspx?ArticleID=274459 يا جماعه محدش شاف القمر ده ؟ طيب مش ممكن نشوف حد يفتح لنا المندل ولا مش عارف ايه علشان نعرف مكان القمر طيب ممكن يكون القمر ده بيشتغل فى مكان تانى ممكن نقول ان المحفزات المادية وظروف العمل مش مناسبة ليه دا بيفكرنى بقصة تحتمس 400 بشرطة لأحمد بهجت ...القصة ان مصر اطلقت صاروخ رايح للقمر فتاه فى الطريق وراح المريخ ولما كان رواد الفضاء بيومى وعتريس وتفيده من محبى الملوخية فقد طبخت لهم تفيده حلة الملوخية التمام اللى بسببها ح
  • أضف...