اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تطورت ظروف الحياة وتعقدت معها فترة المراهقة التى يمر بها أبناؤنا مما زاد الأعباء على أولياء الأمور لمواجهة تحعرض المقال كاملاً
    • 0
      بعد عامين من السكون التام وتعطل الدراسة بسبب الوباء العالمى كوفيد- 19 فوجئ طلاب الصف الرابع الابتدائى بتقريرعرض المقال كاملاً
    • 0
      فى كل مرة وفى كل مقال هنتكلم فيها مع بعض عن لحظة سعادة ممكن تكون اللحظة دى فيها سعادة لكل إللى حواليك وتك عرض المقال كاملاً
    • 8
      تحية طيبة وسلاما. اتحدث معكم اليوم عن موضوع مهم جدااا .. اتحدث عن صحة اطفالنا وهل يحصلون فى مصر على الرعاية والعناية المطلوبة؟ لن اتحدث - الآن- عن تجربة شخصية...لكني سوف انقل لكم نبذة عن ما اريد توضيحه وبعض آراء المختصين. ثم..اتمني حقيقة معرفة آرائكم. شكرا لكم. ---------------------------------------- http://masreiat.com/opinion/2016/03/12/34608 إيمان البلشي تكتب: عزيزى مريض السيلياك إنت غير مسموح لك بالحياه في مصر لو كنت مريض بالسيلياك بلاد الله واسعه بس مصر لأ ولو
    • 33
      قلبى ....يا قلبى .......يا قلبى ....قلبى فرحان جداااا عشان انا كنت مستنية اليوم ده اللى اهنيها فيه بخطوبة بنوتتها حبيبتنا كوووووووولنا ........قلب ابيض تم بحمد الله خطبة الآنسة.....بنت قلب ابيض الكبيرة واول فرحتها...... ويارب عقبال اخواتها الاربعة يااااااارب عشان هى عندها خمس قطاقيط........خمسة وخميسة النهاردة الخمسة ربنا يسعدها ويتمملها بخير وانا برضو اللى افتح توبيك زفافها من ورا امها برضو كده وياللا يا حبايب زغروطة حلوة :wub: :) استنى هدورلك على زغروطة وارجعلك تانى.......
  • أضف...