اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 49
      انا بقالى شهر بكلم بنفسى ..... اجيبها يمين شمال مش راضية تظبط قولت لنفسى ياعم انت مغلب نفسك ليه ........... (اسال & استشير) حبايبك المحاوراتية وهما هيقولولك المفيد لانهم اكتر منك معرفة وخبرة وكمان ناس كتيرة ممكن تكون مرت بالتجربة دى الاول للمعلومة انا مقيم فى السعودية ومعنديش اى تخطيط للسنتين الجايين شكلهم ايه لحد دلوقتى :blink: (ودى حاجة غيظانى لانى مش بعرف اعيش من غير تخطيط) الفكرة انى عندى شقة فى احدى المدن الجديدة (ولسه عليها اقساط) عشان اشطبها محتاج 21 شهر ابتداء من الشهر الجاى يع
    • 0
      لن تتوقف أصداء مبادرة التمويل العقارى الجديدة التى من المقرر أن يطلقها البنك المركزى خلال أيام بتوجيه من الرئي عرض المقال كاملاً
    • 36
      الى كل المتجوزين ؟؟؟ مهما تكون بتحب مراتك جدااااا وهيا بتحبك ووخدين بعض عن حب وهيا ام عيالك وبينكم عشرة كبيرة فى ناس لما يشترى شقة جديدة او يحط فلوس فى البنك يكتبها باسم مراتو وفى منا مبيرضاش بكدة هل انت مع ام ضد ذالك ولماذا ؟وماذا سوف تفعل لو مراتك قالتلك خلى الفلوس مثلا باسمى او اكتب الشقة باسمى هل هتحرج ولا هتعمل كدة ولا هتولع البيت خناقة ولا هتقولها مش ضامنك ؟؟؟؟ السوال باختصار : هل تأيد انك تخلى تحويشة عمرك مع مراتك ام لا ؟ ولماذا ؟ وازاى تتصرف معاها لو هى الى طلبت منك كدة فى انتظا
    • 6
      السلام عليكم كيف حالكم اخوانى و اخواتى الكرام قرررت ان اقوم بعمل زيارة لدبى للبحث عن عمل هناك اعلم ان هناك الكثير من الناس قام بهذه الخطوه و للاسف لم يستفيد منها شىء ولكن الموضوع ارزاق فى الاول و فى الاخر انا لدى شهادات فى الشبكات و صيانه الحاسب وفى تصميم وتطوير المواقع عملت فترة فى تركيب اسكربتات و منتديات وادارة سيرفرات و لكنى ليست محترف بمعنى الكلمة لاى من هذه التخصصات قمت بدراسة برمجة المواقع وعملت بها فترة ولكنى لست محترف ماذا تصحونى ان افعل انا حسبت الموضوع و قلت هى تجربة والرب
    • 18
      مش قادرة اكتب غير ادعولي من قلوبكم اللي محتاجاة دلوقتي دعوة بظهر الغيب ان ربنا يعدي المحنة و الابتلاء دا على خير و ان ربنا يلهمني الصبر اللهم اجرني في مصيبتي و اخلف لي خيرا منها
  • أضف...