اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      محمد.. أصبح الاسم الأكثر انتشارا بين مواليد بريطانيا الذكور متفوقا على أسماء أخرى شائعة مثل أوليفر وجورعرض الصفحة
    • 0
      ندوة رائعة أقامها المهرجان السينمائى الدولى وكان نجم الندوة المسلسل الاستثنائى الاختيار حرصت وزيرة الثقافعرض المقال كاملاً
    • 59
      روحت اعمل تصريح الزفت العمل ورحت استلم قالولي لا اطلع المباحث طلعت المباحث فوجئت بنفس الاسم بتاعي الرباعي ان عليا حكم غيابي في شيك بسنه سجن وكفاله الف جنيه ولكن عنوان المتهم مختلف اتكلمت مع الظابط قالي انا مصدقك بس ممكن تكون غيرت العنوان واداني جواب للنيابه اللي تبعها القضيه عشان يستعلموا من الملف ويكتبلي علي الجواب ان انا مش انا-حد فاهم حاجه:blink: - وطبعا خفت اروح النيابه لوحدي احسن بتوع تنفيذ الاحكام يمسكوني واتفقت مع محامي اروح معاه بكره ....دعواتكم طبعا منتها الفقع حاجه مالكش فيها ومط
    • 48
      كما قلت سابقا الديموقراطيّه مطلب ملح للشعوب ولكن اذا كانت هناك نسبه كبيره من الشعب غير مؤهّله لممارسة الديموقراطيّه لتردّى مستواها الفكرى أو التعليمى أو الثقافى أو لتفشّى الجهل والأمّيه أو لانخفاض الوعى بصوره عامّه.... فماهو المصير الذى ستئول اليه العمليّه الديموقراطيّه؟؟؟ هل من لايعرف القرائه والكتابه ولايعرف الألف من كوز الذره مؤهّل لأن يشارك فى صنع قرارات بلده واختيار نخبها الحاكمه؟؟؟ هل من يغرق فى بحر من الجهل والفقر وانعدام الوعى السياسى وتردّى فى ثقافته العامّه ومستوى ادراكه قادر على
    • 17
      مش عارف جالي إحساس إني وأنا بأقرأ القايمة دي إني هالاقي إسمي محشور في وسطهم ليه .. مع إني وكتاب الله عمر ما حد إداني جنية حتى هههههههههه خلينا نشوف ... ولازم الناس دي كلها يتكلموا ويخزقوا عنين ويكيليكس واللي وكسوها كشفت وثائق سرية سربها موقع "ويكيليكس" الشهير عن قيام السفارة الأمريكية بتمويل بعض النشطاء المصريين سرًا خلال السنوات الأخيرة كما كشفت برقيات دبلوماسية مسربة عن المزيد من أسماء شخصيات عامة وحقوقية مصرية ممن ترددوا على السفارة الأمريكية في فترة حكم الرئيس المصري السابق حسني مبارك. و
  • أضف...