اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      يناقش مجلس الشيوخ هذا الأسبوع برئاسة المستشار عبدالوهاب عبدالرازق طلب مناقشة عامة للنائب تيسير مطر رئيس حزب إرعرض الصفحة
    • 3
      قامت الثورة المصرية نتيجة لما تعرض له الشعب المصري من قمع وانتشار للفساد وللرشوة وللمحسوبية فقد ظهر الفساد في البر والبحر وفي السماء ولا يظن من ارتكب جريمة انه ناج منها ومن محاسبته ولابد لنا جميعا ان نفتح ملفات الفساد ونطالب بمحاكمة المتسببين الذين حولوا حياتنا الي جحيم لا يطاق الذين نهبوا مقدراتنا وهم يتلذذون بمص دمائنا الذين اكلوا مقدراتنا ومقدرات ابناءنا فلم يعد هناك شيء لهؤلاء الاطفال لم تطوله اياديهم الباغية فقد نهبوا الاخضر واليابس ولو كانوا يأجوج ومأجوج لما كانوا بهذه الشراهة وبهذ
    • 1
      جالى تاشيره على جواز والعقد اللى جيه مع الجواز غير الاتفاق فكنت عاوز الغى التاشيره بلغت المكتب انو يلغيها هل اقدر اسافر على تاشيره تانيه بعدها على طول ولا هيكون فيها مشكله وهل الكفيل اللى كانت هسافر ليه يقدر يمنعنى من دخول الدوله
    • Guest Ehab Magdy
      0
      يا جماعه انا جالى عقد عمل فى الكويت ورحت عملت الكشف الطبى هنا فى مصر فى مستشفى المأمون اخدت غير لائق طبيا بسبب ضعف البصر فى التقرير الطبى وانا لابس نضاره اصلا كدا مفيش حل خالص ولا ايه ؟ مفيش حد سافر قبل كدا و هو غير لائق  ياريت تفيدونى بالله عليكم ؟
    • 1
      امي اشترت شقه ايجار قديم من سنه 93 بعد مرور 20 سنه صحاب  البيت عوز يمشنا من الشقه واحنا بقالنا 25 سنه عايشين في االشقه وتلع العقد  ايجار لمدة 10 سنين بس للاسف هي مش كانت تعرف تقراء وانا كنت صغير مش عرف اعمل ايه في حل
  • أضف...