اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اضبط شكلك بتخونى !!!!!!!!!

ذهبية

Recommended Posts

رن جرس التليفون بالليل الوو مين

انها صديقتى المقربة اخبارك اية ؟؟؟ خير مش ميعاد اتصالك فية حاجة حصلت؟؟؟؟؟؟

اة انا مش تمام

لية بس حصل اية

جوزى

مالة؟؟؟ خير؟؟؟

فجاة و احنا قعدين موبايلة رن

و بعدين

لاقيت رنة غريبة عاملها رنة لعبد الحليم حافظ بالكمان مع ان موبايلة دايما الاذان اشمعن الموبايل دة

وبعدين

لاقيت وشة جاب الوان و خد الموبايل و طلع البلكونة علشان الشبكة واقعة و يتكلم براحة

اية المشكلة عادى انتى بس اللى مكبرة الموضوع

طيب استنى لما اكمل و ابقى احكمى

طيب و بعدين

اهلا اهلا ازيك يا عرب و حشنى قوى قوى اخبارك اية

انت فين يا عم طمنى عليك لحسن انت شكلك مش عاجبنى انت خاسس اليومين دول يا عرب

ابقى اهتم بصحتك شوية يا عرب لحسن انا باعزك قوى وتهمنى صحتك!!!!!!!!!!!!

انت هتيجى الشغل بكرة يا عم السيد طيب كويس لحسن انت اتاخرت قوى

و بعدين حصل اية تانى كملى

هو انت بتتكلم من برة يا عرب سامع صوت عربيات ماشى يا عن السيد اشوفك بكرة

سكت و قولت لها طيب و بعدين

قالت عم السيد دة موظف طلع على المعاش من سنة فاتت :ninja:

طيب تعمل اية بقى الزوجةةةة ياترى تشك و لا تكبر دماغ وتعمل نفسها و لا اكن فى اى حاجةةةةة ياترى لما تشك الزوجة تعمل اية تستنى لما الفاس تقع فى الراس ولا تتدخل و لو ادخلت تتدخل ازاى

هل مواجهة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولا تعمل فيها بوليس سرى ولا تشرب حباية مهدىء و تروح تنام

بصراحة انا معرفتش انصح صديقتى باى شىء قولت اسمع رايكم

[على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ما شاء

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء

بحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب

وبحبها وهي مرمية جريحة حرب

بحبها بعنف وبرقة وعلى استحياء

واكرهها وألعن أبوها بعشق زي الداء

واسيبها واطفش في درب وتبقى هي ف درب

وتلتفت تلاقيني جنبها في الكرب

والنبض ينفض عروقي بألف نغمة وضرب

على اسم مصر

رابط هذا التعليق

• الردود 60
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

ذهبية

هو جوز صاحبتك بيتكلم كده بجد عرب .... عرب ....عرب

لا لا ماعتقدش انه بيكلم واحدة مافيش رومانسية خالص ايه ده

بصى يا بنتى خليها تكبر دماغها والله وتعمل هبلة بس تراقبه من بعيد لبعيد ولا تتخانق معاه ولا حاجة لانه لو حس ان هى عرفت هيعمل هو عبيط ومعملش حاجة والمشكلة بقى انه ممكن يزود فيها

هرجعلك تانى واكتبلك بس استوعب حكاية عرب دى...... هفكر واجيلك

فتفوته

رابط هذا التعليق

لا مش موضوع رومانسيه هههههه

هو تقريبا بيعمل كده علشان زوجته ما تشكش في حاجه اسالوني انا راجل وفاهم الحركات دي ههههههه

قال يعني لما يقولو يا عرب ويا برنس ويا باشا ويا عم السيد هتصدق انه زميله في الشغل

عموما طالما مخصص نغمه عبد الحليم يبقي خديها مني كلللللللمه دي واحده ست والاجراء الصحيح هو انها تفتح سجل المكالمات وتشوف اخر رقم ده وتاخده وتتصل بيه من رقم غريب ولما الطرف الثاني يجاوب هتسمع الصوت وهتعرف

خلي بالكم ان الكلام بتاعي ده مش بيطلع لاي حد غير اخوات محاورات المصريين ومش بيطلع بالسااااهل بس اهو يالا كله علي الله

رابط هذا التعليق

ذهبيه حبيبتى هيه لو واجهته هيقلب الترابيزة عليها

و مش بعيد انه يطلعها هيه الغلطانه

و بعدين هياخد هوه حزروا

و بالتالى لو كان فى فرصه انها تمسك عليه حاجه هتضيع

احس حاجه تكفى على الخبر

و متبينلوش انها حاسه باى حاجه او انها واخده بالها من اى حاجه خالص

و بعدين من وراه واحده واحده تبدء تبحث و تنقب و تحاول تجمع عليه الادله من غير ما يحس

حاجه كده زى الاخ شرلوك هولمز

و قول ما يكن فى ايديها كام دليل حلوين (كام ماسج كده على كام مكلمه مسجله و هكذا )

ساعتها يبقى لكل حادث حديث

و كمان قوعى تتصل بالبنت دى (لو اتاكدتت انها بنت فعلا )و تتخانق معاها و كده

لانها البنت هتنتهزها فرصه و هتروح تقول لجوزها

الى برضه هيجى يقلب عليها هيه

و مش بعيد يقولها انا هتجوزها و اخبطى راسك فالحيط

الراجل طول ما الموضوع خافى عن مراته

برده بيكون عنده خوف انها تعرف

و دة مكسب ليها

لكن لو عرفته انها عارفه

خلاص بتكون شالت عن كاهله نص الهم

خليها عاقله و هاديه

تمسك عليه حاجه الاول

و بعدين نشوف تتصرف ازاى

شوفتى انا جايه اهدى النفوس ازاى

ما اجمل الانوثه عندما تمتطى صهوه الحياه

رابط هذا التعليق

ذهبية

هو جوز صاحبتك بيتكلم كده بجد عرب .... عرب ....عرب

لا لا ماعتقدش انه بيكلم واحدة مافيش رومانسية خالص ايه ده

بصى يا بنتى خليها تكبر دماغها والله وتعمل هبلة بس تراقبه من بعيد لبعيد ولا تتخانق معاه ولا حاجة لانه لو حس ان هى عرفت هيعمل هو عبيط ومعملش حاجة والمشكلة بقى انه ممكن يزود فيها

هرجعلك تانى واكتبلك بس استوعب حكاية عرب دى...... هفكر واجيلك

فتفوته

ما هو يا فتفوتة يا اختى دة طبع الرجالة قال يعنى بيكلم واحد صاحبة

بالذمة يا فتفوتة فية راجل يقول لصاحبة عايزك تهتم بصتحك شوية لحسن شكلك خاسس اليومين دول

فكرى و راجعى قولى ليا اقولها تعمل اية

على اسم مصر

رابط هذا التعليق

لا مش موضوع رومانسيه هههههه

هو تقريبا بيعمل كده علشان زوجته ما تشكش في حاجه اسالوني انا راجل وفاهم الحركات دي ههههههه

قال يعني لما يقولو يا عرب ويا برنس ويا باشا ويا عم السيد هتصدق انه زميله في الشغل

عموما طالما مخصص نغمه عبد الحليم يبقي خديها مني كلللللللمه دي واحده ست والاجراء الصحيح هو انها تفتح سجل المكالمات وتشوف اخر رقم ده وتاخده وتتصل بيه من رقم غريب ولما الطرف الثاني يجاوب هتسمع الصوت وهتعرف

خلي بالكم ان الكلام بتاعي ده مش بيطلع لاي حد غير اخوات محاورات المصريين ومش بيطلع بالسااااهل بس اهو يالا كله علي الله

هو فعلا زى ما بتقول كدة يا رامى هى شكت من ساعة ما سمعت نغمة عبد الحليم دة حتى ما عملها نغمة لمراتة شوفت جبروت الرجالة

هى عملت زى ماانت قولت كدة و فتحت سجل المكالمات لاقيت النمرة متسجلة على اسم واحد ومكتوب جنبة رقم 3و كمان اية حاطط صورة لة بس لو شوفت الصورة اللى حاططها على اساس انة صاحبة مش ممكن تصدق ابداااااااااااااا ان الصورة دى تمشى نغمة مع عبد الحليم ابداااااااااااااا

يعنى شكلة كدة زى شعبان دة حتى شعبان احلى بالذمة يا ناس نغمة عبد الحليم تمشى مع الشكل دة يا ناس والغريبة ان كل نمر اصحابة لا امالاذان

لا ام اذان مكة لاام اغنية دينية اشمعن هذا الشخص بهذة النغمة الغير طبيعية اللى مش ماشية مع شكلة ابدا ابداااا

يا الله شوية بقى من شغل المخبرين و رجال البوليس

ولنا عودة

على اسم مصر

رابط هذا التعليق

و بعدين هياخد هوه حزروا

احس حاجه تكفى على الخبر

و بعدين من وراه واحده واحده تبدء تبحث و تنقب و تحاول تجمع عليه الادله من غير ما يحس

و قول ما يكن فى ايديها كام دليل حلوين (كام ماسج كده على كام مكلمه مسجله و هكذا )

و دة مكسب ليها

لكن لو عرفته انها عارفه

خليها عاقله و هاديه

تمسك عليه حاجه الاول

و بعدين نشوف تتصرف ازاى

لا يا مغتربة و النفوس هادية اصلا و الله البنت ما نامت من امبارح و كل شوية تتصل بيا و انا مضايقة علشانها

و بصراحة متغاظة من جوزها موووت بس مش عايزة اولع فى الموضوع ما انا باهدى برضة النفوس يا مغتربة

هى المشكلة بقى ازاى انها تهدى اعصابها و تعرف تمثل انها طبيعية

و هو كل شوية يبص على شكلها كدة من تحت لتحت زى الىل عامل عملة و يفضل يجر معاها الكلام و هى بتتكلم من تحت الضرس

ومازال الوضع متوتر و النفوس هاااااااااااااااااااااادية

على اسم مصر

رابط هذا التعليق

و بعدين هياخد هوه حزروا

احس حاجه تكفى على الخبر

و دة مكسب ليها

لكن لو عرفته انها عارفه

خليها عاقله و هاديه

تمسك عليه حاجه الاول

و بعدين نشوف تتصرف ازاى

لا يا مغتربة و النفوس هادية اصلا و الله البنت ما نامت من امبارح و كل شوية تتصل بيا و انا مضايقة علشانها

و بصراحة متغاظة من جوزها موووت بس مش عايزة اولع فى الموضوع ما انا باهدى برضة النفوس يا مغتربة

هى المشكلة بقى ازاى انها تهدى اعصابها و تعرف تمثل انها طبيعية

و هو كل شوية يبص على شكلها كدة من تحت لتحت زى الىل عامل عملة و يفضل يجر معاها الكلام و هى بتتكلم من تحت الضرس

ومازال الوضع متوتر و النفوس هاااااااااااااااااااااادية

خليها تفضل هادية ذى ماهى يا دهبيه ولا تحسسه باى حاجة

بالعكس ده هو كده هيتجنن اكتر وهيحس بالذنب لما هى تكون عادى جدا معاه ولا تبين اى حاجة

وبلاش موضوع من تحت الضرس ده عشان هيحس

بتاع عرب ده طب مافيش ميكروباصات غير عرب .... عرب

ربنا يهديه ويبطل بقى

تم تعديل بواسطة fatfouta
رابط هذا التعليق

عارفة يا ذهبية أول ما قريت موضوعك إفتكرت جملة....

إبقى سلم لى على جوزك يا إسماعيل بيه!!!

بس أنت لذيذة مووت يا فتفوتة....سبتى كل حاجة و أخدتى بالك من إنه عديم الرومانسية!!!

يعنى عايزاه يقولها يا روح قلبى قدام مراته؟؟!!

المهم يا ذهبية...لازم فعلا ما تحسسوش بحاجة

لأن جانب التغطية من ناحيته هيفقد...و هيبقى الموضوع عينى عينك

و يتحرق دمها أكتر...

مش لازم تحسسه بأى شك...عشان يطمن و يتعامل عادى

و بعدين تشوف إتعرف على الست دى منين بالضبط؟؟؟

تحياتى

سوسورانى

لا تندم على حب عشته...حتى ولو اصبح ذكرى مؤلمه..... فأذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ..... ولم يبقى فيها غير الاشواك فلا تنسى انها منحتك عطرا جميلا اسعدك

رابط هذا التعليق

ان بعض الظن اثم .... أنا من وجهة نظرى أنها تاخد الرقم وتتصل بيه من رقم غريب و تتأكد الأول بعد كده تفكر ايه اللى يخلى جوزها يبص لواحدة تانية وتحاول تشوف نقاط الضعف اللى فيها وتعالجها وتراقبه عن بعد وتشغل كل وقته و تحاول تعمل أى تغيير فى الحياة ولو لاقيته برضه لسه بيكلمها فى النهايه تواجهه .. وبعدين يا جماعة محدش معصوم من الخطأ ده غير ان فى بنات بتحب جدا انها تكلم واحد متجوز لانها عارفة انه مش هيقول لحد عشان مراته وعياله بس الست الذكية اللى تقدر تسيطر على كل تفكير جوزها ومتخليش ليه الفرصة انه يفكر فى حد تانى... وربنا يهدى الحال :happy:

يدهشني أن يقول الأجانب :

Share What You Can To benefit The Others

وقد عملوا بذلك فتقدموا !

وقد قالها قبلهم أشرف الخلق سيدنا محمد (حب لأخيك ما تحب لنفسك)

أتمني أن لا نكون كالفراعنة القدامي أخفوا عِلمهم فمات معهم !

[وسط][/وسط]

رابط هذا التعليق

من غير ذكاء طبعا شكل الموضوع كده فيه واحده ست

لكن مفروض انها متفتحهوش في اي حاجه ولا تصارحه بشكها فيه ابدا ابدا

هي اكيد مقصره معاه في شيء لان الرجل عمره ما حيبص بره اذا كانت مراته مش مقصره معاه

ممكن تكون مهتمه بالاولاد ومطنشاه

نصيحه للزوجات رجاء مزيد من الاهتمام بالازواج علشان ميكلمش اسماعيل بيه قدامك

رابط هذا التعليق

ايه يا جماعه شغل المخبرين اللي انتوا عايزين تنصحوا بيه الست ده

يعني هي لو مراته عرفت و سجلتله المكالمات و الرسايل ده هيمنعوا انه يروح يتجوز ما هو برضه ممكن يروح يتجوز و يخليها تخبط دماغها في الحيط

وهو يعني علشان قال لصاحبه يا عرب يبقي خلاص لازم تتطلع واحده ست ما هو ممكن فعلا يطلع راجل و بعد كده عمره ما هيأمن لمراته لانها شكت فيه اصلا

برجاء التريث في النصيحه وبلاش نكب الزيت علي النار و نخلي الموضوع يشعلل لان في النهايه البيت ممكن يتخرب من تحت راس نصيحه أنثويه زي بتاعتكم دي

ربي

ان لم يكن بك علي غضب............. فلا أبالي

غير أن عافيتك هي أوسع لي

رابط هذا التعليق

ايه يا جماعه شغل المخبرين اللي انتوا عايزين تنصحوا بيه الست ده

يعني هي لو مراته عرفت و سجلتله المكالمات و الرسايل ده هيمنعوا انه يروح يتجوز ما هو برضه ممكن يروح يتجوز و يخليها تخبط دماغها في الحيط

وهو يعني علشان قال لصاحبه يا عرب يبقي خلاص لازم تتطلع واحده ست ما هو ممكن فعلا يطلع راجل و بعد كده عمره ما هيأمن لمراته لانها شكت فيه اصلا

برجاء التريث في النصيحه وبلاش نكب الزيت علي النار و نخلي الموضوع يشعلل لان في النهايه البيت ممكن يتخرب من تحت راس نصيحه أنثويه زي بتاعتكم دي

والله قعدت اضحك وانا بقرأ كلامك لما قلت هو عشان قال لصاحبه يا عرب لازم تطلع واحدة ست :wub: :lol:

لا هو الاعتراض مش على كلمه عرب يا اخ دونجل بس هو غير اسلوبه فى الكلام وخلاها شكت

احنا مانصحنهاش بحاجة وحشة احنا بنقولها اسكتى واستنى وشوفى ايه اللى هيحصل ..... فيها حاجة دى :happy:

رابط هذا التعليق

هوه فعلا ان بعض الظن اثم .لكن ربنا خلق لنا مخ علشان نفكر بيه .ودايما ربنا بيوقع الواحد في شر اعماله يعني (زي مابيقولوا كده في الافلام)المجرم لازم بيسيب اثر للجريمه بتاعته ولازم حاجه تقع منه .وصاحبتك دي يا فتفوته الاول :تحمد ربنا ان ربنا كشف لها الموضوع والمكالمه دي حصلت قدامها .لان على حسب معلوماتي الزوج (الخائن9 بيكون معرف صديقته بالمواعيد اللي بيكون فيها في البيت علشان ما تتصلش .لكن لما ربنا يحب يكشفه بتقوم صاحبته متصله بيه في مواعيد البيت بحجة انه واحشها .المهم ده من فضل ربنا علشان الزوجه تعرف والموضوع يتلم بسرعه لانها لو ماكانتش عرفت ممكن هوه يفضل يكلم الشخصه دي مده اطول وتاْثر عليه اكتر وما حدش عارف الامور هاتوصل لفين .يعني تحمد ربنا انها عرفت دلوقتي .وانا من راْيي انها تحاول تمسك عله ادله باسرع ما يمكن ووعلشان هوه ممكن يحس ويعمل احتياطه وممكن صاحبته دي تغير رقمها .المهم صديقتك دي في مصر وله لا ولو في مصر معاها والدها او والدتها او اخت متجوزه يعني اي حد يقف معاها .لو معاها حد من راْيي اول ما تتاْكد (وياريت تمسك دليل عليه )النهرده قبل بكره تقوم جايبه حد كبير وتكون بتثق فيه وتواجهه قدامه بس ما تعرفهوش انها ها تجيب حد .يعني تعملها له مفاْجاْه لانه ساعتها مش ها يكون عامل حسابه على الموضوع برمته انه ها ياخد المجرى ده .صدقيني عن تجربه ناس اعرفهم مهما كان هايتصدم ويعترف بغلطته بس هيه تكون واثقه في كلامها وتتكلم من مركز قوى يعني انا عارفه انها من جواها مش عايزه تصدق ولو هوه حلف لها ها تصدق حلفانه .بس خليها تعقل كل كلمه بتقولها والكلام يكون قدام حد كبير وتعمل وقفه .علشان هوه ما يكررهاش .وبالنسبه لموضوع انها تشوف هيه مقصره في ايه فاْنا مش باعترف بالموضوع ده .لان انا اعرف زوجات كتير مش مقصرين في حاجه خالص وعلى يدي لكن برضه الزوج بيبص لبره .بس في نصيحتين مهميتين انها (الزوجه)لازم تسامحه اول مره تكتشف فيها الموضوع ده يعني تظبطه تمام وحد كبير يكلمه وتعمل نفسها خلاص مش عايزاه .بس لازم لما يتحايل عليها ترجع له .ده في اول مره علشان تدي له فرصه بعد ما يتاْدب .تاني حاجه تحط في مخها ان الست (المراْه)لما بتحب تجيب راجل صدقيني بتجيبه باي طريقه .فتعذر جوزها برضه الان(الشيطان استاذ الرجل وتلميذ المراْه)وطبعا في الاول والاخر القرار راجع ليها علشان هيه ادرى بزوجها وظروفها .لكن علشان تقولوا تستحمل وتعمل نفسها مش عارفه صدقيني هيه مش هاتقدر ولازم هايبانعليها وهوه لازم ها يحس وياخد باله (ده اذا كان لسه ماحسش)لان اللي على راْسه بطحه بيحسس عليها وهوه عارف هوه عامل ايه. بس اول خطوه انها تتصل بالرقم ده وتتاْكد انها واحده او ممكن تخللي اخوها او زوج صديقه لها هوه اللي يتصل ويحاول يكلم صاحبة الرقم ويجر معاها ناعم ويعرف اي معلومع.او ممكن كمان تحاول توصل لاي حد في الشركه اللي تابع لها رقم الموبايلوتعرف اسم صاحب الرقم بالكامل وياسلام لو العنوان كمان.

رابط هذا التعليق

يا ذهبية يا حبيبتى

شوفى انتى و صاحبتك انا هقولك زى مغتربة ما قالت لا ما توريلوش و لا يحس باى شكل من الاشكال

انها عارفة حاجة لانها لو واجهته بيكون بجح و يقولها ايوة انا حر و انتى مالك و كلام كتيير من النوع دة

و حتى لو جمعت مليون مسج و كلمت البنت و هزئنها و كمان لو كلمت اهله او اى حد كبير فى العيلة كل

دة مش هيمنعه لو هوة فعلا ناوى يتجوزها مفيش قوة هتقدر تمنعه

ولا هية ولا اهله ولا الولاد حتى غيرلما تيجى من عند ربنا

جوزها متعلق بيها زى ما البيبى ما يتعلق بلعبة

و لو ناوى بس يتسلى خلاص سيبيه على هواه لغاية بقى ما يزهق منها

بس نصيحتى لصاحبتك المواجهة لا هى الخسرانة

دودى

رابط هذا التعليق

الحقيقه بقرا نصايحكم وانا فاتحه عينى كدهوت :wub:

حسيت انى لو بعد الشر مريت بالموقف دوت حتكون ردة فعلى الأولى كالتالى "

حبص لجوزى واقوله محمد انت كنت بتكلم مين ؟ طب مغير النغمه كده ليه ؟ طب مش فلان اللى كنت بتكلمه دوت طلع على المعاش قبل سنه :lol:

وبصراحه بصراحه حقول كل اللى فى قلبى فى نفس اللحظه ولا هعرف استنى ولا اخطط ولا افكر ولا هقعد اهرى وانكت مع نفسي واضرب اخماس

فى اسداس wst::

وطبعا من اجاباته هعرف هو بيكدب ولا لأ ..

ولو كان بيكدب .. لو كان بيكدب ... عليا وعلى الساطور والأكياس السوده عدل :happy:

كملو ياجماعه انى منصته لكم بكل اهتمام :P

لولا

طائره ورقيه

رياح شديده

خيط قصير

الطائره ليست بين السماء ولا الأرض

..هذه انا!!

لولا

رابط هذا التعليق

أنا مش فاهم إيه مفهوم الخيانة عندكم

يعني لو افترضنا إن الراجل ده كان بيتكلم مع واحدة فعلا

مش ممكن الواحدة التانية ديه تكون زوجة ليه بردو

وفي الحالة ديه, هل ستكون خيانة ؟؟؟؟!!!!

طيب ازاي يعني ؟!

المفروض الزوجة اللي بتشك في زوجها تصارحه وتقول: لو حاسس إن أنا مقصرة في حقك يا زوجي الحبيب, أخبرني كي أصلح من نفسي ..

ولو حاسس إن أنا مش مكفياك, فتزوج مثنى وثلاث ورباع

أهم شيء إنك ما تعملش حاجة تغضب ربنا سبحانه وتعالى ..

الزوجة المؤمنة تعمل كده

هذا رأيي, أرجو أن تتقبلوه بسعة صدر ... (قال سعة صدر قال) :happy:

سلامو عليكو

تم تعديل بواسطة سهل جدا

ومــَنْ أَحْســــَنُ مِــنَ اللـَّـــــــهِ حُـكْــــمًا لِقـــــَوْمٍ يُوقِـنــــــــــُونَ

صدق الله العظيم

رابط هذا التعليق

أنا مش فاهم إيه مفهوم الخيانة عندكم

يعني لو افترضنا إن الراجل ده كان بيتكلم مع واحدة فعلا

مش ممكن الواحدة التانية ديه تكون زوجة ليه بردو

وفي الحالة ديه, هل ستكون خيانة ؟؟؟؟!!!!

طيب ازاي يعني ؟!

المفروض الزوجة اللي بتشك في زوجها تصارحه وتقول: لو حاسس إن أنا مقصرة في حقك يا زوجي الحبيب, أخبرني كي أصلح من نفسي ..

ايوة يا سهل هو الجواز التانى سهل كدة ما كنش حد غلب

ايوة لو كانت مقصرة فى حقه يقولها هى مقصرة فى ايه

مش يستسهل يا سهل جدا :happy: و ياخد فى و شه و يروح يتجوز

دودى

رابط هذا التعليق

الحقيقه بقرا نصايحكم وانا فاتحه عينى كدهوت :wub:

حسيت انى لو بعد الشر مريت بالموقف دوت حتكون ردة فعلى الأولى كالتالى "

حبص لجوزى واقوله محمد انت كنت بتكلم مين ؟ طب مغير النغمه كده ليه ؟ طب مش فلان اللى كنت بتكلمه دوت طلع على المعاش قبل سنه :lol:

وبصراحه بصراحه حقول كل اللى فى قلبى فى نفس اللحظه ولا هعرف استنى ولا اخطط ولا افكر ولا هقعد اهرى وانكت مع نفسي واضرب اخماس

فى اسداس wst::

وطبعا من اجاباته هعرف هو بيكدب ولا لأ ..

ولو كان بيكدب .. لو كان بيكدب ... عليا وعلى الساطور والأكياس السوده عدل :happy:

كملو ياجماعه انى منصته لكم بكل اهتمام :P

لولا

يا لولا يا حبيبتى انتى متخيلة واحد عرف واحدة تانية هيكون بالبراءة دى

و هتقدرى تعرفى اذا كان صادق او كداب من اجاباته

الواحد الحمد لله ما جربش المشكلة دى بس تجارب صاحباتى و الله بتخلى الواحد

يتجنن بيقولوا الراجل بيبقى مختلف خالص كانه و احد تانى ربنا يبعد عننا المشاكل دى ووجع القلب

احنا و السامعين

دودى

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 29
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحيه طيبه وبعد نظراً للضغوط اليوميه فتعالوا نفك شويه فى موضوع خفيف كده فيه ناس كتير تشوفهم تديهم سن اقل بكتير من سنهم وناس تشوفهم تديهم سن اكتر من سنهم ياترى بقى انت من اى نوع ؟؟ طبعاً اخوتنا هيقولوا انهم طبعاً من النوع الاول يعنى اللى تشوفه تديه اقل من سنه بكتير ؟؟ هنقول مافيش مشكله ادخلوا بقى اقولوا بقى انتوا من اى نوع ؟؟ يتبع ؟
    • 0
      "الساعة البيولوجية"Biological Clock مقدمــــة: --------- "الساعة البيولوجية"Biological Clock والموجودة داخل كل منا لغزًا غامضًا رغم مئات الأبحاث التي نشرت حولها حتى تمكن العلماء مؤخرا من تحديد مكانها في الجسم، وتلك الساعة هي التي تجعلنا نشعر بالزمن وتنظم إيقاع حياتنا وتحدد أوقات النوم واليقظة وتشعرنا بالجوع عندما يحين موعد تناول الطعام وتبرد أجسامنا ليلا وتسخنها نهارا، كما نجد أن معظم الذين يستخدمون الساعات المنبهة لإيقاظهم يستيقظون عادة قبل أن يدق جرس المنبه بلحظات، وكأن في أجسامهم منبها
  • أضف...