اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      أعظم  المبرمجين المخترعين في العالم  لم نعد نستطيع أن نعيش بدون اختراعات جديدة؛ إذن دور المبرمجين المخترعين مهم جدًا في حياتنا، حيث إنهم يقومون بالتطوير المستمر؛ وفي السنوات الماضية قطع عالم البرمجة طريقًا طويلًا جدًا، وكان من نتائج ذلك ظهور برمجيات مبتكرة ومتطورة جدًا، حتى أن بعضها يفوق الخيال، مما جعلهم  يمهدون لنا الطريق حتى وصلنا لما نحن فيه اليوم من تطور وإبداع.   في هذه المقالة ستتعرف على أعظم وأشهر المبرمجين المخترعين في العالم، الذين وضعوا بصمة عظيمة في عالم الإنترنت والتكنولوج
    • 8
      بيان الحالة اسمى : أحمد عمرى 22 سنة الجانب السلبى: لسه طالب فى جامعة الازهر / كلية اللغة العربية / قسم صحافة وإعلام / شعبة علاقات عامة وإعلان سنة 3 سقطت سنتين وبانجح بالعافية -من الآخر باذاكر ليلة الامتحان - الجانب الإيجابى : بأدرس دبلومة فى الجامعة الأمريكية , كمبيوتر وبرمجة , خدت حاجات كتيييييييير منها اللى ليه لازمة ومنها اللى مالهوش, المهم انى دلوقتى قربت أخلص ما فاضلش غير مشروع التخرج وأخر حاجة كنت اتوقعها ان دى كمان تصاب بفيروس الفساد الإدارى المصرى , انا لا اقصد الإساءة ب
    • 5
      السلام عليكم و رحمه الله و بركاته اولا انا مش متأكده اذا كان فى المنتدى مبرمجين لكن احط موضوعى و خلاص واللى يحس انه يقدر يفيدنى لا يبخل على بالرد بدايه انا درست برمجه بلغه ++c و #c لكن طبعا زى ما انتوا تعرفوا التعليم عندنا استحاله يخرج مبرمجين بمستوى الاحتراف لذلك انا عايزه ازيد خبرتى فى البرمجه و محتاجه اخد دورات مايكروسوفت لكن دى تتطلب السفر للقاهره فيه خيار تانى و هو انى اتعلم مع نفسى عن طريق النت و باستخدام الكتب الالكترونيه ده انا شايفاه شويه صعب ارجو من احد يدينى من خبرته و احسن طر
  • أضف...