اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

المصريين المغتربين بالكويت

Recommended Posts

انا اسمي مكتووووووووب ؟

:blink:

تعااااااالى

واحنا هانفسحووووووووووووووك

زنروءءءءءءءءءءءووووك

ماتيجى نشوف

http://www.youtube.com/watch?v=12xnK5nXr1A

:ph34r: هانعزموك فى بيتك يا ساااارى :ph34r:

رابط هذا التعليق

• الردود 4.1k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

انا اسمي مكتووووووووب ؟

:blink:

اكيد اسمك مكتوب

تعالى وصراحة هتلاقي افضل ترحيب

دا الكل هنا منتظرك

تخيل انت بقى حديقة فيها ما لا يقل عن 5000 مصري

وانا اصرخ في النص واقولهم جاسوس

شفت قطعة البطاطس المسكينة اول ما تحطها في زيت مغلي بيحصل فيها ايه؟؟

اهو ده اللي هتشوفه عند الراجل اللي واقف على عربية البطاطس

وفي كل الاحوال احنا كلنا يشرفنا وجودك

بسيطة كلها 1800 كم وتكون معانا

يلا اجهز من الان

رابط هذا التعليق

بطاطس مين ... انت خليت فيها بطاطس ؟

وبعدين 500 يا راجل ؟؟

ده لو كل واحد فيهم عطس بس حاخد اعدام

:lol:

بس انا ح اعمل اتصال صغير كده

وبالمرة حابلغ قوات الامن المركزي الكويتي وقوات درع الجزيرة ان فيه اعتصام للمصريين وفيه تجمع لخمسميت نفر

ومعاهم عدد 2344 اجندة خارجية ولو بتاكلوا كنتاكي وقتها يبقى كملت

ابقى اقنعوهم وقتها انه تجمع سلمي

B)

هع هع هع هع

يا سيدي الله يكرمكم والله وما دام انت موجود كأني موجود .. ومش محتاج اوصيك على طواجن قلب ابيض .. انقض عليها انقضاض عشرة رجال

ويارب تتجمعوا دايما على خير .. ولو كنت قريب والله كنت جيتكم بس انا فين وبتوع الاتوبيس فين .. قصدي وحبايبنا اللي بالكويت فين

:D

،، مع اجمــل تحيـــاتي

الســــاري

رابط هذا التعليق

بطاطس مين ... انت خليت فيها بطاطس ؟

وبعدين 500 يا راجل ؟؟

ده لو كل واحد فيهم عطس بس حاخد اعدام

:lol:

بس انا ح اعمل اتصال صغير كده

وبالمرة حابلغ قوات الامن المركزي الكويتي وقوات درع الجزيرة ان فيه اعتصام للمصريين وفيه تجمع لخمسميت نفر

ومعاهم عدد 2344 اجندة خارجية ولو بتاكلوا كنتاكي وقتها يبقى كملت

ابقى اقنعوهم وقتها انه تجمع سلمي

B)

هع هع هع هع

يا سيدي الله يكرمكم والله وما دام انت موجود كأني موجود .. ومش محتاج اوصيك على طواجن قلب ابيض .. انقض عليها انقضاض عشرة رجال

ويارب تتجمعوا دايما على خير .. ولو كنت قريب والله كنت جيتكم بس انا فين وبتوع الاتوبيس فين .. قصدي وحبايبنا اللي بالكويت فين

:D

سلامة عيونك

خمسة الاف وليس خمسميت واحد

حبيبي

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخوانى واخواتى فى الكويت اشكركم جميعا لسؤالكم عنى ولكنى كنت مختفيه لانشغالي لفتره والله المستعان

ان شاء الله انا معاكم ان شاء الله وبجد حابه جدا اسمع حاجات مصريه وطنيه ويارب اختى تقنع جوزها هى كمان وتيجي وجارتى كمان

وبهديلكم الاغنيه دى

http://www.youtube.com/watch?v=_WcNxHnitTw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=XO-j1_zBsog&feature=related

}فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا * يرسل السماء عليكم مدرارا * ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا * {

"(الحمد لله الذي تواضع كل شئ لعظمته الحمد لله الذي استسلم كل شئ لقدرته)"

"سبحان الله يا فارج الهم ويا كاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفي وقلة حيلتى وارزقني من حيث لا احتسب يارب العالمين"

رابط هذا التعليق

}فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا * يرسل السماء عليكم مدرارا * ويمددكم بأموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم أنهارا * {

"سبحان الله يا فارج الهم ويا كاشف الغم فرج همى ويسر امرى وارحم ضعفي وقلة حيلتى وارزقني من حيث لا احتسب يارب العالمين"

رابط هذا التعليق

رابط هذا التعليق

صباح الخير عليكم

في رسالة وصلت على الموبايلات وناس كتير فهمتها غلط

الرسالة بتقول

عزيزي المقيم: لا تغامر بالمكرمة الاميرية..يا تعدل يا تغادر

مع تحياة ادارة التوجيه المعنوي بوزارة الداخلية

الرسالة دي تخص مخالفين الاقامات والمقيمين بصورة غير شرعية بالكويت وحاليا مسموح لهم بالمغادرة دون دفع مخالفات مع الوعد بالعودة في حال تعديل الوضع

ولذلك بيقول يا تعدل وضعك اقامتك يا تغادر بأمان

وطبعا لان في ناس بتصمم انها تقعد في الكويت مخالفين

رابط هذا التعليق

يا يلا يا جماعة

دقت ساعة العمل دقت ساعة الزحف

انا رايح ان شاء الله

اللي يوصل موبايلات بقي :give_rose:

مبسوط جدا والله اني هاشوفكم تاني :)

رابط هذا التعليق

يا يلا يا جماعة

دقت ساعة العمل دقت ساعة الزحف

انا رايح ان شاء الله

اللي يوصل موبايلات بقي :give_rose:

مبسوط جدا والله اني هاشوفكم تاني :)

مصري مصري

لعبة لعبة

باب باب

حديقة حديقة

موبايل موبايل

بلوبيف بولبيف

من طرف اخوك التامر

رابط هذا التعليق

هلا وغلا

الى كل من لم يكن معنا بالامس فى حديقة الشعب

فاتكم كتير لانى كنت موجود

(بجد محشى ماما قلب ابيض ملوش حل )

بصراحة من فرحتى مش مجمع .. هاكلمكم تانى بالتفصيل

تم تعديل بواسطة noname

حاتم

رابط هذا التعليق

بجد كان يوم جميل جدا امبارح و طبعا كان هيبقى اجمل لو كنت قابلتكم

بس كان فى سوء تنظيم لاننا كمصريين لسه مش متعودين على النظام و الى كان غايظنى قوى لما واحده تبقى قاعده و معاها اكتر من كرسى فوق بعض و تسيبك واقف ولا مقعده ابنها الصغير و سايبه الناس واقفه منتهى الانانيه

غير كده كنت مبسوطه جدا بالجو المصرى الى كنت مفتقداه بجد مصر وحشتنى اما بقى الراجل الى كان بيغنى فصدعنى جدا و بعدين ايه اغنيه 3 سلامات يا واحشنى دى ايه يا عم الحج اغنيه مش وقتها ولا مكانها بس برضو ارجع و اقول كان الجو العام لذيذ و عقبال السنه الجايه :give_rose:

رابط هذا التعليق

الله يكرمكم يا حبايبى يا مصريين هنا فى الديوانيه ...ايووووه الناس اللى كاتبه فوقى دول :big_boss:

" يعنى قضينا اليوم جميل واتبسطنا جداا بروح الانتصار " مجازا

واينكان الصحبه اللى اتوجد اى حد فينا فلا شك انه كان مبسوط فيها والا كان مشى وساب المكان ...

ليييييييييييييييه بقى نتكلم عن المطرب اللى صوته وحش ولا الكرسى اللى اتخطف ولا .............زاى حاجه من سلبيات اللقاء؟؟

من الاولى اننا نغير صورتنا احنا بنفسنا ونبطل نعرض مساوئنا بكلمه مافيش فايده هما المصريين كده ..عفوا الاخوه امريكان؟؟؟ولا مصريين بردوا؟؟

اتمنى نكون ايجابين بشكل عملى اهتم بتنظيم مكانى بنضافته بشكل غير مباشر ابعت رساله للجنبى اعمل زيى من غير ما اجرحه ولا اضايق نفسى ..ياريت نشوف النص المليان من الكوبايه .عاوزين نتغير بجد بقى

انا شخصيا استمتعت جداااا برؤيه احباب غاليين..وبرؤيه شخصيه عرفتها من غير ما اشوفها من قبل

استمتعت برؤيه علم مصر فى كل مكان حواليا ...بكلمات فى حب مصر عملت لى انتعاشه داخليه وطاقه ايجابيه حلوه

...

...

...

مش هاقول زعلت من اللى جه المكان وقلت عليه قبل كده من ورا الجرنال من غير مايكلف نفسه يعرفنا بشخصه

ولا زعلت من اللى وعد وخلف

ولا زعلت من اللى ما كلف نفسه يعتذر عن عدم حضوره برغم انتظارنا له

ابداااااااااااااا مش زعلت

ومش هاذكر اسماء صحبتنا الجميله والحوارات الجميله اللى دارت وروح الاسره واللمه الحلوه اللى جمعتنا لساعات مرت كالدقايق ,,,هاكتفى انها حاله شخصيه جدا وصداها عند كل منا اكيييييييييييد مش وحش

بجد ....بشكر المحاورات اللى كانت سبب فى اسرتى الجميله الجديده بالكويت

رابط هذا التعليق

السلام عليكم يااهل الديوانيه الكرام

اولا احب اعتذر عن عدم حضورى معاكو لكن انا روحت امبارح

بس للاسف زوجى العزيز ربنا يسامحه موافقش انى اجيلكو( هو هيقرأ الكلام ده وربنا يستر :sofa: bngn:: )

بس فعلا اليوم كان رائع امبارح وخصوصا كان معانا صحبة ميتخيروش عنكو بجد ناس اكثر من رائع

عشنا جو عائلى مصرى جميل قوى

وروح الوطنية فى الناس الى موجودة والى ماسك علم واقف على الكرسى عاوز يطلع علم مصر للسما ويقول انا مصرى وعلم مصر اهو

بجد اليوم امبارح كان رائع وندم الى مجاش

وكان نفسى قوى قوى اكون معاكو بس كده كانى كنت معاكو بروحى وعشنا نفس الجو

بس علشان خاطر مصر بلاش نقول على المساوئ او السلبيات الى بنشوفها، كل مكان فى الدنيا وكل شعب ليه مساوئه وسلبياته فخلونا نعيش اللحظات الحلوة وبلاش ندور على الحاجة الى بتزعلنا ونضايق نفسنا بيها وواحدة واحدة هنصلح من نفسنا

رابط هذا التعليق

صعب جدا النظر لنص الكوب بس لانه بالفعل ممتلئ عن آخره ... انا سلبي في حاجات كتير جدا جدا لكن انا باختصار مش بمثل كل المصريين وعزائي الاخير الضعيف والوحيد والغير شافع اني كنت بتكلم بشكل عفوي مش مقصود منه اي شيئ

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      نجحت المبادرة الرئاسية سكن لكل المصريين فى الاقتراب من حاجز الـ2 مليون وحدة سكنية وهو الحلم الذى سعت له العرض الصفحة
    • 1
      مجرد تكلفة تجديد ترخيص البرمجيات يتطلب اكثر من عشرة آلاف جنيه مصري وتكلفة استضافة الموقع تتطلب مائة دولار سنويا موقع الذكاء الاصطناعي gemeni.google.com  كر لي اكثر من مرة ان الموقع مغلق لوفاة مؤسسه عادل ابوزيد لا مفر من توقف موقع محاورات او ربما التوصل الى برمجيات اخرى غير الinvision board  في انتظار تعقيبكم على هذه الرسالة
    • 1
      يمكن مشاركة الموضوع عن طريق الواتسآب بالإضافة ل ال تويتر و الفيسبوك و غيرها
    • 8
      أرجو تصفح موضوعات دعم النزاهة و مانيفستو محاربة الفساد و الموضوعات الشبيهة فى محاورات المصريين. بإختصار شديد لقد توحش الفساد فى مصر و تحول إلى أسطورة و كالعادة - على مر التاريخ - يتجنب الجميع مواجهة الأساطير. أرى أن نقتحم أسطورة الفساد و لا نجلس كالفلاح اللى غرق دراه (للبهوات الفلاح اللى غرق دراه هو الفلاح الذى أغرق الفيضان محصول الأذرة الخاص به) ننعى سوء الطالع و ننعى العجز أمام توحش الفساد . على مر التاريخ بدأت المعارك بدراسة العدو أولا .. مواجهة الأوبئة تبدأ دائما بدراسة المرض ن
    • 2
      شركة الإستضافة التي تستضيف موقعنا  رفعت سعر الإستضافة و تطلبه بالدولار  و لتجديد الإستضافة أنا مطالب بدفع ما يقرب من 10000 جنيه   و هذا ليس في إمكانيات و لا هو مقبول  دفع هذا المبلغ من أجل الحفاظ على موقع لا يهدف للربح جار دراسة البدائل الممكنة لإستمرارية محاورات المصريين  لا أفهم كيف يتم إصدار فواتير بالدولار على خدمة تقدم في مصر دعواتكم
  • أضف...