اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      وسط متطلبات الحياة والالتزامات المادية المعقدة التى يدخل فى دوامتها المقبلون على الزواج تضيع قضية بالغة الأهعرض المقال كاملاً
    • 0
      سؤال لاهل العلم والمعرفة هل يمكن السفر للسعوديةكمرافق بدون عمل لزوجتى لعملها بالجامعه وهناك أدور على عمل وأشتغل طب لو ينفع بيتعمل أيه فى الاقامه و التأشيرة بيفضلوا ذى ماهم و لا لازم يتغيروا ولو لازم يبقى أزاى وشكرا        
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .  انا طبيب مخلص الفيرست والسكند باطنه . هل ممكن العمل والتسجيل كطبيب مقيم بالسعودية . ام فقط استطيع العمل كطبيب عام . !؟ارجو التوضيح . ه شكرا .. وجزاكم الله خيرا ..
    • 1
      انا صيدلى حاصل على ماجستير وقدمت على وظيفة محاضر بأحد الجامعات السعودية ومفروض الخطوة القادمة هى الاتفاق على بنود التعاقد فكنت بسأل لو حد يقدر يفيدنى ايه الراتب المناسب للوظيفة والبدالات المناسبة لانى سمعت ارقام متضاربه ما بين 8000 و16000 ريال وانا فى حيرة من امرى ومفروض ابداء الترم التانى هناك ..ارجو المساعدة وشكرا
    • 36
      السلام عليكم يا اصدقائى انا عندى محل ضغير لا تتجاوز مساحتة 12 متر ملك لى اريد ان اعمل فية مشروع صغير يدر لى عائد بدل ما هو مقفول ولا استفيد منة باى شىء للاسف فكرت انى ااجرة و ارتاح من وجع الدماغ توفيرا للوقت والجهد والمال لكن للاسف اى حد يجى يشوف مساحتة يسمعنى كلمتين فى عضمى انة لا يصلح لاى شىء و يبص علية و يمشى فورا مع انى عملة فية ديكورات اكتر من رائعة على امل انة يشد العين طالما مساحتة ضغيرة لكن برضة للاسف محدش جاء و خسرت اللى اندفع فية و بصراحة انا مضايقة مش عارفة اعمل فية
  • أضف...