اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

بنك معلومات الناجحين فى مقابلات كيبك 2008 و قدمو الفيدرال

Recommended Posts

و انا كمان معاك يا اهلى انا و اهل بيتى

هنروح الاستفتاء و هعلم و انا كلى يقين ان لاهى الافضل لمصر

لا تفكر بالامر كثيرا و دع الامر لمن بيده الامر

يستجيب لك الرب فى يوم شدتك ينصرك اسم إله يعقوب

رابط هذا التعليق

• الردود 5.5k
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

[

size="5"]Hi every body gongratulation for every body got the visa and the medicali have applied for abu dhabi visa office cause i live in saudi arabia any ways i can't log to my e-cas that is a nother problem but my question is for the passports can they be sent by courier fedex or dhl or not??????????????

Thanks evrybody

رابط هذا التعليق

يا جماعة فى اى حد كان ان بروسيس من 4 2010 و جالة الميديكال البومين دول؟؟!.....اية اخبار بتوع شهر 4؟؟.....يا ريت اى حد يطمنا لو سمحتم و يقول لناالاخبار

لا جديد :closedeyes:

ميرسى اوى ليكى...انتى بعتى ميل للسفارة او حاجة؟؟.....يارب يجيلك عن قريب ان شاءاللة.ويجيلنا كلنا.....لو فى اى جديد عندك او عند اى حد تعرفية كان مقدم بردو فى 4 2010 و جالة الميديكال طمينينى علطول من فضلك....وربنا معانا جميعأ

تم تعديل بواسطة jento
رابط هذا التعليق

يا جماعة فى اى حد كان ان بروسيس من 4 2010 و جالة الميديكال البومين دول؟؟!.....اية اخبار بتوع شهر 4؟؟.....يا ريت اى حد يطمنا لو سمحتم و يقول لناالاخبار

لا جديد :closedeyes:

ميرسى اوى ليكى...انتى بعتى ميل للسفارة او حاجة؟؟.....يارب يجيلك عن قريب ان شاءاللة.ويجيلنا كلنا.....لو فى اى جديد عندك او عند اى حد تعرفية كان مقدم بردو فى 4 2010 و جالة الميديكال طمينينى علطول من فضلك....وربنا معانا جميعأ

المحامى بعتلهم ميل وردو علية

ان الفترة من 9 الى 14 شهر

ولسة مستنيين

ويارب يكون معانا ومع كل المنتظرين

اله السماء يعطينا النجاح ونحن عبيده نقوم ونبنى

رابط هذا التعليق

صباح الخير

لو سمحتوا سؤال بش مش عن الهجرة .. عن فيزا السياحة .. تورنتو

اناهكون موجود في امريكا عدة شهور لامور خاصة

و عاوز ادخل كندا خلال تلك الفترة عشان الفيز الامريكية بتكون مددها قصيرة ومليانة تعقيد و شروط

الدخول والخروج عبر كندا هيكون مهم ليا ويحل لي مشاكل كتير

وكمان ازور اقارب واصحاب..

محتاج فيزا زيارة سياحة لكندا

مع العلم ان لنا اقارب واصدقاء هناك ممكن يبعتولي رسالة انفتيشن

بس هل فيزا السياحة لكندا سهلة ؟

ولا صعبة زي فيزا امريكا B1B2 ?

وهل السفارة في مصر بتدي الفيزا 5 سنين دخول متعدد ؟

ولا فقط 6 شهور دخول مرة واحدة ؟

ولا صعبة اساسا للشباب المصريين ؟

الرجاء الافادة من اصحاب الخبرة

تحياتي

رابط هذا التعليق

ايه يا جماعة انتم فييييييييييييييييييييييييييييييييييييين

لا تفكر بالامر كثيرا و دع الامر لمن بيده الامر

يستجيب لك الرب فى يوم شدتك ينصرك اسم إله يعقوب

رابط هذا التعليق

في مدام فوفو في المطاريد من سوريا ان بروسس 4/2010 وجالها الميديكال عقبال كل اللي مستنيين الميدكال قريب امين

تم تعديل بواسطة dr gege
رابط هذا التعليق

:astonished:

اية ياناس رحتو فين

حد يطمنا ويقول خبر كويس

مفيش بالنسبالى بردو اى حاجة جديدة :Head: ....يا رب نسمع اخبار كويسة قريبا

تم تعديل بواسطة jento
رابط هذا التعليق

في مدام فوفو في المطاريد من سوريا ان بروسس 4/2010 وجالها الميديكال عقبال كل اللي مستنيين الميدكال قريب امين

يا رب عقبلنا....انا من بتوع 4 2010 و لسة مفيش جديد....ممكن نعرف من حضرتك اللى جالة الميديكال كان ان بروسيس كام 4 2010؟؟ و الميديكال بردو بتاريخ كام؟؟....

شكرا

رابط هذا التعليق

الاخوة الاعزاء

بعد فترة ليس بقليلة القى عليكم التحية من مونتريال ويست حيث الجمال والروعة التى لا يمكن ان تقارن

فان غرب مونتريال يعتبر ارقى مناطق مونتريال ورخيص لبعدة عن وسط المدينة

وانا هنا لارد عن اى استفسار لاى احد عن الرحلة السفر الوزن الاستقبال اى حاجة تحت امر الاخوة الافاضل

(والقادر أن يفعل فوق كل شيء، أكثر جدا مما نطلب أو نفتكر، بحسب القوة التي تعمل فينا (اف3 : 5-6

رابط هذا التعليق

ازيك يا استاذ باتمان انا عايزة اسال حضرتك عن مناطق مونتريال احنا ان كان فى نصيب ناويين على لاندنج و استقرار فى شهر يونيه

ايه المناطق المناسبة للمهاجرين الجدد وشكرا مقدما :)

رابط هذا التعليق

الاخوة الاعزاء

بعد فترة ليس بقليلة القى عليكم التحية من مونتريال ويست حيث الجمال والروعة التى لا يمكن ان تقارن

وانا هنا لارد عن اى استفسار لاى احد عن الرحلة السفر الوزن الاستقبال اى حاجة تحت امر الاخوة الافاضل

الف مبروك اللاندينج ويارب تكون دائما بخير

ويارت تحكيلنا كل التفاصيل

اله السماء يعطينا النجاح ونحن عبيده نقوم ونبنى

رابط هذا التعليق

WelEgyTalks.gifمساء الخير عليكم انا كنت بحاول اعمل اشتراك على المنتدى عدة مرات بس بلاقى الايقونات للمداخلة والتعليق غير فعالة ودى اول مرة اشترك

انا in process 20 -4 وكنت متابع معاكم بجد ربنا يكرم الاخ اهلى و batman على مشاركتهم باستمرار والرد على تسائلات الاخوة فى المنتدى

انا لسا مستنى المديكال وانشاء لما يجى هقول عشان اطمن الناس المنتظرة زى ربنا يفرح الجميع . waving.gif

يارب ارشدنى واهديلى سبلى وشق لى طريق وياك يحلالى تختاره ايديك ويمينك تباركنى يارب اسمعنى اسرع واعنى

who

رابط هذا التعليق

WelEgyTalks.gifمساء الخير عليكم انا كنت بحاول اعمل اشتراك على المنتدى عدة مرات بس بلاقى الايقونات للمداخلة والتعليق غير فعالة ودى اول مرة اشترك

انا in process 20 -4 وكنت متابع معاكم بجد ربنا يكرم الاخ اهلى و batman على مشاركتهم باستمرار والرد على تسائلات الاخوة فى المنتدى

انا لسا مستنى المديكال وانشاء لما يجى هقول عشان اطمن الناس المنتظرة زى ربنا يفرح الجميع . waving.gif

يارب ارشدنى واهديلى سبلى وشق لى طريق وياك يحلالى تختاره ايديك ويمينك تباركنى يارب اسمعنى اسرع واعنى

who

شكرا على مشاركتك.....انا بردو ان بروسيس فى 4 2010 ولسة مستنى الميديكال, مش عارف لية كل التأخير دة....الواحد بدا يقلق...ابقى طمنا اول ما يجيلك الميديكال او لو تعرف اى حد فى الوقت بناعنا دة جالة طمنا علطول...وربنا مع الجميع

رابط هذا التعليق

Mabroook le FoFo we Naseem El7oreyea

Please find attached

Quebec in general data base

Revision 28

Dated 23/3/2011

I am in Montreal now living in 31/2 , if any one wants to share renting my appartment , please contact me on ewwd2007@yahoo.com

مهما طال الإنتظار ، إنتصار اليأس عار

Egyptian and Proud

رابط هذا التعليق

شباب فى حاجة جديدة على الموقع e-client application status

ان mailing address بتاعى

بقى مش موجود ودى حاجة تقلق ده معناه ايه

يارب ارشدنى واهديلى سبلى

رابط هذا التعليق

الاخوة الاعزاء

رابط هذا التعليق

شباب فى حاجة جديدة على الموقع e-client application status

ان mailing address بتاعى

بقى مش موجود ودى حاجة تقلق ده معناه ايه

يارب ارشدنى واهديلى سبلى

يعنى اية ال mailing address مش موجود؟؟....بقيت البيانات بتاعتك طيب مكتوبة؟؟....هو ممكن يكون بس فى مشكلة فى ال page فى الوقت دة...حاول تانى وربنا معاك و معانا كلنا....ابقى طمنا

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...