اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      ممكن استفسار بسيط انا بقالى سنتين ونصف فى مصر ونزلت ترحيل من السعودية معى التاشيره تانيه هل لى الحق ان رجع تانى خايف روح يرجعونى من المطار رقم الاقامه.. 2258328307
    • 2
      السلام عليكم ورحمه الله انا اخدت خروج نهائى من حوالى شهرين . وعايز ارجع على فيز تانيه . وانا قدمت اوراقى للسفاره وطلعو التاشيره . بس سمعت ناس بتقول انى كنت لازم اغير الجواز علشان اعرف ادخل هناك . فهل دى كلام صحيح
    • 5
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة والصلاة والسلام على اشرف المرسلين كان لدى بلاغ تغيب عن العمل كيدى من الكفيل المهم ذهبت الى الكفيل واخذ فلوس وحاول يرفع البلاغ فى محافظة الراس مكان البلاغ معرفشى واخذت منو تفويض رسمى مصدق من الغرفة التجارية موجه الى معقب فى الرياض لرفع البلاغ واخذ المعقب مبلغ من المال وتم رفع البلاغ ونقلت كفالة على الشركة الذى اعمل بها ونزلت اجازة ورجعت وبعد عوداتى من الاجازة طلبت من الشركة بتغير المهنه وعرفت من المعقب ان فى بلاغ هروب نازل على اسمى من جوزارت الرياض البلاغ الا
    • 2
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ، عملت خروج وعودة لكن احتمال ماسافرش ان ان شاء الله . فهل لو لغيت التاشيرة و حبيت اعمل واحدة جديدة بتروح على الرسوم القديمة و الا ممكن استردها او استفيد منها فى عمل الجديدة . و جزاكم الله خيرا ،
    • 7
      الليل من أتى بالليل إلى بلدتنا من نسج الليل خيوطا حولنا من سلب الدفء فتجمدنا من هتك براءة أعيننا من جلب الظلمة ترصف أنفسنا من خنق الزهرة ترقص فى جدولنا من ضيعنا فاصطدمت أرجلنا أسئلة تتردد بدروب وحوارى و أزقة تعصف فى كل شوارعنا نرددها مع كل تحية تسلل من تحت نوافذنا تتخلل ملح موائدنا تتردد مع لحن تنفسنا ترسم حيرة أعيننا ********** فى الليل ما عادت للعين أهمية و ما عادت فى الأرواح بقية و ما عادت فى الجعبة كلمات قدسية وما عادت للحب قضية ************ فى الليل صمت أسود أحمق و أ
  • أضف...