اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 5
      خلاص انا حطيت صوابعي العشره في الشق من الياهو ماسنجر (انا باسمع المثل بيتقال كده)لما حد بيكون زق من حد ) الياهو عندي مابيفتحش خالص بقاله 4 ايام من يوم الجمعه تقريبا وليه اصدقاء عاوزه اكلمهم مش عارفه اوصلهم خالص,واحنا داخليين على العيد ومش هاعرف اعيد عليم كمان اعمل انا ايه بقى ؟؟؟؟؟؟؟ والاكتر من كده خدمة ارسال الرسائل عندي في المحاورات كمان مش شغاله كل ما اكتب رساله واجي ابعتها مالاقيش كلمة ارسال خالص يعني مش ظاهر عندي خالص الاوبشن بتاع ارسال ده يعني تقريبا انقطع اتصالي باصدقا
    • 18
      حبايبي الحلوين النهارده ابله فضيله هاتحكيلكم حكايه الشاطر اوزو مع فتيسه كان مره من ذات المرات الشاطر اوزو ماشي بعربيته النيسان تيدا موديل 2008 ذات الجير الاوتوماتيك وبعدين بص في العداد لقي العداد داخل علي 80 الف كيلو قام قاللك بس ياواد دلوقتي لازم نغير زيت الجير زي ما الكتاب بيقول -حيث انه محسوك حبتين -ومتابع صياناتها زي الكتالوج بس بره الوكاله عشان ارخص. كان عنده خيارين اول خيار:انه يروح ورشه عاديه وده هايكلفه شاكب راكب 200 ريال تاني خيار:انه يروح التوكيل وده هايكلفه 1100 ريال راح قال لنفسه
    • 2
      يستعد حزب التجمع الديمقراطي الوحدوي و معه الناصريون إلى الجزء الثاني من معركة تمثالستان المجيدة... و كان الحزب قد انتصر في معركة تمثالستان الأولى عندما نجح في الضغط على محافظة بورسعيد لازاحة التمثال الذي وضعته في حي بورفؤاد للملك فؤاد الأول في ذكرى نشأة الحي التي تزيد قليلا جدا على المائة عام...و خاض المعركة بشكل مباشر عن طريق نائب التجمع الشهير في بورسعيد ، و بشكل غير مباشر صحفيا عن طريق صحف حزب التجمع و طبعا جريدة الأسبوع... و كانت تباشير تمثالستان 2 قد بدأت عندما طرح الكاتب البورسعيدي المول
  • أضف...