اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 11
      صحيت بدري اخذت والدتي ورحنا ننتخب كان في ايجابيات وسلبيات فرحت جدا لتعاون افراد الجيش المصري الموجودين بيطولوا بالهم على الناس (خصوصا انها لجنه نسائيه) الستات الكبيره بيدخلوها تقعد علشان ماتتعبش (والدتي كانت واحده منهم) السلبي بقى (ان 80% من الستات الموجوده بقت كبيره في السن وفجاْه كده خير اللهم اجعله خير ماحدش فيهم بقى قادر يمشي ) كل ده علشان يدخلوا في الاول رغم اني طلبت ان ماما تدخل علشان رجلها بتوجعها ووقفت انا في الدور عادي جدا فرد الشرطه العسكريه تعب جدامع الناس كان بيوجم وي
    • 94
      الموضوع ده كان شاغل بالي طول الاسبوع ومحبتش افتحوا لانشغالي الشديد ايه هو الموضوع ! قبل ما ادخل في الموضوع ,, تعالوا نقرا الخبر ده الاول ,, قبل أسبوعين من الموعد المحدد لمثولها أمام النيابة كاميليا شحاتة ترد على السلفيين بمصر بعودتها لزوجها الكاهن وظهورها معه
    • 25
      من كام يوم كنت بتكلم انا وزوجى العزيز وبقوله انا زهقت بقى بقالى اربع سنين مانزلتش مصر ونفسى اشوف مصر يا سيدى بقى قاللى طب عشان مدرسة الولد وبعدين انزلى فانا اتغاظت منه بصراحة وقلتله هو انا لسه هقعد لغايت شهر 5 او 6 يا ساتر انا مضايقة بقى وطبعا انا مضايقة فعلا لكن لازم اقوله كده عشان هو بقاله كام مش بينزلنا عشان ظروف شغله وحاجات تانية كده بس انا طبعا لازم استنى عشان المدرسة بتاعة ابنى وانا عارفة بص بصراحة عاوزاه يحس بالذنب شوية :wub: المهم قعدنا نتناقش شوية :lol: وبعدين قلتله خلاص انا آخر ال
    • 52
      :lol: ;) :huh: mfb: و انا مافيش حد عبررررررررررررنى و قاللى الف مبروك ... و لا حتى مبروك واحدة :blink: ... غير اونكل ثين ثين ربنا يخليهولى و لا يحرمهوش من طلعتى ايه يا جماعة ؟؟؟ هو انا مش من العيلة هنا و لا ايه ؟ ايه يا معلم حلاوة سابقاً الرافعى حالياً ؟ يعنى اهو جت مناسبة ليا و لا بعتلى رسالة تقوللى فيها مبروك و لا حتى وردة يتيمة طفطش و كليو و زعلونتى ................ مافيش وردة ! سهام مصرية و النبى مصرية ؟ مافيش توقيع جديد بمناسبة التخرج انا عاوز حفلة تخر
    • 25
      شوفتوا البنات اليونانيات اللى بيقفوا و الناس بتستلم الميداليات ....شوفتوا لابسين ايه ....لابسين حشمة جدا و مغطيين شعرهم ....اشمعنى بقه ما حدش قال عليهم ارهابيين و موافقين ان دى عادتهم و تقاليدهم ....دى اول اشمعنى ... تانى اشمعنى بقه ....ليه البنات المصريات اللى فى المهرجانات الدوليه بيلسبوا من غير هدوم و قصير جدا .....حكمتك يارب
  • أضف...