اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 2
      عمرو اديب للاخوان مش الجيش والشرطة معاكم انتو ليه خايفين من 25 يناير القادم http://www.youtube.com/watch?v=Gy8rJ2312bs
    • 2
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته الساده الاعضاء والمدراء وجموع المصريين اهنئكم بحلول شهر رمضان اعاده الله عليكم بالخير واليمن والبركات كنت قدكتبت موضوع بخصنى واردت منكم الاجابه والتشاور انا طبعا عارف مشاغل الناس وخصوصا فى الغربه بس انا فعلا ياجماعه عايز اعرف انا هاعمل ايه انا نقلت ال3 مواضيع اللى كتبتها قبل كده وكذلك الردود ارجو من اخوانى المصريين الرد فى اقرب وقت لانى فعلا عامل الوقت مهم ليا جدا zima_jpg@yaoo.com ده ايميلى ومستنى ردكم ياريت يكون فى اقرب وقت ولكم جزيل الشكر العرض الاول
    • 1
      السلام عليكم ورحمهالله وبركاته رمضان كريم عليكو ويارب دايما تكونو بخير وبلدنا العزيزه مصر فى ازدهار ليا عتاب وياريت تستحمولينى بس بجد انا عايز افهم حاجات كتير قبل مامشى فى اى اجراء انا كتبت موضوع http://www.egyptiant...howtopic=124801 وبصراحه كانت الردود قليله جدا الاستاذ خالد شحاته كان رد عليا واعرف انه مخضرم بس اكيد فى ناس كتير زيهاكيد اهل خبره يعنى انا عارف اننا فى رمضان والناس مشغوله بس يعنى اللى يقدر يضيف معلومه مستنى الرد منكو وكل سنه وانتو طيبين
    • 10
      حبيبي وأخى الاكبر واستاذى الفاضل الفنان فين اعمالك يافنان كل يوم بنتظر كلمة منك فى باب الشعر والفنون وللاسف لا اجدها؟؟؟ وجدتك تنذر الاستاذ عادل ابو زيد وقد تناسيت انه من بنتظر كتاباتك هل تبخل على؟ أشعر بظمأ كبيييير لكلماتك ولا ايه رأيك يا فنان أرجو ألا أكون طامع وتتفهم اننى اعشق سيل العواطف والمعانى التى تنبع من قلمك واعرفك يافنان كريم بس لغاية عندى واصبحت مقل جدا فى كلماتك :lol: الاخت شهد هل انتهى رحلة قلمك بتلك القصائد الاخيرة؟؟؟؟؟لم تعدى الان حرة فقد لمستي مابداخلى من كلمات نابعة من قلمك
    • 8
      اعتاد الأستاذ شريف أن يقضى أجازة الصيف فى الساحل الشمالي. و كان برنامجه اليومى يسير على وتيرة واحدة. فهو ينزل إلى البحر للسباحة قبل الغروب بساعة و يخرج من البحر بعد الغروب بنصف ساعة. هذا هو الوقت المفضل عنده للعوم و الاستمتاع بالبحر. أما فترة الصباح فيمضيها فى القراءة تحت الشمسية.قراءته تكون دائما فى كتاب وذلك بعد ان يكون قد اطلع على الجرائد و المجلات. كان حينما يقرا المجلات و الجرائد القومية يرى الحياة و قد أصبح لونها بمبي بمبي... و حينما يقرا الجرائد المستقلة او المعارضة يرى الحياة و قد أصبح
  • أضف...