اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      ما الذى يعنيه أن يمر بعضنا بكل تلك التجارب العاطفية على مدى العمر وعلى اتساع العذابات والخذلان والفشل والندعرض المقال كاملاً
    • 0
      من المعروف أنه من أصعب أشكال الكتابة الدرامية هى كتابة الكوميديا خاصة لجمهور مثل الجمهور المصرى الذى يخلق منعرض المقال كاملاً
    • 0
      يقولون الراجل بكلمته وكلمتي سيف على رقبتي .. ولا يمكن أرجع في كلامي ..... إلى آخره  ماذا لو  - قلت كلام أو اتفقت على شيء وفق اعتبارات معينة وتبين لك خطأ كلامك أو خطأ اتفاقك وإن فيه ظلم عليك  - قلت كلام أو اتفقت على شيء وفق اعتبارات معينة وتبين لك خطأ كلامك أو خطأ اتفاقك وإن فيه ظلم على غيرك  - أنا شايف إن مقبول جدا إنك ترجع في كلامك الغلط على نفسك أو على غيرك ...ومفيش عيب ولا حرام  - العيب هو الاستمرار في الغلط  - العيب إننا نقدس أقوالنا وأفعالنا ونجعلها قرآن 
    • 82
      ياجماعة انا فى حيرة جامدة انا شغال فى الخليج الحمد لله بقالى 5 سنين وشغل كويس ومرتب كويس وشركة محترمة دلوقتى جالى عرض فى مصر شركة كبيرة ومرتب محترم ياترى تعمل ايه لو كنت مكانى فيه ناس بتقولى ظروف البلد مهببة وخليك احسن وناس بتقولى تعالى عشان ده فرصة ما تتعوضش ياترى اعمل ايه
    • 358
      أعزائى اعضاء المنتدى فكرت كثيرا قبل ان افتح موضوع جديد بس بجد انا فى حيرة كبيرة و عندى 100 سؤال :sad: بمناسبة انى معايا ال سى اس كيو و مستنى الفدرال و اعتقد ان الاسئلة دى بتدور فى دماغنا كلنا و منها 1- ناوى تعمل لاندج فين و ليه ؟ 2- على اى من خطوط الطيران هتسافر و ليه ؟ 3- عارف الورق بيخلص ازاى و الخطوات و ازاى تطلع رخصة قيادة ؟ 4- عندك حد فى كيبك ولا هتلاقى سكن ازاى هناك ؟ 5- هتسافر لوحدك ولا مع العيلة ؟ 6- شنطة السفر هتاخد ايه و لا ايه و شنطة السفر دى مواصفاتها ايه ؟ 7- هتاخد ادو
  • أضف...