اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 6
      كل سنة وانتي طيبة يا قمر مفتقداكي جدا ان شاء الله تكوني بخير يارب
    • 19
      بذمتكم ده منظر مجرم ولا حرامى ده ؟؟ ده حمل وضضضضيع... ده حتى شوفوا حفيدته يا عينى.... البت فى فرحها لابسة كوتشى يا ظلمة على راى ازوزو اتقوا الله انتوا وثورتكم دى
    • 24
      هاه تفتكروا القمه الجديده هاتكون بيضاء ولا حمرا القمه المره دي ذات حاله خاصه يعيش فيها الاهلي حاله من التعثر بينما الابيض يمشي بخطي ثابته من بدايه الموسم طبعا انا اتمناها بيضا وان كنت اعتقد انها ممكن تنتهي بالتعادل او الفوز للزمالك طبعا احنا كزمالكاويه بنتمني ان الاهلي يعود مره تانيه للمنافسه عشان الدوري يبقاله طعم مش معقول هنافس نفسينا-كنت بسمع الجمله دي كتير زمان من الاهلاويه- هاه انتو توقعاتكم ايه ولا
    • 18
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته هو شعر عامي....بس الراجل اللي بيقوله ده حد حلو أوي بيسموه شاعر المصطبة الشيخ....أمين الديب التلقائية و الحضور اللي فيه....و البساطة مع المعني مينفعشي تتفوت.... يا رب تعجبكم البت باتعة! البت باتعة بنت زيد عبد الصبور اللى أمها يوم عرسها كان عفشها حلة وبابور ومعاه كمان صندوق خشب كان أصله سحارة صابون فيه بنستين والمكحلة ومراية والفلاية والملقاط وحجر وليفة ومبخرة وقزازة كان فيها البخور وجوز صحون ومنخلين والطشت والقروانة والغربال
    • 21
      النهاردة عيد ميلاد البت نوجة حبيبتى wst:: صاحبة الميدالية الذهبية فى شلفطة المداخلات :blink: و المتأهلة لكأس العالم فى الشلفطة...وهى أملنا فى الأولمبياد فى فانكوفر :lol: المصيبة و الكارثة إن البت طلعت أصغر منى :sad: ...لأ و بتلات سنين ياللصاعقة!!!!!!!!!!! تبقى تقولى يا أبلة بأه...عشان إنتى مش من مستوايا :lol: بس أطعم حاجة إنها مواليد شهر 8 وبرج الأسد زيىى يعنى أجدع ناس كل سنة و أنتى طيبة سنة حلوة يا جميل :sad: wst:: تحياتى سوسورانى
  • أضف...