اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 6
      انا اخدت تأشيرة معلم للمملكه ملصقه على الجواز وحدث ان اتقطعت التاشيره ومعها صفحة الجواز وذهبت للقنصليه قالولى المشكلة ان الجواز كده مش نافع وطلبوا منى اغير الجواز وارجعلهم ما الحل علشان استريح وبعدين لما اغير الجواز رقمه هيتغير وزاى هعدى من مطار مصر ومطار السعوديه يا ريت المشوره
    • 6
      الصبح الحاجة زوجتى عملت الشاى وقعدت جنبى وقلت خير الله ما اجعلة خير وجة ميعاد سؤال كل يوم هنتغدى اية يا حاج انا قلت اتصرفى يا حاجة اعملى اى حاجة دة انا وانتى بس العيال اتجوزا ومفيش غيرنا - اقولك اعملى خضار وشوية رز - وعينكم ما تشوف الا النور الحاجة خبطت على سدرها - لا ياحاج العلاج نار اليومين دول ومال العلاج يا حاجة والاكل - لا ياخويا انا قريت فى الجرنان ان الخضار مرشوش بالمبيدات بتاعة يوسف والى اللى بتجيب سرطان طيب يا حاجة حتة جبنة وعيش واليوم يعدى مينفعش برضة يا حاج انا سمعت فى الرا
    • 4
      سرقت مؤسسة قانونية و محاسبية إسمى, و سموا موقعهم: http://www.avokato.com/AvokatoEG/main.asp و حتى يتهربوا من المسئولية القانونية لإستعمال إسمى بدون موافقتى, غيروا الترجمة الإنجليزية من : Alavcato الى Avokato و هم متخصصون فى كله, فلهم منتدى, و مجلة, و تليفزيزون, و منتجات ( إيه؟ الله أعلم),و حلم الأفوكاتو, كارت الأفوكاتو و أشياء أخرى كثيرة. ( زوروا الموقع لتصدقوا) أرجوا من الدكتورة شعنن أن تتوجه الى مقرهم, و تطلب إغلاق المكتب , فإذا رفضوا, فهى تعرف كيف تقوم باللآزم. بالمناسبة, هذه شكوى
  • أضف...