اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      السلام عليكم أنا طبيبه أطفال و معروض علي العمل في مستوصف القاضي في نجران أرجو المشورة بخصوص المستوصف و نجران كبلد و شكرًا جزاكم الله خيرا
    • 5
      السلام عليكم انتوى باذن الله شراء قطعة ارض باحد المدن الجديده وبعد الاتفاق مع البائع على التفاصيل فوجئنا بعدم وجود محضر استلام الارض علما بانه كان قد اشتراها بتوكيل من البائع الاصيل..وهى ارض تخصيص وليست قرعه ويوجد معه قرار التخصيص.. فما هى الخطوات الواجب اتباعها؟؟ وهل امضى فى شراء الارض ام لا؟ .. وشكرا
    • 4
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا جايلى عقد من السعوديه المهم صاحب الشركه بعت التفويض على مكتب هنا فى مصر وانا عملت كل الاجراءات وبعد العيد كان المفروض الورق يخش القنصليه ولكن ساعتها لقينا ان التفويض اللى عمله للمكتب مش مصدق وبعت التصديق فعلا بعدها والورق دخل القنصليه يوم الاحد اللى فات السؤال بقى انا لما كنت بخض على موقع انجاز علشان اشوف التفويض على الوكاله كنت بخش برقم التاشيره ورقم السجل بتاع صاحب الشركه كنت بلاقى تفويض واحد فقط للمكتب اللى انا تبعه النهارده دخلت اجرب لقيت اكتر من تفويض
    • 0
      اخوانى الاعزاء ارجو لمن يعرف حل لمشكلتى ان يدلنى وجزاه الله خيرا انا طبيب اخصائى بالسعوديه وجدد عقدى لمده 3 اعوام متتاليه وهذا العام كان عقدى ينتهى فى نهاي شهر 5 وطبعا ظللت على راس العمل حتى شهر 7 والان انا فى اجازتى السنويه بمصر والغريب ان احد زملائى اخبرنى انه جاء قرار للمستشفى بانهاء عقدى بناء على طلب مدير المستشفى علما بان العقد مكتوب فيه انه يجب اخطارى قبل انتهاء العقد بشهرين على الاقل فكيف التصرف الان لاخذ حقى مع الشكر ولو فيه اى استفسار لمزيد من المعلومات انا على استعدادوشكرا للجم
    • 4
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاتوه جميعا اود عمل زيارة عمل لاحدى المؤسسات بالسعوديه ولدي كل البيانات الخاصه بالمؤسسة ... ولدي بعض الاستفسارات اولا عندما ادخل عن الموقع الخاص بطلب التاشيره https://visa.mofa.gov.sa/VisitWorkVisaApp/VisitWorkApp.asp واملئ جميع البيانات بعد كدا ارسلها لصاحب المؤسسة لكي يوقع عليها ويختم ثم ارسلها الى الغرفه التجاريه ولا ايه الاجراءات ثانيا بالنسبه الى مبررات السفر لا اعلم ماذا اكتب ... وهل اجعلها سفره واحده او عددت سفرات ... لان مشكلتي كلها ان المعقب الخاص ب
  • أضف...