اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 12
      في ناس كتير بتحس باكتئاب مع بداية الشتاء أو علي الأقل بتحس بنقص في طاقتها وتغير في المزاج هل بتحس بده فعلا؟ بالنسبة لي عندما تغيب الشمس بتبقي مشكلة كبيرة جدا و مزاجي بيتغير اليومين اللي فاتوا كانوا صعبين عليا جدا إذا كنت تشعر بالاكتئاب في الشتاء فكيف تقاومه؟ ياريت بجد طرق عملية؟
    • 27
      يا جماعة بعد ماقريت النهاردة جورنال المصرى اليوم كالعادة حسيت ان جالى اكتئاب حاد من كتر المصايب فى مصر ودورت حتى على اى خبر صغير يفرحنى ملقتش غير كمية الفساد الحكومى والكوارث و الشعب المطحون الفقير اللى كان مشكلته فى رغيف العيش دلوقتى كمان مش لاقى مياه شرب ؟!! حد ينصحنى أعمل ايه ؟؟؟؟ :lol:
    • 9
      بكده أصبحت الجزاير 7 نقط ... وزامبيا 4 نقطة ومصر نقطة ورواندا نقطة والجزاير باقي لها ماتشين سهلين على أرضها ... مع زامبيا ومع رواندا .. يعني بنسبة كبيرة هتوصل 13 نقطة وفوق كده كمان فارق الأهداف للجزائر موجب 4 .. بينما مصر سالب 2 --------------- يعني خلاص .. لم يعد أمامنا حل آخر .. لازم نفوز المباريات الأربعة الباقية .. ولازم نفوز على رواندا بسكور كبير كمان سواء في مصر أو في رواندا .. عشان فارق الأهداف .. ربنا يستر
    • 9
      اكتئاب المصريين (1): العين الزجاجية الخوف مولودٌ شرعي للقلق، وأبٌ أصيلٌ للأوهام وفي مصر الآن حالة فوبيا تدعو إلى القلق، فليس معقولاً أن يختزن المصريون هذه الشحنة الهائلة من التوتر والخوف من أي شيء وكل شيء صحيحٌ أن الكوارث المفزعة هزت الثقة وأصابت كثيرين بحالةٍ من الإحساس بعدم الأمان، غير أن الشيء المؤكد هو أن الخوف يبدو مثل طوفانٍ يجتاح في طريقه كيان الفرد ويجعله مسكوناً بالهواجس والفزع، وقابلاً لتصديق الشائعات..ولو بالإيحاء لقد زادت مساحة الخوف في حياتنا، وبدأ المصريون يشعرون بالقلق إزاء ا
    • 24
      عندي اكتئاب السنة هذه هي اخر سنة لي في الأمارات لاني السنة القادما ساذهب الى الجامعات لاني ساكمل دراستي في مصر (بلادي الام) ولاكن عشة عومري كلو في الامارت و جميع اصدقائي هنا في الامارت و عندما اذهب للعيش في مصر لن اتمكن من رايتهم الا في الاجازة فماذا افعل
  • أضف...