اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 59
      بحب اشوف قوس قزح بعد المطرة ما توقف
    • 4
      جواد نابلسي أحد الثوار اللي فقدوا عينهم في ٢٨ يناير .. بدأ مع مجموعة من المصريين في عمل مبادرة لتطوير منطقة منشية ناصر ومساعدتهم بإيجاد وظائف وتحسين دخلهم .. يا ريت تشوفوا الفيديو وتساعدوا مؤسسته: "نبني" .. جواد نموذج من شباب كتير جدا بيشتغل من بعد الثورة عشان يساعد الفئة المطحونة في مصر إنها تحصل على أبسط حقوقها http://www.youtube.com/watch?v=yXGMJXVHDWY
    • 8
      مش عارف أقول إيه الناس لسه راجعين من رحلة مرهقة جداً من أثيوبيا فجر اليوم ... ونجحوا في سويعات قليلة فيما فشل فيه مبارك لمدة 30 عاماً .. وسيقومون بمنتهى النشاط والإخلاص والوطنية بزيارة السودان يوم الجُمعة القادمة .. وسينضم إليهم أيمن نور ومصطفى بكري يارب يارب يكون في نفس الحماس ده على الجبهة الداخلية المصرية لإن في قطاع عريض تعب قوي قوي من تاثير ما حدث وهو نتاج لسنوات ظلام وظلم طويلة
    • 12
      ربنا يوفقكم .. وقلوبنا كلها معاكم .. هم دول المصريين الحقيقيين عجبني قوي الاخ أيمن نور اللي عاوز يبقى رئيس لما انسحب من الوفد قبل أمس بحجة عدم إتفاقة مع بعض أعضاءة ........ طريق السلامة يا حبيبي والكل شايف مين بيحب مصر ومين بيحب الكراسي
    • 32
      فعلا متفتكروش انه سؤال سهل ... كنت مرة أنا و أصحابى زمان جربنا نلعب اللعبة دى ... شريط كاسيت ... اضاءة خافتة ... وكل واحد مننا بيجاوب على السؤال ... بتحب ايه و بتكره ايه .. ولكم أن تتخيلوا ان مع استرسالنا فى الكلام .. اكتشفنا فى أنفسنا حاجات غريبة ساعات ... عبيطة ممكن ... مخيفة أحيانا .. و محزنة أحيانا أخرى أبدأ أنا .... أنا .. بحب الشتا قوى ... و الصداقة ... بحب الأطفال جدا ... و خصوصا البنات الصغيرين ... بحب صوت فيروز ... و أغانى محمد منير ... بحب المانجة ... بحب المنطق و لغة العقل .. وبحب
  • أضف...