اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

محاورات المصريين ((( بالبحرين ,,,,,,,,, Bahrain )))

Recommended Posts

باقى البوم صور البحرين

ميدان اللؤلؤة وسط المنامة العاصمة

البحرين ليلاbahrain-road-at-night.jpg

هنا تقام الفورمولا 1

اتمنى ان تكون الرحلة عجبتكم

المرة القادمة هاخدم لى جنبينة الحيوانات بتاعة البحرين وهما يطلقوعن عليها محمية البحرين او العرين

بحرين بردوه

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

خلاص يا أخت نجفة وتجاوبا معاكي انا عضو في التجمع بتاعك

الاستاذ رمضان..

هو حضرتك مقميم في الكويت ولا في البحرين...

تحياتي

أعتبر كل فشل يصادفك إحدى تجارب الحياة التي تسبق كل نجاح وانتصار ..

رابط هذا التعليق

بسم الله الرحمن الرحيم

اول شئ ان يتم التعارف بين المصريين المغتربيين والتعاون مع بعض على حل جميع

المشاكل التى تواجهم فى الغربه الا يقدورا عليها او بالمساعده حتى لو بالدعاء

اهم الحوارات التى تخدم مصرنا الغاليه فى جميع الوزارات وتقريب وجهات النظر بين الناس

رابط هذا التعليق

يسلام !!!!!!!!1ودى عاوزة كلام طبعا صورة امبابة واضحة اهيه زى الشمس !!

فكرتك هتسالنى فى حاجة صعبة !!!!!!!!!!!!!! :roseop:

ممكن دبي والله اعلم

بس اللى متاكدة منه انها مش البحرين !!!

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

اليوم موعدنا فى محمية البحرين

العرين

.

رابط هذا التعليق

هيه دي عاوزة كلام يا أخ زيدان ( الكويت طبعا ) بس بنساعد الشباب

ده ايه ده يا نجفة حديقة حيوان المنصورة اكبر منها

بس مرسي على المجهود

خرج الثعلب يوما في رداء الواعظين

ومشى في الأرض يهذى ويسب الماكرين

رابط هذا التعليق

:roseop: بروفيسور مسامحة خوى

البحرين وايد كبيرة ومالحقتش الفها كلها

احتمال دى تكون منطقة فى البحرين اللى لسه مروحتهاش

معلش بقي

انجدنى من الفشيلة قدام الخلق وقولى وينها هادى !!

تحياتى

استاذ رمضان

انا باقلي سنتين اسمع عن نحنة البحرين العرين

فى يوم قررت اروح ازور المعجزة دى

روحت بقي لاقيت

كام فرخة على معزة مكسحة

على كام خروف بدون اهل على زرافة يتيمة ومع بنتها

ومساحة شاسعة من الفضاء الهو يعنى

وكام جدى عحوز وبايت عليه المجاعة وقالوا جدى بري يعنى واخد عالشقة

والحمدلله قولت محرمكش من الصورة الجميلة اللى اخدتها وجبتهالكم

وشكلها فعلا عجبتكم :cry1:

.

رابط هذا التعليق

الحمد لله

تعرفي يا نجفة كان عندهم حيوانات كتير بس اقامتهم انتهت وكانوا مخالفين

خرج الثعلب يوما في رداء الواعظين

ومشى في الأرض يهذى ويسب الماكرين

رابط هذا التعليق

اخى الفاضل علاء الدين اهلا بك فى المنتدى واشكرك كثيرا على اول مشاركة ليك بدأتها بالدعاء لنا ربنا يخليك وان شاء الله ت :roseop: كون فتحة خير عليك !!!

استاذ رمضان

طيب الحمدلله انك عارف ان فيه حيوانات كتير مش فرخة بس ثم اساسا الحيوانات اللى عندهم مطرودين من بلدهم !!!

.

رابط هذا التعليق

معلهش يا نجفة انا هارد بالإنجليزي علشان ماحدش ياخد باله :roseop:

I thought you lived in Bahrain. So which Bahrain are you talking about

My dear this is Bahrain Financial Harbour in the heart of Manama City. The first stage of the project was inaugurated by the Bahraini Prime Minister about 5 days ago. It is one of the latest financial projects to be carried out in Bahrain. Try to take a tour in Manama next weekend to see this great project and tell me about your impressions.

رابط هذا التعليق

معلهش يا نجفة انا هارد بالإنجليزي علشان ماحدش ياخد باله :roseop:

I thought you lived in Bahrain. So which Bahrain are you talking about

My dear this is Bahrain Financial Harbour in the heart of Manama City. The first stage of the project was inaugurated by the Bahraini Prime Minister about 5 days ago. It is one of the latest financial projects to be carried out in Bahrain. Try to take a tour in Manama next weekend to see this great project and tell me about your impressions.

اهاااااااااااااه برصة البحرين المالية حاليا والخليخ مستقبلا !!

مسامحة خوى الفيود من الجهة الاخرى وانا مشوفتهوش

بس دايما باعدى من قدامها بس من الناحية التانية

ملحوظة

كل واحد بيدخل المحاورات بيبقي فاتح قاموس جنبة للترجمة الفورية

فيعنى هياخدوا بالهم هيخدوا ,,,,,,,,,, :)

واضح ان صحبك بيمدك بكل ماهو جديد فى البحرين بالظبط مخليك كانك عايش فيها !!! :roseop:

يالا ربنا يخليهولك

تحياتى

نجفة

.

رابط هذا التعليق

• بعد 1 سنة...

يااااااااااه لما عملت الموضوع دا كنت طيبة اوى وتايه وعاوزة وطن واصحاب ودلوقتى على الرغم انى محدش اشترك من

مغتربي البحرين وكنت مستأثرة زمان ...........لكن اليوم عرفت ان المثل اللى بيقول معرفة الناس كنوز مش دايما بيصدق

فى ناس تقابلها وتبقي مش عارف ازاى تجملها وناس تسيبلها الطريق وتندم لو وقفتلها :lol: ........وعجبي :sad:

.

رابط هذا التعليق

الأخت بدرية .. شكرا علي موضوعاتك الجميلة ومجهوداتك

البحرين فعلا مدينة هادئة وجميلة ومنظمة واحنا هنا من الخبر (جزء من التتار اللي قلتي عليهم ) بنروح فى الويك إند بس عاوز منك نصيحة ، نروح فين تاني فى البحرين (غير مجمع السيف ومطعم مرمريز وجزيرة حوار ؟ لأننا زهقنا منهم انا والولاد ) علما بأن الشوبنج فكرة غير محببة نظرا لغلاء الأسعار مقارنة بالخبر؟

رابط هذا التعليق

شكرا لرفع الموضوع يا اخت بدريه :lol:

جميله قوى البحرين من خلال الصور اللى ضيفتيها فى موضوعك :sad:

ربنا يكرمك و المصريين المغتربين بالبحرين يتكعبلوا فى موضوعك

كيف اصطباري وما في العمر متسع...!!

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      نجحت المبادرة الرئاسية سكن لكل المصريين فى الاقتراب من حاجز الـ2 مليون وحدة سكنية وهو الحلم الذى سعت له العرض الصفحة
    • 1
      مجرد تكلفة تجديد ترخيص البرمجيات يتطلب اكثر من عشرة آلاف جنيه مصري وتكلفة استضافة الموقع تتطلب مائة دولار سنويا موقع الذكاء الاصطناعي gemeni.google.com  كر لي اكثر من مرة ان الموقع مغلق لوفاة مؤسسه عادل ابوزيد لا مفر من توقف موقع محاورات او ربما التوصل الى برمجيات اخرى غير الinvision board  في انتظار تعقيبكم على هذه الرسالة
    • 1
      يمكن مشاركة الموضوع عن طريق الواتسآب بالإضافة ل ال تويتر و الفيسبوك و غيرها
    • 8
      أرجو تصفح موضوعات دعم النزاهة و مانيفستو محاربة الفساد و الموضوعات الشبيهة فى محاورات المصريين. بإختصار شديد لقد توحش الفساد فى مصر و تحول إلى أسطورة و كالعادة - على مر التاريخ - يتجنب الجميع مواجهة الأساطير. أرى أن نقتحم أسطورة الفساد و لا نجلس كالفلاح اللى غرق دراه (للبهوات الفلاح اللى غرق دراه هو الفلاح الذى أغرق الفيضان محصول الأذرة الخاص به) ننعى سوء الطالع و ننعى العجز أمام توحش الفساد . على مر التاريخ بدأت المعارك بدراسة العدو أولا .. مواجهة الأوبئة تبدأ دائما بدراسة المرض ن
    • 2
      شركة الإستضافة التي تستضيف موقعنا  رفعت سعر الإستضافة و تطلبه بالدولار  و لتجديد الإستضافة أنا مطالب بدفع ما يقرب من 10000 جنيه   و هذا ليس في إمكانيات و لا هو مقبول  دفع هذا المبلغ من أجل الحفاظ على موقع لا يهدف للربح جار دراسة البدائل الممكنة لإستمرارية محاورات المصريين  لا أفهم كيف يتم إصدار فواتير بالدولار على خدمة تقدم في مصر دعواتكم
  • أضف...