اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عندي فلاش بس يحطنا في التلاجة

kokowawa1979

Recommended Posts

وقع تحت يدي فلاش للعائلة المالكة مع فطاحل الحزب الوطني - يمكن الكثير منكم لديه هذا الفلاش - إيه رأيكم نرفعه واللا نخليه في الثلاجة - بدل كلنا مانروح التلاجة :lol:

تم تعديل بواسطة kokowawa1979

اسألوا الأيام .......... اسألوا الآلام

من الملام إذا ......... وكلنا لوام

رابط هذا التعليق

ارفع ولا يهمك وانا على البطاطين والمدفأة

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

نجفة كتبت :

ارفع ولا يهمك وانا على البطاطين والمدفأة

إنت يابنت الحلال مش قلت من شوية إنك لادغة في الراء :lol:

وأهو آدي احنا ابتدينا أرفع أنا الفلاش وأخش لوحدي التلاجة لآ ماينفعش - على الحلوة والبرش نكون كلنا متعاهدين :D قلتم إيه ؟؟؟

تم تعديل بواسطة kokowawa1979

رابط هذا التعليق

يا سيدي upload it ولا يهمك وراك ردالة

وطبعا لومافيش مكان للحريم مش هنساك بالعيش والحلاوة

اتكل على الله وupload it dnt worry

A liberal is a man or a woman or a child who looks forward to a better day, a more tranquil night,and a bright, infinite future

.

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

عزيزى كوكو بالصلاه على النبى احنا جدعان قوى قوى ونعجبك سمى وارفع

واقابلك فى التلاجه باذن الله

اللهم اجعلنا من الذين يستمعون للقول فيتبعون احسنه

رابط هذا التعليق

kokowawa1979 كتب :

وقع تحت يدي فلاش للعائلة المالكة مع فطاحل الحزب الوطني - يمكن الكثير منكم لديه هذا الفلاش - إيه رأيكم نرفعه واللا نخليه في الثلاجة - بدل كلنا مانروح التلاجة :lol:

قصدك ده؟

لأه طبعا :roseop: ما ينفعش نحطه هنا خالص chf::

non::

رابط هذا التعليق

كده يا ايمان يابنتشي تقهري كوكو واوا...وهو اللي كان نفسه يعمل موضوع وحكايه!!! :roseop:

حارم عليكي والله...انت ناسيه انه زمالكاوي chf::

معلش استهدو بالله يجماعه...هدو انفسكم...هدو انفسكم

فينك انفاسك ياعم زوهيييييييري non::

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

الحمد لله إنها جت منك إنت يا أخت إيمان :roseop: دلوقت اقدر أنام وأنا مطمئن .

خلاص يا أستاذة تقدري توكلي أجدع محامي في البلد وعلى حسابي chf::

ياعم النسر أبوس إيدك اقرا بقى اللي بين السطور شوية non:: شوف كوكو واوا كان كاتب إيه :

وقع تحت يدي فلاش للعائلة المالكة مع فطاحل الحزب الوطني - يمكن الكثير منكم لديه هذا الفلاش - إيه رأيكم نرفعه واللا نخليه في الثلاجة - بدل كلنا مانروح التلاجة

يعني يا نسر ماقلتش أنا محتكر الحديد - قصدي الفلاش - لكن هي حتة دهاء بسيطة علشان اوقع أحد الأهلوية في شر أعماله - وينزل الفلاش - لكن ياخسارة جت في إيمان :lol:

رابط هذا التعليق

wst:: مجبوش يعنى اسم الفنانة القديرة اللى بتقول ادلع يا رشيدي عالتتر ليه مش موهبة دى برده

هارك لك يا كوكوووا وبلاش تجيب سيرة الاهلوية :)

قعدنا نتحايل عليك امبارح يلا ملكش فى الحلاوة نصيب

من حظك يا ايمان

تم تعديل بواسطة نجفة المغرورة

.

رابط هذا التعليق

النسر المصري كتب:

كده يا ايمان يابنتشي تقهري كوكو واوا...وهو اللي كان نفسه يعمل موضوع وحكايه!!! wst::

حارم عليكي والله...انت ناسيه انه زمالكاوي :)

و الله يا نسور يا خويا اهو ده سبب ادعى اننا نخاف عليه...منتا شايف اللى بيحصلهم اليومين دول... :)

و بعدين أخونا كوكوواوا عضو نشط فى الحركه---أأأقصد فى المحاورات---وميخلصناش نشوفله كليب كده bsh:) و لا كده bngn::

:sofa:

رابط هذا التعليق

kokowawa1979 كتب:

خلاص يا أستاذة تقدري توكلي أجدع محامي في البلد وعلى حسابي bsh:)

لأه لأه....طب بص كده wst::

Eemaan كتبت :

لأه طبعا :) ما ينفعش نحطه هنا خالص :sofa:

اخونا العزيز كوكو-- راعى الباباظ الأول-- سيادتك حضرتك يا فندم انا أصلا ضد انك تحطه هنا...

يبأه ليه محامى وكده يعنى؟ :)

bngn::

رابط هذا التعليق

نجفة المغرورة كتبت:

قعدنا نتحايل عليك امبارح يلا ملكش فى الحلاوة نصيب

من حظك يا ايمان

ربنا يخليكى ليا يا احلى نجفه يا رب...

بس لو فيها غلاسه منكن حلاوه شعر ...

أصلى عامله دايت wst::

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      حد يفدني انا عامل عملية فتق سره وعندي كشف طبي للسفر للسعوديه وخايف من بطني اعمل اَي 
    • 59
      روحت اعمل تصريح الزفت العمل ورحت استلم قالولي لا اطلع المباحث طلعت المباحث فوجئت بنفس الاسم بتاعي الرباعي ان عليا حكم غيابي في شيك بسنه سجن وكفاله الف جنيه ولكن عنوان المتهم مختلف اتكلمت مع الظابط قالي انا مصدقك بس ممكن تكون غيرت العنوان واداني جواب للنيابه اللي تبعها القضيه عشان يستعلموا من الملف ويكتبلي علي الجواب ان انا مش انا-حد فاهم حاجه:blink: - وطبعا خفت اروح النيابه لوحدي احسن بتوع تنفيذ الاحكام يمسكوني واتفقت مع محامي اروح معاه بكره ....دعواتكم طبعا منتها الفقع حاجه مالكش فيها ومط
    • 9
      السلام عليكم أخواني الأعضاء بالمنتدى المحترمين     عندي شقة دور أرضي ملحقة ببدروم نظيف كامل الشقه سيراميك ومدخل خاص- على شارع صغير مقفول من أخره   ومش على شارع عمومي ولكن قريبه جدا منه   ياريت نصائحكم في عمل مشروع بالمكان دا   خبرتي بالخارج أعمال إدارية    ونزلت مصر وعملت مشاريع وفشلت لعدم وجود خبره وكذلك لعدم وجود الدراية الكافيه بكيفية التعامل مع الناس    نصائحكم جزاكم الله خير   ياريت تكون مشاريع واقعيه مش حضانه ولا مكتب عقارات ولا الكلام دا      
    • 5
      تأشيرتي اترفضت بسبب ان المؤهل غير مطابق للتأشيره    المؤهل ليسانس اداب  والتأشيره سكرتير تنفيذي    قولي ياتري فيه حل او اقدر اعمل ايه لما بانى بتصل علي رقمك ودايما مغلق
    • 0
      السلام عليكم يا استاذ خالد لو سمحت عندي استفسار خرجت من السعودية ذهاب وعودة ومرجعتش وحصلت دلوقتي عقد جديد هل ممكن ارجع بالفيزا الجديد ولا مش ممكن رقم الاقامة القديمه 2355185329 ولك جزيل الشكر واعانك الله علي فعل الخير
  • أضف...