اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اغانى ورده

remy74

Recommended Posts

من فضلكم انا عايزه اغنى ورده بس تكون mp3 لو تكرمتم وخصوصا اغنيه اكدب عليك واغنيه فى يوم وليله

رابط هذا التعليق

ستجدى فى هذا الرابط الأغانى المطلوبه

قَالَ اللَّهُ هَذَا يَوْمُ يَنْفَعُ الصَّادِقِينَ صِدْقُهُمْ لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ

رابط هذا التعليق

بجد ايه ده يا هيليوم............. كل ما دخل على اغنيه " عشان اسمعها" يكتبولى........Not Found <_<.................. بعد ماكنت فرحت انى لاقيت موقع فيه الاغانى ديه "انا كده اتصطدمت"

تم تعديل بواسطة memo2007

من الطريف

إنك تستخدم اكثر من 40 عضله عند التكشير أو العبوس

بينما تستخدم 15 عضله عند الابتسام........

إن الابتسام يعد اسهل من العبوس .......................... فلتبتسم!!!

رابط هذا التعليق

الحقيقه من أقل من 10 أيام أنزلت من على نفس الموقف أغنيه أخرى ل "ورده" و شغّاله زى الفل <_< معلش بقى أرزاق :angry:

قَالَ اللَّهُ هَذَا يَوْمُ يَنْفَعُ الصَّادِقِينَ صِدْقُهُمْ لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ

رابط هذا التعليق

الحقيقه من أقل من 10 أيام أنزلت من على نفس الموقف أغنيه أخرى ل "ورده" و شغّاله زى الفل :angry: معلش بقى أرزاق :angry:

انت بتغيظنى صح <_< ماشى يا هيليوم

من الطريف

رابط هذا التعليق

والله أبدا <_<

لقد كنت فى غاية الضيق و الحرج بسبب هذا الموقف لكن حبّيت مايبانش علىّ فقلبت الموضوع ضحك :angry:

تم تعديل بواسطة هيليوم

رابط هذا التعليق

ايه ده انت خد الموضوع جد .....ده انا بهزر معاك ياعم :lol: :lol: :lol: .............. وايه اللى يضايقيك مافيش حاجه تستاهل " ارمى كل حاجه ورا ظهرك "............وانا لقيت حته موقع لاغانى ورده انما ايه جناااااااااااااان خدوا عندكم............http://www.6arab.net/ViewSingersCats/singers/438.html

تم تعديل بواسطة memo2007

من الطريف

رابط هذا التعليق

ايه ده انت خد الموضوع جد .....ده انا بهزر معاك ياعم :rolleyes: :blink: -_- .............. وايه اللى يضايقيك مافيش حاجه تستاهل " ارمى كل حاجه ورا ظهرك "............وانا لقيت حته موقع لاغانى ورده انما ايه جناااااااااااااان خدوا عندكم............http://www.6arab.net/ViewSingersCats/singers/438.html

موقع سوارى فعلا مش شغال اليومين دول بيقولوا هايشتغل بعد شهر يناير وهو على فكره موقع ممتاز...... شكرا على الاهتمام

وبالنسبه لموقع طرب هو جميل وكل الاغانى موجوده بس مش mp3 وانا كنت عايزاها كده على العموم اشكركم على اهتمامكم

رابط هذا التعليق

شكرا نسيان على اهتمامك..... ومتهيألى لازم تغير اسمك الى.....(اهتمام)

انا فعلا دوخت عليها

شكرا مره تانيه

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 488
      انها اغانى كلما اعدنا استماعها ، ذكرتنا بوقت او حدث عاصرها ربما مفرح ربما حزين ، والان هو فقط فى عِداد الذكرى http://www.youtube.com/watch?v=Zl8gmqS-iPA المره الاولى لسماعها لايف كانت فى مارينا صيف 1994 بالطبع كانت ومازالت تمثل لى ذكرى مختلطه لرفيقه وصديقه وحلم حلمته ولم يتحقق ( ولن يتحقق ابدا ) الان وما عدتُ احلم ولا حتى اتذكر بل بعض آمـال وطموح .. لا صديـق لا رفيـق لا طريق .. وما تبقى لى من العمر غير مضيق
    • 122
      Pink and White Tulips Yellow Tulip Red and White Tulips Sun Blobs Lots of Tulips Flowers Everywhere Bubbles Everywhere Bright Colors 350 Year Old Window Red Tulip in Kaliedscope
    • 12
      توفت الفنانه ورده الجزائرية اليوم في القاهرة الله يرحمها و يحسن اليها
    • 30
      فاكرين البرنامج دا اعتقد انه معاده كان لا يفوت لكل الى فى الشريحه التلاتينيه او اصغر حاجه بسيطه انا عامله الموضوع دا للجيل دا بس طبعا الى من جيل اكبر او اصغر و حب يشارك مفيش مشكله الفكره كلها هى الاغانى تقريبا الى كانت من منتصف الثمانينيات لمنتصف التسعينيات قبل الدش و فى اوائل عصر الفيديو كليب طبعا الاغانى دى دلوقتى لما نتفرج عليها بنلاقيها بدائيه جدا من ناحيه الاخراج او الديكور او الاضاءه لكن الاغانى دى فى اياميها كانت انقلاب فى عصرها الموضوع دا علشان الاغانى بتاعه الفتره دى لانها اغانى م
    • 49
      الموضوع دا علشان نجمع فيه الاغانى الى هتتعمل للثوره و اول اغنيه الحقيقه لقيتها مش خارجه من عندنا لكن لقيتها مبادره مسانده جميله من مغنى اميركى انفعل بثورتنا و عمل ليها اغنيه تحيه http://www.youtube.com/watch?v=efcn8LpwlPo&feature=related بغض النظر عن جوده الاغنيه لكن يهمنى منها الرساله
  • أضف...