اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

لقاء محاوارتيين المصريين بالكويت تتصدر أخبار وكالات الأنباء العالميه (النسر المصري-رويترز)

النسر المصري

Recommended Posts

تناقلت وكالات الأنباء العالمية حدث لقاء محاورات المصريين بحفاوة بالغة ليس لها مثيل...وتصدرت عناوين أهم الأحداث ..... فقد نقلت البي بي سي العربيه اخبار لقاءنا الأول..وابرزت في اهتمام شعوب العالم بهذا الخبر...اليكم الرابط مع التفاصيل

العناوين

-في وصفه باللقاء التاريخي والعالمي .....محاورات المصريين بالكـــــويت .....تحظى بترحيب عالمي على نطاق واسع

-الأمم المتحدة تكرم محاوراتيين المصريين بالكويت

-شعوب العالم تبتهج فرحا بلقائهم التاريخي

-عمرو موسى يوافق على مطالب الدول العربيه بجعل يوم الثلاثون من نوفمبر من كل عام عيدا عربيا محاورتيا تخليدا لمحاورتين المصريين بالكويت.

-نانو وبنت النيل ورمضان وasmg7 وكامبس و darkar ومانو والنسر المصري ...هم أصحاب السبق ...فهل من ملاحق؟!

-أنباء تفيد بإصابة 1753 محاوراتي مصري بالسعودية بأزمة نفسية حادة نقلوا على اثرها لمستشفيات المملكة .

-الأطباء ييصفون المرض بالحدث الغريب والأول من نوعه!!

-المحاورتيون المصريون بالكويت يتمنون لأشقاءهم بالسعودية بالشفاء العاجل..ويشددون على أهمية ظبط النفس.

التفاصيل

... في وصفة باللقاء التاريخي والعالمي ...ابرزت وكالات الأنباء العالمية الحدث العظيم بلقاء محاورات المصريين بالكويت في أهم الأحداث العالمية...

وقد نقلت مصادر مطلعة من الكويت بأن المحاورتين المصريين يحظون باهتمام بالغ من قبل شعب الكويت وشعوب العالم أجمع، وأن الشعوب العربيه تفخر بهذا الحدث الجلل على أراضيها العربيه....

وكان قد استقبل جمهور المواطنين والمقيمين بالكويت ذلك الحدث بفرح عارم...وقامت بمسيرات تعتبر هي الأضخم من نوعها في تاريخ الكويت تعبيرا عن فرحتهم بهذا الحدث الجلل.

وفي مفاجأة ثقيلة قامت الدول العربية بعقد مؤتمر طاريء للتصويت على قرار يعتبر الأول من نوعه ، بجعل يوم الثلاثون من نوفمبر من كل عام عيدا محاوراتيا مصرياً لكل شعوب العالم.. لتقوم شعوب العالم بعقد لقاءات مماثلة تعبيرا عن الحب والوصال على غرار لقاء محاورات المصريين بالكويت.

كما أعلنت الأمم المتحدة بانها ستكرم محاوراتيين المصريين بالكويت ..وذلك لمساهمتهم التاريخية في تقريب شعوب العالم من بعضها البعض، كما أكدت على تأيدها الكامل لمطالب الدول العربيه بجعل ذلك اليوم عيدا عربيا عالميا، وانها تستعد لحفل تكريم تاريخي يليق باصحاب المقامات الرفيعة..نانو ..بنت النيل ...رمضان ..asmg7..مانو... كامبس. داركر..والنسر المصري.

على جانب آخر ، أكدت أنباء واردة من السعوديه تفيد بنقل 1753 محاوراتي مصاب بأزمة نفسية حادة نقلوا على أثرها إلى مستشفيات المملكة في ظاهرة غريبة من نوعها.. وقد أكدت نانو المتحدثة الرسمية بمحاورات مصريين الكويت. بأنهم يتمنون لأشقاءهم بالسعودية بالشفاء العاجل .. ويناشدونهم بظبط النفس

.هذا وسنوافيكم بالتفاصيل أولا بأول

ده الرابط لبتوع السعوديه الغلابه اللي مابيشوفش الصور ههههه ;)

http://www.BLOCKED77/file/6862982/a82465f0/BBCArabic.html

تم تعديل بواسطة النسر المصري

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

• الردود 40
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

صايع اوى اوى اوى

بجد والله العظيم رجاله الصورة بجد حتتكلم ماشاء الله عليكم

ربنا يجعلكم سند وعون لبعض

يا نسر يابوا دماغ غاليه و كراسى من العاليه اسلوبك حلو حلو جدا

رجعتنى اكتب تانى

ولا عزاء للسعوديه و محاورن السعوديه

mrizs2yd_ZaBaDo.gifصبح صبح يا عم الحاج
رابط هذا التعليق

ههههههههههههههههههههه

حبيبي انت ياسكندراني ياواحشني موووووووووت

انت عارف اني نازل مصر الشهر ده!!!

المفاجأه بقى اني هنزل على الاسكندرية مش القاهرة...ياريت اشوفك هناك ونعمل لقاء محاوراتي هناك كمان...ويبقى لا عزاء بقى بجد للمحاوراتيين في السعوديه!!

نياااهاهاهاهاهاهاهاه

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

ايه ده

غريييييبه

ولا خطأ واحد مطبعي؟؟؟؟

يا مفتري

صن ضحكة الأطفال يارب

فإن هي غردت في ظمأ الرمال أعشوشبت

لكن إن زودوها وبكيوا ..ونكدوا ..... هايتلطشوا

رابط هذا التعليق

ايه ده

غريييييبه

ولا خطأ واحد مطبعي؟؟؟؟

يا مفتري

طبيعي ياناش....مش الخبر كاتبينة صحفيين عالمين....لازم ماتلقيش ولا خطأ مطبعي ;) :blink:

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

يا صباح دماغه العالية أوي ;)

أيوه يا نسر يا أبهه أيه العظمة دي كلها

رد مفحم فعلا أصلهم ميعرفوش هما بيتعاملوا مع مين.

مفيش حياة إلا عند غيرك تعيش في خيره ويعيش في خيرك

"فؤاد حداد"

رابط هذا التعليق

عالى .. عالى عالى (صورة شادية)

عالى قوى يانسر .. دماغ كبيرة .. فنان تقيل بدم خفيف :blink:

كان نفسى زر البحث مايكونش زر هيكلى لأنى كنت عاوز أدور على نص فرنك وقع منى فى الكويت .. أصل مفيش حاجة تانية أبحث عنها هناك .. جبتها من الدوحة للنويصيب ولقيت فيها كووووووووول شئ .. بس مالقيتش النص فرنك ;)

على فكرة بصفتى اشتغلت فى الكويت والسعودية .. ومقيم الآن بالخارج (فى الاسكندرية) .. فإننى على استعداد للقيام بدور الوساطة بينكم وبين اخواتنا فى السعودية حقنا للدماء وحفاظا على وحدة الصف (محافظة الجيزة) :blink:

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

يا صباح دماغه العالية أوي ;)

أيوه يا نسر يا أبهه أيه العظمة دي كلها

رد مفحم فعلا أصلهم ميعرفوش هما بيتعاملوا مع مين.

شوفت ازاي اخبارنا مالية كل مكان يا أحمد....يااااه...شوفت ازاي الناس فرحانه بينا........شوفت صورنا ازاي منورة الأخبار..........اقول ايه ولا ايه بس...انا الفرحة مش سايعاني :blink: :blink:

انتظرو بقي المفجأه الجاية..... هتكون قنبلة مدويه تصم لها آذان اخوانا الغلابه في السعودية!!!

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

ايه ده

غريييييبه

ولا خطأ واحد مطبعي؟؟؟؟

يا مفتري

فعلا مفترى ومجرم كمان ..

إيه رأيك يا nash فى موضوع الوساطة ده ؟ .. لو وافقتم ، أنا على استعداد أكلم سفير النوايا الحسنة فى كندا (طبعا عارفينه) .. ونيجى نهدى النفوس ;)

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

ايه ده

هي دي صور الناس اللي في الكويت اللي بتكتب هنا

لا لا

انا هاروح للناس التانية

مع اني موجود في الكويت

بس كنت دايما احلم اني ابقي عميل

بس تفتكروا بعد كده هيقدروني ويعملوا لي مسلسل زي رأفت الهجان كده ;)

رابط هذا التعليق

ايه ده

غريييييبه

ولا خطأ واحد مطبعي؟؟؟؟

يا مفتري

فعلا مفترى ومجرم كمان ..

إيه رأيك يا nash فى موضوع الوساطة ده ؟ .. لو وافقتم ، أنا على استعداد أكلم سفير النوايا الحسنة فى كندا (طبعا عارفينه) .. ونيجى نهدى النفوس :blink:

حبيبي يابو محمد ياكبير يابوقلب ابيض ودهب ملعلع انت

اولا حمدالله على سلامة بانك المصون..وانشالله ينجح في المقابله ويتعين وتبقى فرحتك فرحتين

فرحة عودة ابنك الغالي (والنبي توصله سلامي الخاص)

وفرحتك بلقاء محاوراتيين المصريين بالكويت.......والفرحة التالته هتكون مفجأه ليك بقى ....بس انتظرونا بعد الفاصل

سامبا ياحبيبي.......الموضوع بقى على ارض الواقع.... شعوب العالم كلها بتتكلم باسمنا.... مش عاوزك بس تعيش في الوهم....عمك النسر هيعملك احلى توضيبة ...انت فاهمني!! :blink:

الله يخليك ياعبده بيه...والله كان نفسنا تشرفنا بجد ...مع كال احترامي وتقديري ;)

يارب الرحمه..!!

رابط هذا التعليق

لا يا عم النسر

انا خلاص قررت اروح انضم للجبهة المعادية اللي عاملين تجيبوا في سيرتهم م الصبح وكمان لقيتهم عاملين

موضوع ما سر حقد المقيمين بالكويت علي المقيمين عليهم أهو الواحد يلقط رزقه وخلاص

رابط هذا التعليق

إيه رأيك يا nash فى موضوع الوساطة ده ؟ .. لو وافقتم ، أنا على استعداد أكلم سفير النوايا الحسنة فى كندا (طبعا عارفينه) .. ونيجى نهدى النفوس :blink:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

شوف يابو محمد ياخويا..أنت راجل كومل..وبصراحه ماقدرش أتنيلك كلمه...أة برضه إذا العمده أتدخل في الموضوع ..يبقي وجب علينا السمع والطاعه...

;) أنا موافقه رغم غلاستهم وثقل دمهم :blink: ...بس مش مشكله المسامح كريم

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

تم تعديل بواسطة nash

صن ضحكة الأطفال يارب

فإن هي غردت في ظمأ الرمال أعشوشبت

لكن إن زودوها وبكيوا ..ونكدوا ..... هايتلطشوا

رابط هذا التعليق

ده حديث الساعه عشت وشوفتك يا داركر مفضوح في الصحف و صورتك جمب كوفي عنان

متتلمو في بيوتكم وروحو ارتاحو بعد الشغل و عملوا سندوتشات جبنه وقشرو فزدق ادام التلفزين احسنلكم من الاعده على القهاوي ;)

* لسانك لا تذكر به عورة امرىء فكلك عورات وللناس أعين

* إذا الشعب يوما أراد الحياة فلا بد أن يستجيب القدر

رابط هذا التعليق

لا حول الله يارب اغيب 24 ساعه ارجع الاقي كل ده حصل

بس والله تصدق جمده جمده افحمتنا :D

عقلي الباطن غطيني وسوطي يا ناش منظرنا شرابا مبلولو معفن لازم نلملم نفسينا لاننا اتبعترنا في المنتديات اه يانا ياما :)

وانا من هنا اقبل الوسطاء :huh:

بس بشروطي:P

اه اصل كرامتي بتنقح عليا -_-

رابط هذا التعليق

إيه رأيك يا nash فى موضوع الوساطة ده ؟ .. لو وافقتم ، أنا على استعداد أكلم سفير النوايا الحسنة فى كندا (طبعا عارفينه) .. ونيجى نهدى النفوس :huh:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

شوف يابو محمد ياخويا..أنت راجل كومل..وبصراحه ماقدرش أتنيلك كلمه...أة برضه إذا العمده أتدخل في الموضوع ..يبقي وجب علينا السمع والطاعه...

:) أنا موافقه رغم غلاستهم وثقل دمهم :D ...بس مش مشكله المسامح كريم

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مسيو زهيرى .. أختنا nash جنحت للسم قصدى للسلم على الرغم من إنها ما بتقدرش تسوق عربية فى السعودية .. أناديك لنبدأ مهمة تهدئة النفوس .. لأن فى الحقيقة الجماعة بتوع الكويت أخبارهم وصلت لل BBC وبتوع السعودية لأ .. وانا خايف لأن ده ممكن يزود نار الغيرة فى قلوب إخوانا بتوع السعودية .. وأديك شايف .. حتى الفريكيكو بتاع الكويت اللى هو "النسر المصرى" ما خدش باله لما nash إتريقت عليه وقالتله :

ايه ده

غريييييبه

ولا خطأ واحد مطبعي؟؟؟؟

يا مفتري

المسكين فاكر إن ده مدح .. ودلوقت يمكن أصحابه فى الكويت يفهموه إنها كانت تريقة .. وانت عارف إنه عصبى

ما تتأخرش .. الساحة أصبحت ممهدة -_-

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

يا جمالوا يا جمالوا

نسر يا نسر يا اوبهه لعب و فن و هندسه

بصراحه يا نسر و الله ما فيش كلام يوفيك حقك....انت سكر و الله

دايما كده رافع راسنا .....روح يا شيخ ربنا يرزقك بواحده بنت حلال تستاهلك :huh:

ها..... كنا بنقول ايه.... مع اخواننا الاعداء.....انا سمعت كلمه هدنه كده تتردد بين اختنا العزيزه ناش ... و اختنا العزيزه نورا....و اخونا العزيز ابو محمد

علي فكره حاجه زي كده عايزه وقت طويل ....و اجتماعات مطوله بين مجلس اداره محاورات الكويت...اه يعني حاجه مش بالساهل

ايه ده انتوا اخدتوا علينا اوي

اه.... بالمناسبه سمبا ده لازم نتاويه :) .....ده بيعلن الانفصال عننا مباشره.... :D

there is a miracle called friendship,that dwells in the heart

you donot know how it happens

or when it gets its start

رابط هذا التعليق

السلام عليكم ورحمة الله

والله يا نسر باشا لا يسعني امام ما أرى الا ان اشيد بهذا العمل العظيم

وأمرت لك انا رمضان حفظني الله بمكافأة قدرها 5 الاف دينار كويتي

خرج الثعلب يوما في رداء الواعظين

ومشى في الأرض يهذى ويسب الماكرين

رابط هذا التعليق

ها..... كنا بنقول ايه.... مع اخواننا الاعداء.....انا سمعت كلمه هدنه كده تتردد بين اختنا العزيزه ناش ... و اختنا العزيزه نورا....و اخونا العزيز ابو محمد

علي فكره حاجه زي كده عايزه وقت طويل ....و اجتماعات مطوله بين مجلس اداره محاورات الكويت...اه يعني حاجه مش بالساهل

ايه ده انتوا اخدتوا علينا اوي

يا نانو خليكي محضر خير مش كده والله اخطفك:)مش كده يعني هو ايه لا كده نافع ولا كده نافع

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      نجحت المبادرة الرئاسية سكن لكل المصريين فى الاقتراب من حاجز الـ2 مليون وحدة سكنية وهو الحلم الذى سعت له العرض الصفحة
    • 1
      مجرد تكلفة تجديد ترخيص البرمجيات يتطلب اكثر من عشرة آلاف جنيه مصري وتكلفة استضافة الموقع تتطلب مائة دولار سنويا موقع الذكاء الاصطناعي gemeni.google.com  كر لي اكثر من مرة ان الموقع مغلق لوفاة مؤسسه عادل ابوزيد لا مفر من توقف موقع محاورات او ربما التوصل الى برمجيات اخرى غير الinvision board  في انتظار تعقيبكم على هذه الرسالة
    • 1
      يمكن مشاركة الموضوع عن طريق الواتسآب بالإضافة ل ال تويتر و الفيسبوك و غيرها
    • 0
      ناقش المستشار مصطفى ألهم محافظ الأقصر الطلبات والشكاوى المقدمة من المواطنين مؤكدا أهمية تذليل أى عقبات قد تعرض الصفحة
    • 8
      أرجو تصفح موضوعات دعم النزاهة و مانيفستو محاربة الفساد و الموضوعات الشبيهة فى محاورات المصريين. بإختصار شديد لقد توحش الفساد فى مصر و تحول إلى أسطورة و كالعادة - على مر التاريخ - يتجنب الجميع مواجهة الأساطير. أرى أن نقتحم أسطورة الفساد و لا نجلس كالفلاح اللى غرق دراه (للبهوات الفلاح اللى غرق دراه هو الفلاح الذى أغرق الفيضان محصول الأذرة الخاص به) ننعى سوء الطالع و ننعى العجز أمام توحش الفساد . على مر التاريخ بدأت المعارك بدراسة العدو أولا .. مواجهة الأوبئة تبدأ دائما بدراسة المرض ن
  • أضف...