اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      يقال إن بعض الناس لديهم حاسة سادسة تجعلهم قادرين على السفر بروحهم من جسدهم إلى جسد آخر والتخاطر بانتقال أفكارعرض المقال كاملاً
    • 12
      السلام عليكم اعضاء المنتدي انا مقيمة معي زوجي هنا في الطائف واريد ان اعمل توكيل لاخي في مصر ولا اعرف الاجراءات كي اعمل توكيل برجاء افادتي وشكرا
    • 5
      السلام عليكم دخلت المملكة من شهر تقريبا ومحصلش نصيب مع الشركة وعايز أخرج نهائى ايه الاجراءات؟ وهل لازم الكفيل هو اللى يعمللى الخروج النهائى؟
    • Guest خايف
      0
      انا خايف اعمل التحاليل والكشف ويطلع عندى حاجه بالرغم من انى عامل تحليل البى سى ار والحمدلله مفيش حاجه بس خايف من المكان اللى هعمل فى التحاليل والكشف هل فى حل وسمت عن حاجه اسمها الاجسام المضاضه هل ليها حل ؟ ارجو الافاده 
    • 16
      انا عملت الكشف الطبي وتحليل الفايروس بتاريخ 28/6 ولغاية دلوقتي التأشيرة مطلعتش وكنت كل ما اكلم المكتب يقولوا لسه الجواز في القنصلية ومن كام يوم قالولي راجع المستشفي اللي عملت فيها الكشف مبعتوش الشهادة الصحية وقالوا الجواز خرج من القنصلية وكلمت المستشفي قالوا الشهادة اتبعتت وانا فعلا كنت شايف الشهادة طلعت في موقع انجاز ودلوقتي انا مش عارف اي حاجة في اي حاجة وكلمت مكتب السفريات بيقولوا الجواز دخل القنصلية تاني بس مش عارف كلامهم صح ولا لا
  • أضف...