اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      عقد انهيار المفاهيم والثوابت بعد ضياع الدولة الوطنية فى العالم العربىتعديل طفيف.. فرضه تطور خطير.. كان ولا ي عرض المقال كاملاً
    • 0
      في أواخر العشرينات من عمره، وصل كيفن كاري إلى الحضيض، فقد وظيفته وصديقته. بعد التفكير في الانتحار، قرر كاري إجراء تغيير في حياته وبدأ مدونة حول الطعام. الآن ، يتحدث عن العلاقة بين الغذاء والصحة العقلية View the full article
    • 0
      سأعطيك نصيحة حول علاقتك مع الآخرين ، حاول أن توفر حبك لمن يريد الحفاظ عليك فقط .
    • 2
      لم اكن اقصد ان اعمل موضوع عن الوحدة الوطنية بمفهومها زمان ايام مبارك انا عايز اعيش فى هذا الحلم الجميل هذة الصورة بداية وقوف مصر على رجليها بعد ما انهارت ايام مبارك عايز كل واحد بيحب مصر يعلق ويجيب صورة تجمع مصر انا حبيت اجيبها لنساء علشان دة اصل مصر امهات وزوجات واخوات وبنات مصر تبدآ من هنا من حنان الام وغلاوتها وحب الزوجة وتفانيها فى بناء اسرة مصر هى دى بعنى الكلمة لن يقدر بعد اليوم احدآ مهما كان ان يفصل هذة الصورة عن اصلها مصر منورة بكل اهلها وطوائفها نسمع ذغرودة من كل سيدة او بنت وتهل
    • 9
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته صورة جديدة وتحدي جديد المرة دي تحدي في قدرة مخك علي القراءة الرسالة مكتوبة بطريقة غريبة شوية :blink: لكن بعد أول سطرين هتلاقي نفسك عادي مش كل الناس هتعرف تقرأها مين هيدخل التحدي؟ واللي يعرف يقرأها يقول واللي ما يعرفش برضه يقول ما يتكسفش :wub: وماتسيبونيش أكلم نفسي إليكم الصورة
  • أضف...