اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest Ahmed Hussien
      1
      يا جماعه انا عندي مقابله كمان يومين مع كويتي واذا وفقت حنحدد الراتب  انا اصلا محاسب بس طالع اشتغل في مطبعه هو مش حيزود الراتب عن 220 عايز اعرف حقدر اوفر منهم قد ايه وانا اعزب ؟ وهل المرتب دا مناسب ولا قليل ؟ السكن المفروض يكون علي مين ؟
    • 6
      هل من الممكن لمن اكتشف الاصابة بفيروس س عند السفر للكويت للعمل في جهة حكومية ان يحاول السفر مرة اخرى عن طريق عمل استقدام من أحد أقاربه فى الكويت ؟ وهل بهذه الطريقة يتجنب الكشف الطبى مرة اخرى مع العلم ان الكشف الأول كان من حوالى سنة و جزاكم الله خيرا و شفانا و شفاكم الله بالله عليكم لا تنسوا أن تدعوا لى فى صلاتكم بالشفاء "قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا
    • 18
      الاخوه الافاضل بدولة الكويت اتشرف بتقديم يد العون وتوجيه الاخوة المصريين الى الطريق الصحيح فى حاله مواجهته الى اى عقبه قانونية داخل الكويت وسوف اقوم بدورى على علم تام بكافه الامور القانونية بالكويت سوف ابدأباعداد سلسلة من الحلقات اوضح فيها كافه الامور التى تخصنا كمصريين ابدأها من بدايه مراحل التعين بالقطاع الحكومى والقطاع الاهلى الى مرحلة انهاء الخدمات ليكون الجميع على علم بكافه الامور ويكون على بينه من امر لقدر الله حدث اى شئ بالعمل يتخد الاجراء المناسب حتى لايتم ضاع حقه . واشكر الاستاذ ر
    • 6
      رجاء من الاخوه المقيمين بالكويت افادتي بكيفية الحصول علي تصريح مزاوله المهمنه بالنسبه لاطباء الاسنان فانا طبيبة اسنان ممارس عام مقيمه في الكويت مع زوجي وحاولت مرارا اني اجد عمل مناسب حتي لو مساعده طبيب في عياده اسنان وللاسف ملقتش شغل خالص :ninja: للاسف اغلب الوظائف للاخصائين اما فرصة الممارس العام مش كتيرفياريت حد يقولي احصل علي التصريح ازاي ؟؟؟ يمكن يساعدني في زياده فرصة العمل وشكرااااا مقدمااااااا
    • 4,085
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة يا شباب عاوزين عاوزين نجمع المصريين اللى شغالين او المتواجدين فى الكويت
  • أضف...