اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 26
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوكم محمد من دمياط اللي هو انا يعني ، جايلي تأشيره من واحد سعودي معرفة الراجل ده بيفتح محل كمبيوتر صيانة ومبيعات وحاجات زي كده في الرياض وكان محتاج واحد يمسكله المحل طلع تأشيره (( عامل )) على اساس انه يبعتهالي وبالفعل بعتها وهتوصل الاوراق بالبريد على يوم السبت الجاي ان شاء الله بس المشكلة دلوقتي ان جواز السفر بتاعي والبطاقة مكتوب فيهم حاصل على بكالوريوس نظم المعلومات الإدارية .... ؟؟!! عندي بقا شوية اسأله بسيطه : 1. أغير البطاقة والجواز ازاي ؟؟ والإجراءات دي
    • 0
      حسم قانون التحالف الوطني العديد من الأغراض والمساعى التى تخدم العمل الأهلى والتنموى فى شتى ربوع البلاد فى جعرض المقال كاملاً
    • 9
      بسم الله الرحمن الرحيم الاخوه الكرام تحيه طيبه وكل عام انتم بخير وصحه وعافيه سؤال ورجاء لكل من لديه معلومه تفيدنى فى الامر معى تأشيرة سائق خاص ومعايا رخصه خاصه وليست مهنيه ,, طبعا كتير عارف ان السفاره بتقبل حاليا الرخصه الخاصه كوثيقه يعتد بها لمهنة السائق الخاص ولكن المشكله ان الرخصه الخاصه لا تؤهل صاحبها لكتابتها كمهنه فى البطاقه لانها ليست مهنيه ,, فهل من طريقه لكتابة المهنه فى البطاقه دون اللجوء لعمل رخصه مهنيه وتضييع وقت كبير وهل تأمينات الالفى بتعملها ولا ملهاش دخل بالموضوع ؟؟ ر
    • 12
      السلام عليكو لو سمحتوا انا طالب فى تانية هندسة مدنية جامعة الزقازيق حلمى اسافر كندا محتاج نصائح من دلوقتى ازاى اطور نفسى بحيث اكون جاهز بعد التخرج ؟
    • 10
      السلام عليكم يا شباب انا عضو جديد وكنت محتاج نصايحكم انا مسافر ابوظبي كمان شهر والعقد بتاعي ب 14 الف درهم شامل كل حاجه كنت عاوز اعرف ايه المصاريف اخبارها ايه وخصوصا طبعا المشكله الازليه بتاعه الايجارات مع مراعاه اني مش متجوز وشكرا جدا علي مجهودكم
  • أضف...