اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      قد أجمع الثقلان أن الود في بعد الحبيب يزيد ثم يزيدُ فابعد عن الخل المعاند برهةً فالبعد فيه لمن قلاك بريدُ واعلم بأن البعد دون مبررٍ ظلمٌ له فيه العقاب شديدُ
    • 16
      انا اقامتي علي جده وحاليا في اجازه في مصر وسأعود علي فرع الرياض من مصر مباشرتا فممكن اعمل استقدام من الرياض وانا اقامتي جده؟؟؟
    • 27
      الأفاضل ثبت أن المشكلة ليس لها علاقة بمحاورات المصريين و الحل هو حذف الكوكيز السلام عليكم و رحمة الله و بركاته معكم عطر الجنة و هذا حساب لاخى اكتب منه يبدو ان هناك بالفعل مؤامرة تحاك للمنتدى صار لى وقت كبير احاول كتابة ردود اجد المساحة المخصصة للكتابة تقفل فجأة راسلت استاذ عادل و قام بالرد على مشكورا بعدها اقفلت خاصية الرد الان استعرت حساب اخى و اكتشفت الفاجعة العيب ليس فى الاكسبلورر او جوجل كروم او الفاير فوكس و الدليل انى اكتب الان من نفس اللاب توب اى يد عابثة تمتد الي
    • 30
      مش عاوزة اقول اسامي عشان ما انساش حد بس مبدئيا الدعوة مفتوحة للكل للاشتراك في ورشة عمل جامدة مطلوب بوسترات كليبات كلمات معبرة لبدء حملة عن النظافة هاقولكم حلمي و نفسي تتخيلوه و تشتركوا معايا فيه مدينة الاسكندرية مدينة خالية من القمامة و معدل التلوث فيها انخفض لاقل معدلاته عاوزة الناس تعيش الحلم دا انتوا عارفين لما واحد بيحلم و يؤمن بالحلم بيعمل كل و اي حاجه لتحقيقه و احنا المصريين لما بنحط حاجه في دماغنا بجد بنعملها الحملة بتاعتي عاوزاها تخرج من حيز الفيس و تويتر و الكلام عاوزاها ت
    • 112
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته انا مصرية ساسافر الى السعودية لاعيش هناك مع زوجى الذى يعمل فى الرياض و بصراحة تايهة مش عارفة اجيب ايه من مصر و الاجهزة الكهربائية الكويسة فى السعودية............الخ انا لاحظت ان اغلب النقط متكلمين فيها الا النقاط الخاصة بالبيت و تجهيزاته ايه رايكم نعمل ملف لتجهيز البيت المغتربة و نبدا بالاتى اجيب ايه من مصر معايا؟؟؟؟؟؟فوط و ملايات قطنية فقط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :closedeyes: :unsure: ملابس الخروج اللى استخدمتها فى مصر لها داعى؟جيبات و عباءات ملونة .......الخ؟ام س
  • أضف...