اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      للاسف انا لغايه دلوقتي مش فاهمه سبب قلبته عليا بسبب اني روحت شقتي اجيب حاجات ليا ولا بسبب اني لم انتظر رده بالموافقه ومفهم الناس كلها ازاي تخرج من غير ما تستني ردي وغلط في والدي واتكلم عن الاصول بشده وبالرغم انه ولا اهله يعرفوا الاصول وناس حقيره وماديه جدا وبالذات مرات الاب وشخصيه بتغير لدرجه بتفرح لما جوزي يبقي مش موجود او موجود وهما كلهم موجودين وحتي اني اقعد معاه براحتنا مافيش ولما كنت بتكلم مافيش اي رد فعل غير هتمنعيني من اخواتي  لوقتي خلاص لينا فوق الست شهور مافيش اي كلام ولو حصل اي كل
    • Guest Alaa
      0
      انا مصرية متزوجة من بحريني . زوجي طبيب امتياز بجامعة مصرية سبب تواجده هو تدريبه الطبي واستيفاء اوراقه الجامعية تعرفنا علي بعض وتزوجنا. مشكلتنا الحالية هي في تاشيرة سفري واقامتي بالبحرين لانه لم يوظف بعد بالبحرين ومن شروط استقدامي هو ان يكون لديه تأمين اجتماعي وراتب ثابت بوظيفة . وهو لسه خريج ولم يوظف . ساعدوني بالله عليكم ازاي اسافر مع جوزي وفين نروح نسأل عن الاجراءات 
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله  ببساطه انا مصري من أب مصري وام سعوديه تخرجت من كلية الهندسه في السعوديه وحصلت على الماجستير ايضا بالسعوديه وعمري الآن 31 سنه  وأيضا الولد الوحيد المهم كنت عايز انزل مصر لاني منزلتهاش من زمان  من وانا عندي 19 سنه المهم ايه موقفي من التجنيد يعني لو نزلت هناك حتمسك من المطار ولا ايه الوضع بالظبط ارجو الافاده بكل التفاصيل وابسطها شكرا جزيلا  
    • 28
      ارجو الافادة فانا مطلقة من 3 اعوام لكن لا استطيع ان انسي طليقي هذا علي الرغم من ان كان كله عيوب لكن حتي هذه العيوب احببتها وتقدم لي العديد والعديد وكانت النهاية اني اجلس لاحكي عنه وعن ذكرياتي معه مع اي انسان يتقدم للزواج مني تعبت من هذا الشعور الذي يمتلكني فانا لا اري غير هو وتصرفاته ماذا افعل حتي انساه وهو يعيش داخلي وفكرة ايضا الرجوع له لا يمكن مرفوضة نهائيا فهو الان متزوج ولدية اطفال لكن انا لا ونفسي بالارتباط لكن لا استطيع هذا حاولت السفر للعمل لكن النتيجة انني كنت اتصل به لاسمع صوته فقط لا
    • 0
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا هنا في السعوديه من شهر 2 وشغال في شركة توزيع مواد غذائية وعادي كنت مبسوط وراضي باللي ربنا كتبه المشكله دلوقتي أنا كنت عملت جرد حسابات وطلع عندي عجز ودفعته وجبت تعبت شويه وحصلت مشكله بيني وبين مديري فعمل جرد تاني طلع عجز رقم كبير ووقفني عن العمل من شهر 7 ولغايه النهارده لا راتب ولا بدل سكن ولا لاقى حته اقعد فيها ومش عارف اعمل ايه للعلم لسه لم يتم عمل تحقيق حتى الآن وأنا عايز اعمل خروج نهائي وامشي وبيقولي هيقعدني كده لغايه أما إقامتي تخلص وهتخلص في شهر 5 ياريت ت
  • أضف...